Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
MixX
Billen
Gepost door MixX op zondag 23-07-2006 om 02:41:07
jullie kennen mij niet, ik jullie ook niet.. maar who cares??

ik heb een probleem met me msn, dus ik d8, dit word me eerste topic!! zwaar G of niet?

maar dit is dus het probleem:
ik heb vandaag me computer ff opnieuw geinstaleerd enzo.. dus ik zit ff alles opnieuw te downloaden, maareuhhh dan download ik msn en dan wil ik hem instaleren en dan komt er vervolgens dit: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat WINHTTP.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kant dit probleem oplossen.

ik weet dat dit een hiphopforum is.. maar ik weet zeker dat iemand wel zin heeft om mij te hpen

thnx alvast!!
----------------------------------------
Gangstershit G..
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 23-07-2006 om 02:50:31
dat is gewoon de windows optie die je behoedt voor het installeren van overige microsoft crap.

Download GaIM en ga daar lekker mee MSN'en. Kan je nog tabbed MSNen ook, en tegelijk ICQ'en en Gtalk'en en JABBER'en en AOL'en. Googlen op GAIM doet vinden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 23-07-2006 om 02:51:17
Ik denk dat het vrij simpel is.. je moet dat bestand installeren..
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MixX
Billen
Gepost door MixX op zondag 23-07-2006 om 02:52:03
zo makkelijk is het niet

ik snap namelijk geen moer van computers...
kan iemand me ff precies uitleggen hoe en wat.. .
----------------------------------------
Gangstershit G..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 23-07-2006 om 02:52:14
spade is er iets met computers wat jij niet weet?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 23-07-2006 om 02:56:35
@Muss, ja zat, maar daar heb ik dan weer de daphelpdesk voor

Volgens mij kan je die dll niet zomaar installeren, maar zal vast ook XP zijn en XP probeer ik al (met succes) te negeren sinds de release. FF windows update runnen, ik weet dat er (ook voor XP) behoorlijk gesleuteld is aan winhttp.dll. Misschien installeerd ie zich wel lekker met de winupdate.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.