Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ooow aaiiit ik ga maaaaiiillleeeeeeee [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2006 @ 19:01:39 ] ---------------------------------------- .... | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
FOK NIET MET DE KREEK! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
deze is hard, kan iemand em uppen? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Mail is de deur uit. FOK NIET MET DE KREEK! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
bram tijd om die mic voor jou weg te gooien, altijd te hard en nu gewoon eens te zacht ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ghehehe ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Quote: dap schreef op 20-08-2006 @ 19:07 bram tijd om die mic voor jou weg te gooien, altijd te hard en nu gewoon eens te zacht ![]() Hehe. Perfect zo. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
EN NAAR WAGENINGEN ZEI JE !!!! ---------------------------------------- .... | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 20-08-2006 @ 19:05 deze is hard, kan iemand em uppen? http://rapidshare.de/files/30119994/02._Lost_Rebels_-_Fok_Niet_Met_De_Kreek.mp3 ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 20-08-2006 @ 19:08 EN NAAR WAGENINGEN ZEI JE !!!! ![]() Eej, ik denk dat ik mijn speciale mailtje maar gelijk stuur ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
dus dat dussssss ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Philly | ![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 20-08-2006 @ 19:09 (...) http://rapidshare.de/files/30119994/02._Lost_Rebels_-_Fok_Niet_Met_De_Kreek.mp3 ik zie niks ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 20-08-2006 @ 19:09 (...) ![]() Eej, ik denk dat ik mijn speciale mailtje maar gelijk stuur ![]() ik heb er 2 gestuurd ![]() dikke spam ---------------------------------------- .... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Mensen, leer aub iets anders dan rapidshare gebruiken. dankje. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
rapidshare upload zo lkkr snel ;p ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
waar is leyla![]() ---------------------------------------- .... | ||
Philly | ![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2006 @ 19:17:56 ] ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
bij de radio dan heh ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
9 tot 5, oldschool! Blijft een dope track | ||
Quote: Replay schreef op 20-08-2006 @ 19:16 waar is leyla ![]() Er zijn meer Franse hiphopliefhebbers op NLHH. Plaatsvervangende schaamte hier. ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat lul je?? leyla is groupie zegt ze, maar ik zie der nie [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2006 @ 19:21:39 ] ---------------------------------------- .... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ja dat is unexplained staat deze op het album? zoja, welke naam heeft deze track? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2006 @ 19:23:58 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Wohooo Dunne Lijn ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
dope muziekkeuze vandaag ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
goeie requests he?! | ||
![]() | ![]() |
welke brainpower is dit? ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
ADHD - Mijn Zone | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bramrekers schreef op 20-08-2006 @ 19:26 goeie requests he?! uiteraard! en draai nou de mijne zak ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Die beat![]() spirit ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
zjeaahhhh ik ben uit voor 2,8 minuutjes ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Requestjes van Hyreme moeten ook gedraaid worden dus niet bitchen... ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 20-08-2006 @ 19:33 Die beat ![]() spirit ![]() ja, ze vroegen of ik een ille remix wou maken en ik dacht achja.. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Lowlands report, dat is die shit! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt gezellig bij lowlands ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
wie is jorrit? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik ben fan van wudstik![]() ---------------------------------------- .... | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
jorrit is nieuwe redacteur van nlhiphop | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
dus dat dus | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Damn dit is een pompende track, hoe heet deze? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Kempi - Ga ju met du Kempi mee | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nee die andere ---------------------------------------- .... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik bedoelde het als grapje, bram. ik had het over het 8-uur-nieuws. maarre deze beat lijkt op die van die busta & N.E.R.D ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
STRIK JE VETERS BREEK DE TENT AF !!1 ---------------------------------------- .... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Tijd om buitenwesten te bestellen, deze shit klinkt veel beter dan de strik je veter die ik heb ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SpooK! schreef op 20-08-2006 @ 19:50 jorrit is nieuwe redacteur van nlhiphop ja, maar had die hier ook een account? Kaya ? ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
omg, straatremixes ![]() c-ronic, die gast klinkt zo fcking erg als negativ [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2006 @ 20:11:26 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Pharao - hypnose dopeste liedje ooit ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
@cml.exe: jorrit heeft nog geen account, maar dat komt eraan | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wanneeer word mijn track gedraaaaait !!!!![]() ---------------------------------------- .... | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
mailen naar casper@100p.nl | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |