Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
drie6een Gepost door drie6een op maandag 07-08-2006 om 15:03:43


Na het succes van 2005 organiseert Stichting ConnAct op 19 augustus 2006 voor de tweede maal het Zoetstof Festival. Zoetstof 2006 vind plaats in Cultuurpodium de Boerderij in Zoetermeer. Tijdens Zoetstof 2006 zal de langverwachte pre-release plaatsvinden van het tweede Zoetstof muziekalbum. Aan dit album werken twintig jonge getalenteerde Zoetermeerse rappers mee. Het thema van het album is de 1000 jarige geschiedenis van Zoetermeer. Naast deze unieke albumpresentatie wordt op het Zoetstof 2006 Festival de nieuwste Zoetstof videoclip gereleased. Deze clip is gemaakt en geproduceerd door aanstormend Zoetermeers talent. Op Zoetstof 2006 zullen verschillende Zoetermeerse en nationale artiesten een optreden verzorgen zoals Nul7Negen, Sourmash, Steen, dj Posh-E en dj DBS. Als onderdeel van Zoetstof zal er midden oktober een eigentijds digitaal lespakket over de geschiedenis van Zoetermeer gereleased worden. Het Zoetstof album en de Zoetstofclip maken intregaal onderdeel uit van het Zoetstof lespakket. Dit unieke lespakket is in samenwerking met het Oud Historisch Genootschap Zoetermeer ontwikkeld, en zal via de middelbare scholen in Zoetermeer verspreidt worden en is vanaf 15 oktober ook te bekijken op www.connact.org. Zoetstof 2006 is mogelijk gemaakt door de Gemeente Zoetermeer, Fonds 1818, en Floraavontuur Promotie Zoetermeer.

deuren gaan open om 9uur entree 5 eurie
en ik kan je zeggen vlede x was dope
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 07-08-2006 om 15:34:15
vorig jaar was al dope, dit jaar wordt zo te zien nog dikker,
ik ben hier als alles meezit wel aanwezig pooo


079-361...zo begint jou telefoon nummer zeker?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-08-2006 @ 15:40:19 ]

drie6een Gepost door drie6een op zondag 20-08-2006 om 15:23:17
Quote:
Brandt schreef op 07-08-2006 @ 15:34
vorig jaar was al dope, dit jaar wordt zo te zien nog dikker,
ik ben hier als alles meezit wel aanwezig pooo


079-361...zo begint jou telefoon nummer zeker?


word
Lappy
Gepost door Lappy op zondag 20-08-2006 om 17:14:12
T was indd. dope.

Wel jammer van een jonge gozert met touwtjes, die stuiterde een beetje ADHD over de stage.

N7N was echt dope, bij t laatste nummer (...) los.

Bezoekers aantal viel toch tegen. T was geen grote massa die 1 werd.

Toch, geslaagd.

Edit: die clip was inderdaad echt dik. Moet ik wel zeggen dat de clip van (...) nooggg spacender is. Maar ik heb geen The Box vet balen.

Volgende week CD van N7N.

Ohja er was in het begin breakdance battle zegmaar. Zaten echt vet goede tussen, maar, ook 1 ietwat dikkere gozer. die was wel echt vet komisch hij probeerde het echt... maar verder dan improviseren omdat het mislukt kwam ie niet. Maar hij stond er wel en hij had er zo te zien plezier in ook.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2006 @ 17:23:03 ]
drie6een Gepost door drie6een op zondag 20-08-2006 om 20:17:23
Quote:
Lappy schreef op 20-08-2006 @ 17:14
T was indd. dope.

Wel jammer van een jonge gozert met touwtjes, die stuiterde een beetje ADHD over de stage.

N7N was echt dope, bij t laatste nummer (...) los.

Bezoekers aantal viel toch tegen. T was geen grote massa die 1 werd.

Toch, geslaagd.

Edit: die clip was inderdaad echt dik. Moet ik wel zeggen dat de clip van (...) nooggg spacender is. Maar ik heb geen The Box vet balen.

Volgende week CD van N7N.

Ohja er was in het begin breakdance battle zegmaar. Zaten echt vet goede tussen, maar, ook 1 ietwat dikkere gozer. die was wel echt vet komisch hij probeerde het echt... maar verder dan improviseren omdat het mislukt kwam ie niet. Maar hij stond er wel en hij had er zo te zien plezier in ook.


jaa die kill heeft echt ADHD maar jammer dat je hem niet echt goed kon verstaan want die gast heeft wel te zieke teksten.

haha die man was zeker al in de 30 maar hij had het naar ze zin en daar gaat het tog om.

ja klopt vorig jaar was het mad veel drukker
voor derest heel ill
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 21-08-2006 om 13:13:29
haha steen is echt een dwaas, hoe die gast uit ze doppen kijkt nie goeddd
n7n rockte de tent uit en het was ook duidelijk dat de meeste mensen voor hun kwamen, want toen hun optreden afgelopen was liep de zaal ook zowat leeg.
meeste tracks kon ik al, en vond ze toen in waterfront een stuk beter optreden. dat hij/zij nr was mooi, jammer dat de hij kant een stuk slechter te verstaan was
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2006 @ 13:14:21 ]

Lappy
Gepost door Lappy op maandag 21-08-2006 om 18:33:21
Quote:
Brandt schreef op 21-08-2006 @ 13:13
haha steen is echt een dwaas, hoe die gast uit ze doppen kijkt nie goeddd
n7n rockte de tent uit en het was ook duidelijk dat de meeste mensen voor hun kwamen, want toen hun optreden afgelopen was liep de zaal ook zowat leeg.
meeste tracks kon ik al, en vond ze toen in waterfront een stuk beter optreden. dat hij/zij nr was mooi, jammer dat de hij kant een stuk slechter te verstaan was
Wij gingen ook pleite na N7N ja

K wilde steen nog wel zien/horen, maar k zat er een beetje doorheen.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.