Index / [arch] Battle corner / | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Nederlands 12 lines Deadline: 26/07/06 3 votes is ko. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Je claimed jezelf de king maar kick je bek van de troon Want je praat te moeilijk man net als Sylvester Stalone Om mij te nakken ja shit dat duurt wel even. Want jij blijft zelfs lelijk in een beautycase Natuurlijk space ik als Chester op Cheetos En jij hebt geen stijl als die scherpe doritos Je kan niet komen, en ik hoop echt van niet g Want als jij iets neukt, dan is dat toch geen chickie Want je mist de basisch door de zuurgraad van jezelf Niemand zit te wachten op duplicaten van jezelf Tazzz, jou ille ride is maar een klein fietsje Dus ik sla je buiten westen met mijn Eastpack [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2006 @ 14:11:06 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Je rijms zijn echt fout ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
Thx for the info![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 23-07-2006 @ 14:09 ... Tazzz, jou ille ride is maar een klein fietsje Dus ik sla je buiten westen met mijn Eastpack taazzzzz ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Natuurlijk space ik als Chester op Cheetos En jij hebt geen stijl als die scherpe doritos Deze lines zijn iets beter dan de rest. Maar misschien had je "die" beter weg kunnen laten? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
misschien ook niet. ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Precies. Het maakt geen kont uit ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Ja nouja, ik heb het in 5 minuten geschreven het is dat ik niet sneller kan typen hehe, maar bedankt voor de reactie ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Alleen red je het niet dus straks moet ik je click klaren En staan dr meer voor lul dan bij 'avondparkeerplaatsen' Je mag naar mn pik staren maar vergeet het zaad maar Ik ben zn idool, hij zou alles doen voor een beetje schaamhaar Noem je kameleon want niemand ziet je hier staan Jij die mij verslaat bestaat niet als flikkers bij het vaticaan Shit, ik diss niet eens je naam want peepz zouden vragen; wie? Net Dutroux, hij kan zich beter niet meer laten zien Want deze parasiet klaart me niet met lieve woordjes Zn schaamte gaat diep zitten als haar in een clitorus Fuck je lyrics het word pas grappig als jij een chickie scoort Want als een man zonder 'gedachten' 'stel je helemaal niks voor' [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-07-2006 @ 11:21:00 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Alleen red je het niet dus straks moet ik je click klaren En staan dr meer voor lul dan bij 'avondparkeerplaatsen' Whahahahaha.... leuke line.. maar de line erna ga jij je eigen dissen.. lol.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Angelix deed maar wat. Zag er geen leuke line in. Rijmt soms krom. Matig, ook voor een tekst van 5 minuten. Zesco komt nog met wat aardige vergelijkingen, rijmt ook beter. Best leuke tekst, had wat meer tegenstand verdiend. Vote Zesco. | ||
master-S zeuren is een schreeuw om aandacht |
![]() | ![]() |
zesco komt hier sterker, een paar leuke verbandjes zitten er wel in, vond zijn opener btw dope ![]() | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Dopoloog, haha ja ik heb die lines verkeerd geformuleerd. Een beetje zelfspot mag ook wel haha.. Bedankt strijker en master-S voor de votes. Nog 1 vote zou welkom zijn..! | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
die pakeerplaatsen sjit is gebite ik weet de artiest- nummer ff niet meer maar is bekend anyway ik vote niet in battle corner tabee ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Ik heb die toch zelf bedacht.. Maar als iemand anders die al heeft gebruikt kan ik niks bewijzen. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
maakt ook niet uit , doet niks af aan je tekst et viel me gewoon op zeker omdat het openings line is ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Ok haha snap ik, thanks. | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Kan er alsjeblieft nog gevote worden dan is de battle afgerond. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2006 @ 20:58:43 ] | ||
-Em0- ... |
![]() | ![]() |
Zeso komt qua kwaliteit wel beter.. in zijn punches en rijm en die andere gast die kan het niet echt ... zesco had tenminste paar dope linetjes ertussen vote ; zesco | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Thanks, deze battle was al uitdagender Angelix. Jammer dat je niet je best heb gedaan.. | ||
Index / [arch] Battle corner / |