Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op maandag 17-07-2006 om 21:16:05
Quote:
Voor alle hiphopliefhebbers is er een nieuwe artiest op de markt. Mr ZoomZoom is een rapper uit Brugge met een multilinguaal repertoire. De raps in het Brugs, Engels en Spaans zijn nu gratis te downloaden op http://www.soundclick.com/zoomzoom .

De volledig downloadbare cd krijgt de titel 'voe je wir-war' en bevat 12 nummers. Het geheel is opgebouwd rond de beats van producers Desk en Billy Palmier, aangevuld met gastraps van lokale hiphoplegendes als Acrid Cast (Outspoken Members - Aalst), Rub (Beatdrunx - Turnhout) en Mellow P (Gent).

De aparte stijl van Mr ZoomZoom getuigt van een originaliteit die in hedendaagse hiphop verloren werd gewaand. Hij schakelt flarden van gedachten nadeloos aaneen, terwijl hij daarbij de grenzen tussen talen negeert. Zijn werkwijze resulteert in een melting-pot van gedachten en talen die de titel 'voe je wir-war' rechtvaardigt.

De CD

Deze is gratis te downloaden via http://www.soundclick.com/zoomzoom ,
Artwork, van de hand van Jasta, is beschikbaar voor elke luisteraar die zijn kopie wil maken. Voel je vrij om deze cd/link verder te verspreiden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-07-2006 @ 21:16:34 ]
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 17-07-2006 om 21:24:02
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=15607


heb ik hem al vandaan
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 17-07-2006 om 21:25:03
Niet echt m'n ding.. k vind het best wack zelfs..
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 17-07-2006 om 21:25:57
ik vind die track met mellow p wel lekker en staan er nog wel 2 op maar zeker niet allemaal dope
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
dap
038
Gepost door dap op maandag 17-07-2006 om 21:27:22
oeps ok, had dat topic gemist.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 17-07-2006 om 21:27:41
Quote:
brutus_barrakus schreef op 17-07-2006 @ 21:25
ik vind die track met mellow p wel lekker en staan er nog wel 2 op maar zeker niet allemaal dope

Dat komt meer omdat Mellow wel rappen kan
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 18-07-2006 om 01:47:51
Wat is er met schaduw, durf je dit topic niet te sluiten omdat hij van dap is? Als je later bij de scotoe zit en je ziet je baas zonder licht fietsen geef je hem toch ook een boete mag ik hopen.
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 18-07-2006 om 01:48:25
Niet dat hij dicht hoeft van mij ofzo.. die ander is toch onvindbaar. Ik had gewoon zin om dat te posten.
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 19-07-2006 om 09:53:00
Quote:
Vent schreef op 18-07-2006 @ 01:47
Wat is er met schaduw, durf je dit topic niet te sluiten omdat hij van dap is? Als je later bij de scotoe zit en je ziet je baas zonder licht fietsen geef je hem toch ook een boete mag ik hopen.


Hé Sherlock, kijk eens in welk subfora hij staat en kijk eens over welke fora ik modrechten heb.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.