Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
arme noedel voelt zich buiten gesloten maar er is maar 1 noedel all hail your noedelness ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Heil noedels.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Heil noedels voor dat plaatje en onderschrift in Lumi d'r topic | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
sjonge jonge wat een enthousiasme Ozcan ik had van jou toch wel een enigzins spontante reactie verwacht tuzz Aangezien de grote stilte voor de storm wil ik alvast mijn dankwoord doen: ahum ik wil niemand bedanken behalve Lumi danku (shit) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
zo hoort t ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
dit lijkt me het juiste moment: NOEDELS IS MIJN VADER EN IK BEN TROTS OP PAPA [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2006 @ 22:20:35 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Noedels, ze is wel stukken populairder dan jij bent... check die reacties op haar en kijk naar de reacties bij jou .. of is dat omdat zij een meisjesding is..? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ik heb geen idee, maar als dat het geval is laat dan dit een troost zijn als ik een vrouw was was ik echt teringheet geweest ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
zou ik je mogen doen dan ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
nou ik zei niet als ik een vrouw was mocht ozcan me doen dus laten we dat niet doen ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dit een rare wending krijgen .... | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
dit wordt nogal raar ja | ||
![]() | ![]() |
Hallo we gingen me hier aanbidden toch niet uitmaken voor hoe ik begin wel: Noedels is zo...zo...sterk! En stoer! ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
en zo heet ![]() ( ik doe even alsof het een meisje is ) ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Noedels is de bom!! Hij is zo dik, hij staat op ontploffen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik haat Noedels! Pfoe! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
aah klewie ---------------------------------------- joahh | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Noedels zijn lekker! (don't get me wrong) | ||
![]() | ![]() |
@Spirit: Haters moeten er ook zijn he, zonder haat geen liefde G! ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
O shit, ja. Ik ben hier niet zo goed in, denk ik. Noedels is een Gruaw bowhorse vader! (ik weet niet wat het is, maar het zal wel goed zijn) | ||
![]() | ![]() |
wat dap zegt ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 30-07-2006 @ 22:30 @Spirit: Haters moeten er ook zijn he, zonder haat geen liefde G! Nou hou ik weer van je, kom hier! ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
het blijft toch je vader hé.. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 30-07-2006 @ 22:45 (...) Nou hou ik weer van je, kom hier! ![]() Laat je andere msn vriendjes maar vallen hoor ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Noedels is iedereen zen vader! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
ja hij neukte al jullie moeder muahahah ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Lumi-Fizzle schreef op 30-07-2006 @ 22:49 ja hij neukte al jullie moeder muahahah ![]() Maar jij bent zo een beetje de moeder op dit forum als je een eigen topic krijgt ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Oooee dit word spannend ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
mother of all mothers fucker whut ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
en daar ben ik weer de vader van ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ik ben een vrouw ik kom uit een spare rib, A dam ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
stel ik schiet jouw neer, lek je dan jus? ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
ik weet wel dat ik gravy ben maar overdrijven si ook een vak ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha @ deze topics. Ego bloeiers sjawel! | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Opzich wel lekker maar meer bot dan vlees. | ||
![]() | ![]() |
Noedels houden wel van een beetje vlees eraan (wanhopige poging om weer ontopic te geraken) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
ja noedelvlees enzo ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
![]() hmmmm | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
noedels is een baas, Iedereen die langer dan hem hier zit, is of een mod (netzoiets als een politie en leraren) of is ook een baas, alleen noedels is bazer! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Noedels is Baas B | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Heel het forum zit achter Noedels ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
nee we zitte allemaal achter de pc of laptop. niet jokken spirit! ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 31-07-2006 @ 12:19 viespeuk !!! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
In de trein zitten ook altijd zat mensen achter me hoor, niks vies aan tenzij er eentje een vadsige gele kledder in mijn nek legt ofzo, of met zn borsthaar mijn oor gaat kietelen dan is t wel vies ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
vervelend is dat ja, gebeurt mij ook regelmatig of dat je gewoon rustig je krantje zit te lezen en ze kakken op je hoofd echt vies | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Noedels bok bok bok! toch ff die shoutout doen ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Noedels is die eckte vader ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] |