Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 06-08-2006 om 23:13:29
UTRECHT - In ieder geval vijf mensen zijn zondagavond zwaargewond geraakt toen een houten trap bij een openluchtoptreden van een band in het centrum van Utrecht in het water is beland. De band Zuco 103 was net begonnen met een optreden op de Oudegracht, toen de trap instortte, zegt een woordvoerder van de organisatie. De trap, waar diverse mensen op en onder stonden, kwam terecht op een boot.

Volgens de persvoorlichter van de politie Utrecht zijn er vijf zwaargewonden en een nog onbekend aantal lichtgewonden. Enkele daarvan zijn in levensgevaar. Het drama deed zich voor om 21.45 uur.

Ooggetuigen melden NU.nl dat er veel brandweer en ambulancediensten aanwezig zijn. Diverse gewonden worden naar ziekenhuizen vervoerd.

Een ooggetuige meldt dat zeker één persoon is overleden, maar de politie kan nog niets zeggen over slachtoffers. Wel is duidelijk dat duikers van de brandweer meerdere mensen uit de gracht hebben gehaald.

Zuco 103 vormde de slotact van de Muzikale Botenparade in Utrecht. Op en onder de trap ter hoogte van de Stadhuisbrug stonden toeschouwers naar het optreden te kijken. Het evenement is direct na het ongeval stilgelegd. De politie zegt dat het op het moment van het incident 'heel erg druk' was bij het optreden.

Klem

Op de trap voor de Winkel van Sinkel stonden volgens de organisatie ongeveer vijftig mensen te dansen. Ook onder het houten en stalen gevaarte waren op dat moment tientallen mensen. Door het gezamenlijk dansen is de trap vermoedelijk ingestort, waarna diverse mensen klem kwamen te zitten en enkelen in het water belandden.

Het evenement, waarbij zes- tot zevenduizend mensen aanwezig waren, is direct na het ongeval stilgelegd. Een deel van de binnenstad is afgezet om de hulpdiensten de ruimte te geven slachtoffers af te voeren.

(c) NU.nl/Novum Nieuws

Bron

Dus Bram, als je nog eens zo'n geweldige uitgaanstip hebt
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 06-08-2006 om 23:14:53
tivo had het in zn msn naam staan, mss is ie een van de 5?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 06-08-2006 om 23:16:07
sjeez, abrupt einde aan je feestje.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zondag 06-08-2006 om 23:18:08
Damn.. dat is minder
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op zondag 06-08-2006 om 23:22:03
shit happens
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 07-08-2006 om 00:18:55
7 zwaargewonden volgens het speciaal ingelaste nieuwsbericht op de NOS. 9/11 shit in Utrecht
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 07-08-2006 om 00:27:10
9/11 shit is een totaal misplaatste vergelijking (vind ik)

maar wel zeer naar allemaal... gerucht is dat er een dode is gevallen, en er liggen sowieso 3 mensen in kritieke toestand in het ziekenhuis
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 07-08-2006 om 00:47:55
nou, 9/11 is gedaan om oorlog te kunnen maken door bush. mss dat de band iets ermee heeft te maken, publiciteit, snappie
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op maandag 07-08-2006 om 00:49:24
shit is wel balen zo'n houten trap op u kop.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Boswottels
Gepost door Boswottels op maandag 07-08-2006 om 09:27:48
ik had het gehoord

best erg
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 07-08-2006 om 13:10:15
Net was er een uitgebreide reportage op RTV Utrecht, shit zag er zuur uit.
----------------------------------------
Jos de Boss
Mip
Gepost door Mip op maandag 07-08-2006 om 14:41:05
Quote:
De gemeente Utrecht laat externe deskundigen het ongeval met een trap bij de Stadhuisbrug onderzoeken. Dat zei burgemeester Annie Brouwer maandagmiddag op een persconferentie van de gemeente en de politie. Die laatste doet onderzoek naar het ongeval.

