Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 19-02-2003 om 14:50:10
bron
Quote:
Een Australische masseur die 2 van zijn klanten gepijpt heeft had moeten weten dat zijn klanten dat niet wilden, oordeelde een rechtbank afgelopen maandag.

Russel Porteus was in de rechtzaal om in beroep te gaan tegen zijn 4 jarige straf die hij afgelopen jaar kreeg wegens "sexuele handelingen zonder toestemming"

Volgens de rechter was er "duidelijk geen openlijke instemming", ondanks dat beide mannen niks deden om Porteus te stoppen.

Een man getuigde dat hij dacht dat de pijpbeurt bij de massage hoorde.
"Ik kon niks doen, ik was in schoktoestand", zei de man.
De tweede man zei dat hij er niks tegen deed omdat hij ban was dat de masseur zijn schouder blessure erger zou maken.
"Ik wilde niet tegenstribbelen, omdat ik bang was dat het dan erger zou worden, dus bleef ik liggen en deed niks", zei hij.

bron

Tsja.
't Is wat
Gekke kangeroo's

-=edit=- typo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2003 @ 14:54:48 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 19-02-2003 om 15:11:09
ehm damn ik zou die gast dood maken, als het een masseuse was oke, maar een masseur, schop die gast in mekaar en snij zijn lul eraf en laat hem zijn bloedende lul pijpen..
daarna neem je m zwaar bloedend mee richting je huis. gooit m in de kelder, pakt een fles alcohol en gooit die op zijn bloedend scrotum, laat m wat liggen tot het bloeden wat gestopt is.
Bindt hem goed vast en gebruik vieze naalden die je bijvoorbeeld in je eigen poep of plas hebt gehouden om zijn scrotum heel slecht mee te hechten..

laat m gewoon in de kelder vastgebonden, half dagje begint die shit te ontsteken en te etteren en pussen.. heheh laat m zo dood gaan, ondertussen mag je m ook nog op andere manieren martelen maar niet gelijk dood laten gaan.. gewoon langzaam laten sterven van deze lichamelijke pijn en extreme psychologische stress!
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 19-02-2003 om 16:05:24
hahahahahhaha!!! wel iets vergeten, die kerel moet dan ook nog ff beetje eten krijgen, dus geef m je pis te drinken en wat mest als eten
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.