Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
2Strong
MC 2Strong in tha house
Gepost door 2Strong op zondag 23-07-2006 om 13:31:26
Heb diss gemaakt over gassie wat lauw doet

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=RefuzeDiss_NEW.mp3


Pleas zeg wat ik moetverbetere
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 23-07-2006 om 14:17:33
De plek waar je je mp3's opzet, om te beginnen.
Gebruik soundclick (www.soundclick.com), daar komt je nummer ook in een chart te staan (maar let daar maar niet op..). Men kan je nummer eerder bereiken, dat vinden de mensen wat fijner. En yourfilehost werkt via wmp en die buffert irritant.
Ik zal er zo naar luisteren en mijn post editen. ( Hoewel mijn feed niet echt waardevol is, aangezien ik nog geen audio kan maken )
===
- Edit: Ik vind er niet echt veel aan. Je klinkt nog erg jong, en het klinkt niet alsof je er met veel overtuiging spit.
De rijm is zeer simpel en die 'grappige' geluidjes die je maakt kan je maar beter achterwege laten.
Over de inhoud, je praat over wat je doet, gaat doen, gedaan hebt. Geen doordachte punches met eventuele woordspelingen.
Maar dit alles maakt nog niet zoveel uit. Je bent pas 11 dus oefen erop los, vergroot je woordenschat een beetje. Gebruik meer multies in je komende teksten. En probeer verbanden te leggen en wordplay te oefenen.
Rome is niet in een dag gebouwd.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2006 @ 14:26:34 ]

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 23-07-2006 om 14:25:07
- oeps..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2006 @ 14:25:36 ]

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.