In totaal raakten zestien mensen zwaargewond, van wie er een nog op de afdeling intensieve zorg ligt. De gemeente heeft ook contact met de Inspectie openbare orde en veiligheid van het ministerie van Binnenlandse Zaken. De trap is niet ingestort, maar losgekomen van de muur.

wat nou onderzoek?! dat ding is gewoon niet gemaakt om tientallen dansende mensen te houden dus ik weet niet wat er te onderzoeken valt
rame
Gepost door rame op maandag 07-08-2006 om 14:42:09
ze moeten iemand hebben om de schuld te geven he, maar inderdaad als die mensen er niet op aan het dansen waren was er (waarschijnlijk) niets gebeurt
Sjek
Sjek de Ripper
Gepost door Sjek op dinsdag 08-08-2006 om 14:55:25
Quote:
Mip schreef op 07-08-2006 @ 14:41
(...)
wat nou onderzoek?! dat ding is gewoon niet gemaakt om tientallen dansende mensen te houden dus ik weet niet wat er te onderzoeken valt


word


en er zijn geen dode gevallen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 14:57:13 ]

----------------------------------------
Sjek is bek
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 08-08-2006 om 15:08:51
Quote:
Jos de Boss schreef op 07-08-2006 @ 13:10
Net was er een uitgebreide reportage op RTV Utrecht, shit zag er zuur uit.


ik heb t ook gezien ja
trieste zaak!
shit man wat die 1e man vertelde over iemand die zn kaak helemaal op een andere plaats had zitten, fucking hell

t is daar nog steeds vet druk met allemaal mensen die gaan kijken naar een verdwenen trap.

----------------------------------------
www.serife.nl
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 08-08-2006 om 16:19:50
Ja man, die kaak was half van z'n hoofd af of zoiets. Ik ben er verder nog niet geweest ofzo. Maar ik denk ook niet dat het erg boeiend is om te kijken naar een trap die weg is.
----------------------------------------
Jos de Boss
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 08-08-2006 om 20:30:55
hahah zeker niet boeiend ik verbaasde me er alleen over dat er zoveel mensen stonden te kijken toen ik opweg was naar de shopa
----------------------------------------
www.serife.nl
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op woensdag 09-08-2006 om 13:09:38
Allemaal van die ramptoeristen
----------------------------------------
Whahahaha
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 10-08-2006 om 04:14:28
Gewonde trapongeval Utrecht overleden

Een man die zondag na het trapongeluk aan de Utrechtse Oude Gracht ernstig gewond raakte, is overleden. Dat heeft een woordvoerder van het UMC in Utrecht donderdag bevestigd aan RTV Utrecht.

Getuigen zeiden tijdens het evenement al dat de man zo zwaar gewond was, dat hij het waarschijnlijk niet zou overleven. De man kwam onder de trap te liggen nadat de ophanging van de trap was bezweken onder het gewicht van het publiek. Volgens de woordvoerder ligt er op dit moment nog een persoon in het ziekenhuis.

Onlangs werd bekend dat de trap eigendom is van de gemeente. De gemeente wil een extern onderzoek uitvoeren naar het drama in Utrecht.
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 10-08-2006 om 08:54:02
nare shit man, zouden ze z'n identiteit nog onthullen?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 10-08-2006 om 09:44:10
Quote:
SpooK! schreef op 10-08-2006 @ 08:54
nare shit man, zouden ze z'n identiteit nog onthullen?


Ik denk dat die al wel achterhaald is, zeker na zo'n 'lange' tijd. Anders was er ook wel over een onbekende man gesproken denk ik...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 10-08-2006 om 14:35:20
Damn... je zal maar toevallig de zoon/dochter zijn van deze man.
lijkt me echt erg om zo je vader te verliezen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 14:37:36 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op donderdag 10-08-2006 om 16:38:39
Hoorde het net op de radio zure shit man.
----------------------------------------
Whahahaha
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 11-08-2006 om 13:32:30
ik zag t ook gisteren op rtv utrecht
t gaat om een zekere Freek
treurig maar goed nu is ie van zn lijden verlost.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-08-2006 @ 13:38:30 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op vrijdag 11-08-2006 om 16:16:29
Tsja echt foktop die ish..

Hoorde de sirenes aankomen en ze stopten niet meer toen had ik al een gevoel dat er iets aan de hand was toen ik ging checken wat er aan de hand was hoorde k op tv ja trap ingestort op de gracht in utrecht het drong me nog even niet door dat dit in mijn stad was en nog geen 10 min van mijn huis af.. ik ben blij dat er geen bekenden of ikzelf onder de trap of de trap stonden / hebben gelegen.. maar dat maakt het voor de gewonden en de dode niet minder erg.. sterkte naar de familie van freek.. en vrienden en dergelijke.. laten we hopen dat zoiets nooit meer mag gebeuren.. en wat betreft die grappige opmerking over bram.. damn hij had dit ook niet kunnen weten en dat had ook niemand verwacht denk ik
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0154 sec.