Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
U heeft nog tien seconden om te antwoorden... Dus beter zeg je JA! als je wilt blijven. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 01-08-2006 @ 01:23 o ik ben er bij vergeten te melden dat ik shizofreen ben ik heb ook een speciaal tandem ( Plaatje ) hahahahahhahaha ik vond het echt grappig ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik voel vijandigheid ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
MCN is hier voorlopig niet meer welkom hier. SCHEER JE WEG! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/edit.php?id=456093 wie wil m,ijn beat ff checken/feeden ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik zit dus.. gewoon spice girls te checken.. damn.. jeugdsentiment ![]() wat was die emma bunton toch een schatje ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ik heb speciaal voor slowchat nog wat aangevraagd ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 01-08-2006 @ 01:36 ik zit dus.. gewoon spice girls te checken.. damn.. jeugdsentiment ![]() wat was die emma bunton toch een schatje ![]() ![]() ![]() ![]() Heb jij je basisschool afgemaakt? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja.. ik heb zelfs tweetalig vwo gedaan ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ik heb honger gekkkk ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
die vraag hoef je niet aan hem te stellen zijn eerste reactie na onze staatsgreep is behoorlijk next level om na 6 jaar nog met de spicegirls aan te komen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 01-08-2006 @ 01:40 die vraag hoef je niet aan hem te stellen zijn eerste reactie na onze staatsgreep is behoorlijk next level om na 6 jaar nog met de spicegirls aan te komen Sorry man, maar hij heeft ook tweetalig VWO gedaan, dus misschien was het wel nodig... ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kamer Jong, maar wijs ![]() |
![]() | ![]() |
ik vond ze destijds ook wel geil ---------------------------------------- Het zal ook wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
eey jeugdsentiment gek !!.. vond het wel leuk om die dames weer is te zien.. ik was toen 7 of zo.. toen ze hier hits scoorden ![]() ![]() kijk dan ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Jah, die crack doet haar goed ---------------------------------------- Het zal ook wel | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Kamer mag standaard blijven met zijn THC ava. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
sst kamer hij mag blijven als hij maar geen hele zinnen maakt ![]() maar tweetalig vwo ik deed 4 talig spaans engels frans latijn [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2006 @ 01:43:55 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
hehe ik ben ooit is naar concert van ze geweest, hoe straat is dat ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Gast.. Maar ik kreeg al mijn vakken op de talen na in het engels ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Ging je ook jezelf bladiebla [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2006 @ 01:45:20 ] ---------------------------------------- Het zal ook wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
![]() deze is leuker ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 01-08-2006 @ 01:45 ik weet het maar ik kreeg dan ook van de proeflessen van die leraressen van alle vakken in de desbetreffende taal en dat is bout Gast.. Maar ik kreeg al mijn vakken op de talen na in het engels ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
sjit ik ga pitten pz slaapwel ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
doejjjjjjjj! ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 01-08-2006 @ 01:47 (...)ik weet het maar ik kreeg dan ook van de proeflessen van die leraressen van alle vakken in de desbetreffende taal en dat is bout zeker ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ooit in het spaans gym gehad dat is kut dan krijg je een lerares die flamingo wil dansen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
chuck norris is een baas toruwens ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
jij mag blijven ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=553212&songID=4219981 Kenkerharde next level pokkoe. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 01-08-2006 @ 01:50 jij mag blijven Weurd. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
komt ie weer hoor smerige teringherrie is het ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 01-08-2006 @ 01:51 komt ie weer hoor smerige teringherrie is het Quote: Swike schreef op 01-08-2006 @ 01:50 Weurd. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
zijn er nog wanhopige thugs die opzoek zijn naar een echte gang ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Swike, je moet bellen naar Spook ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
naar spook of naar de radio ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Radio, wiseguyyyyy ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Brutus, hahahhaa... namens -onder andere- mij een plaat aanvragen hè streken ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
het heeft blijkbaar meer succes ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Eee mensen, bij die belspelletjes is ook een gast met een gitaar, of ben ik gek ? | ||
![]() | ![]() |
volgens mij ben je gek ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Dus je mag blijven. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
gekkerd ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
mensen, moeten jullie morgen niet werken? ---------------------------------------- beng! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, om 16:30 pas. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
nope ik ben de hele vakantie gehandicapt al ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hoiiiiijjj .. waar blijf ej nou.. hotgirlz.nl.. werken? hahahhahahahhahaahha ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
ow ja kanker ik moet werken. Me baas belde vandaag was het vergeten... Goed dat je hierover begint kanker ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
welke vorm van kanker? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Geen probleem. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |