Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
buitenwesten Gepost door buitenwesten op maandag 07-08-2006 om 21:29:34
zoals onlangs ook al in het nieuws is verschenen wordt er onderzoek gedaan naar bepaalde zaken die zich op 11 september af hebben gespeeld. laatst heb ik de docu 'Loose change 911' gekregen en deze bevat echt opzienbarende bewijzen dat 9-11 een samenzwering van verschillende partijen (waaronder de Bush administratie).

iedereen is vrij om zijn eigen oordeel te vellen over deze zaak maar deze docu bevat informatie die iedereen gewoon gezien moet hebben.

check loosechange911.com om de film te downloaden. als dat niet lukt kan ik hem wel uploaden.
----------------------------------------
Best MC with no chain you ever heard...
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 07-08-2006 om 21:31:09
die heb ik gezien ja!! DIE MOET IEDEREEN ZIEN!!
ik geloof er heilig in, serieus

edit: waar was dat in het nieuws dan? het mag ook wel, shit is serieus
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-08-2006 @ 21:32:03 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 07-08-2006 om 21:34:50
Waarom staat dit in de Battle Corner? Ik verhuis het ff naar algemeen
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 07-08-2006 om 21:35:35
fuck conspiracy theories
buitenwesten Gepost door buitenwesten op maandag 07-08-2006 om 21:42:37
http://www.nu.nl/news/794302/22/rss/Onderzoek_naar_leugens_Pentagon_over_'11_9'.html
----------------------------------------
Best MC with no chain you ever heard...
buitenwesten Gepost door buitenwesten op maandag 07-08-2006 om 21:43:19
dat dacht ik ook,

kijk maar eerst even vriendje
----------------------------------------
Best MC with no chain you ever heard...
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 07-08-2006 om 21:44:09
niks fuck, je moet objectief zijn
trouwens: welk bewijs is er tegen? het osama bin laden confession tapie? een hele andere huidskleur dan echt, met ring wat niet van ze geloof mag.
ze zeiden ooit dat ze bewijs hadden, maar dat die later pas zou worden bekendgemaakt, kheb nog niks gezien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-08-2006 @ 21:47:53 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 07-08-2006 om 22:52:15
ik ben het geheel eens met deze man:

Quote:
schandalig dat een universiteit zich hiermee inlaat. Op welk materiaal zouden ze hun conclusies moeten baseren? Hebben ze soms blauwdrukken van het WTC en het petagon? Weten ze welk welk staal er bij de bouw gebruikt is? Het enige wat ze hebben zijn wat filmpjes van slechte kwaliteit, volslagen onmogelijk om conclusies te trekken. Dit heeft niks met wetenschap te maken, speelprojectje met een politieke lading om het wat meer gewicht te geven.

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Wijze_uit_het_oosten
of niet...
Gepost door Wijze_uit_het_oosten op maandag 07-08-2006 om 23:13:00
http://video.google.nl/videoplay?docid=1519312457137943386&q=loose+change+2
----------------------------------------
"Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets."
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 07-08-2006 om 23:15:58
Ik geloof niet in een grootschalige samenzwering ofzo, maar er is zeker meer aan de hand dan dat er verteld word.


(en Zwolle-Zuid, wat voor soort staal er gebruikt is boeit bijvoorbeeld al vrij weinig, er zijn maar 3 op staal gebaseerde gebouwen ooit in elkaar gestort door brand, en dat zijn de 3 gebouwen van 9/11.)
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 07-08-2006 om 23:25:16
hehe ja, die man heeft duidelijk het filmpje nog niet gezien

en die filpmjes waar ze conclusies uit trokken zijn de beelden die cnn/bbc/fox news en weetikveel uitzonde. Later mochten die niet meer worden vertoond omdat ze 'te schokkend zijn voor de families/verwanten van de slachtoffers'. kijk gewoon eerst die tape, shit is zeker mogelijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-08-2006 @ 23:30:58 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 07-08-2006 om 23:39:20
Ik heb er al zoveel gezien.

Met een 'triest' muziekje op de achtergrond en allemaal idiote foto's die waarschijnlijk nog harder zijn bewerkt dan dat hun beweren Bush heeft gedaan.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 07-08-2006 om 23:40:12
http://video.google.nl/videoplay?docid=1704985757029288892&q=loose+change+2

ik weet niet of deze relevant is, sommige dingen zijn wel true
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 07-08-2006 om 23:40:42
Hehe omdat je zo aandringt ik probeer nog 1 zo een filmpje.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 07-08-2006 om 23:40:43
Hehe omdat je zo aandringt ik probeer nog 1 zo een filmpje.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 07-08-2006 om 23:45:49
ik ga die shit zeker kijken, maar niet nu want het duurt anderhalf uur en k moet morgen werken... maar ik ga het zeker nog checken
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 08-08-2006 om 01:22:30
Een hoop overtuigende argumenten hoor. (niet alles, vooral getuigenverklaringen neem ik niet zomaar voor waarheid aan)
Ik geloof zeker dat hooggeplaatste leden van de overheid en grote corporaties erbij betrokken waren of er zelfs geheel achter zaten. En daar word ik echt misselijk van. Daar kan toch geen Horrorverhaal tegenop?
Hoe frustrerend ook, het zal ongetwijfeld nooit bewezen/erkend worden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 01:23:22 ]
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 08-08-2006 om 01:23:12
Ga dit morgen zeker even checken, daar is het nu te laat voor.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op dinsdag 08-08-2006 om 01:23:59
flikker op man, alsof ik een oordel zou vellen over een paar amateuritische beelden, of andere therorieen zo ken ik er ook nog wel paar( ik denk dat de meesten wel weten wat ik bedoel)
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op dinsdag 08-08-2006 om 01:39:54
voor de mensen die het boeien:

http://www.onderzoek911.nl/mensen/david_griffin/commissie_rapport_ee.shtml
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 08-08-2006 om 01:55:14
ik denk dat slugger ook eens met wat filmpjes daarover kwam aanzetten.
kben het niet zeker maar ik denk het.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 08-08-2006 om 02:54:37
De torens storten wel precies op zo'n manier in die je ziet bij de sloop van gebouwen door middel van dynamiet.
Als je dan bij discovery ofzo dat soort slopers ziet en hoort vertellen dat het toch wat werk vergt om een gebouw netjes in te laten storten, ga je toch nadenken.
Want dan vind ik het wel raar dat het wtc door een brand helemaal mooi kaarsrecht naar beneden komt.
Terwijl het toch een van de hoogste gebouwen waren, wat het alleen maar lastiger maakt.

Ik denk dat een conspiracy heel goed mogelijk is.
Dit omdat het niet de eerste keer is.
Want bij de moord op JFK staat gewoon onomstotelijk vast dat de amerikaanse regering niet de waarheid vertelt.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 08-08-2006 om 09:50:57
Quote:
Zwolle-zuid schreef op 08-08-2006 @ 01:23
flikker op man, alsof ik een oordel zou vellen over een paar amateuritische beelden, of andere therorieen zo ken ik er ook nog wel paar( ik denk dat de meesten wel weten wat ik bedoel)


Je hoeft ook geen oordeel te vellen maar je kunt wel openstaan voor onderbouwde argumenten. Je kunt wel vraagtekens plaatsen bij officiële verklaringen, als er zoveel onwaarheden en onduidelijkheden inzitten. Het gaat hier om meer dan een paar 'amateuristische beelden.'
rame
Gepost door rame op dinsdag 08-08-2006 om 11:40:41
@ BattleCat, dat de gebouwen kaarsrecht instortten klopt wel, dat komt door de luchtdruk ofzo, maar er zijn wel veel dingen waardoor je gaat denken dat het plan door amerika zelf opgezet is
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 08-08-2006 om 12:00:17
Quote:
BattleCat schreef op 08-08-2006 @ 02:54
Want bij de moord op JFK staat gewoon onomstotelijk vast dat de amerikaanse regering niet de waarheid vertelt.


Niet de waarheid vertellen betekend niet dat de regering er achter zit.

Er is één hele simpele reden waarom de meeste samenzweringstheorieen nooit waar kunnen zijn. Op het moment dat een geheim een geheim is van meer dan één persoon zal het uitlekken. Er is zelfs een formule voor. De kans dat een geheim uitlekt is het kwadaart van het aantal mensen dat op de hoogte is van het geheim.

Wanneer er 5 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 25%
Wanneer er 6 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 36%
Wanneer er 7 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 49%
Wanneer er 8 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 64%
Wanneer er 9 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 81%

En dat vind ik nog een hele voorzichtige formule eigenlijk. Buiten dat, denk je nou echt dat er regeringen zouden zijn (waar binnen meerdere mensen goedkeuring moeten geven voor acties). Die het echt in hun hoofdhalen om eigen burgers om te brengen. Laatstaan eigen burgers ombrengen met honderden of duizenden tegelijk.

Een regering die een oorlog wil 'rechtvaardigen' (want daar draaien de meeste theoriën om, het is gedaan om de oorlog in afghanistan/ tegen terrorisme te rechtvaardigen en niet in te hoeven leveren op defensie budgetten. Dan zijn er echt wel makkelijkere manieren voor.

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 08-08-2006 om 12:03:09
Jullie ozuden allemaal V for Vendetta moeten kijken


----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
buitenwesten Gepost door buitenwesten op dinsdag 08-08-2006 om 12:17:41
Quote:
spade schreef op 08-08-2006 @ 12:00
(...)

Niet de waarheid vertellen betekend niet dat de regering er achter zit.

Er is één hele simpele reden waarom de meeste samenzweringstheorieen nooit waar kunnen zijn. Op het moment dat een geheim een geheim is van meer dan één persoon zal het uitlekken. Er is zelfs een formule voor. De kans dat een geheim uitlekt is het kwadaart van het aantal mensen dat op de hoogte is van het geheim.

Wanneer er 5 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 25%
Wanneer er 6 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 36%
Wanneer er 7 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 49%
Wanneer er 8 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 64%
Wanneer er 9 mensen op de hoogte zijn is de kans dus 81%

En dat vind ik nog een hele voorzichtige formule eigenlijk. Buiten dat, denk je nou echt dat er regeringen zouden zijn (waar binnen meerdere mensen goedkeuring moeten geven voor acties). Die het echt in hun hoofdhalen om eigen burgers om te brengen. Laatstaan eigen burgers ombrengen met honderden of duizenden tegelijk.

Een regering die een oorlog wil 'rechtvaardigen' (want daar draaien de meeste theoriën om, het is gedaan om de oorlog in afghanistan/ tegen terrorisme te rechtvaardigen en niet in te hoeven leveren op defensie budgetten. Dan zijn er echt wel makkelijkere manieren voor.



De amerikaanse overheid zal blij met je zijn...

misschien moet je eens solliciteren
----------------------------------------
Best MC with no chain you ever heard...
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 08-08-2006 om 12:22:31
Artikel van een tijd terug dat een aantal van de theorieën bestrijdt.
http://www.thenewamerican.com/artman/publish/article_1253.shtml
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 12:24:14 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 08-08-2006 om 12:34:06
Quote:
buitenwesten schreef op 08-08-2006 @ 12:17
(...)


De amerikaanse overheid zal blij met je zijn...

misschien moet je eens solliciteren


Ah, en euhmz.... verklaar je nader en leg is uit waarom... of kan je alleen dingen roepen zonder het normaal te onderbouwen. Ik begrijp dat dat voor sommige mensen moeilijk kan zijn.

Ik bedoel sja... als je logisch na denkt dan weet je dat ik gelijk heb, en er nooit een hele regering, of een heel staats orgaan achter kan zitten.

Laat ik het zo zeggen, geef mij één heel goeie overtuigende reden waarom ze het wel gedaan zouden hebben. En kom dan niet met het goed praten van een oorlog aanzetten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 12:34:54 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 08-08-2006 om 12:41:06
ja ik heb ook al wat tegenartikelen gezien, beetje te groot om ff door te lezen. weet iemand of er al tegenbewijs is vna:
-de kleine motor bij de pentagon?
-het te kleine gat voor een boeing in het pentagon?
-de flash bij het vliegtuig als ie net het WTC raakt?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 14:13:18 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op dinsdag 08-08-2006 om 12:57:56
II. Motor rechtervleugel
Het vliegtuig, of de raket, die met de neus het Pentagon heeft geraakt ter hoogte van pilaar #14 had geen motor onder de rechtervleugel hangen. Was dat wel het geval geweest dan had er een gat in de muur moeten zitten ter hoogte vande steunpilaren #16 en #17.

1. Diagram 1, het Pentagon en een Boeing



2. Foto van het Pentagon nadat er geblust is.



3. Een diagram dat de schade aan het Pentagon laat zien.



4. Nog een diagram met de aanvliegroute en impact van het vliegtuig.



5. Overzichtsfoto van de schade met ingetekende kolommen.
LETOP: Voorgevel Pentagon hier nog niet ingestort. Dat gebeurde even later.



6. Detailfoto van de schade aan het Pentagon, bij kolommen 15, 16 en 17.



7. Overzichtsfoto van de schade aan het Pentagon. Bij kolom 14 is een gat te zien. (Vloog een kruisraket / straaljager naar binnen waar het gat te zien is ?)



8. De vuurbal bij het Pentagon.



9. Direct na de ontploffing is te zien hoe een groot deel van de buitenmuur nog intakt is. (ontploffing vond plaats achter de muur, een Boeing 757 vliegtuig zou de voorkant wegslaan. Denk aan de Bijlmerramp)



10. Nog een overzicht van de schade aan het Pentagon. (staat een inspecteur de boel te inspecteren, om te zien of alles volgens plan verloopt ?)




[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 13:00:20 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 08-08-2006 om 13:00:08
dat te kleine voor een boeing bij het pentagon en een kleine motor weet ik zosnel niks van / niks van gelezen. Van wat ik me kan herinneren wat ik op foto's heb gezien (met overlay's van een boeing 7x7) is de schade ongeveer wat ik er van verwachte (vrij grote inslag waar de romp binnen kwam (4 a 5x de romp breedte) en veel minder schade over de vleugel breedte. Wat mij echter wel direct opviel was de hoeveelheid (of beter gezegt gebrek daaraan, aan brokstukken). Dus het zou zeker wel een kleiner toestel kunnen zijn geweest in mijn mening.

Maar ik heb lekker makkelijk lullen, ik ben geen vliegtuigcrash expert. Ik weet alleen wel dat elke crash, hoe zwaar ook, brokstukken achterlaat. De kans dat bv. de staartvleugel bij een frontale crash (dus zeer hoge voorwaartse snelheid, 'lage' neerwaardse snelheid) volledig vernietigd raakt is vrij klein. Er zit 50 a 60meter staal, aluminium en weet ik veel wat voor die staartvleugel dat een substantieel deel van de crash opvangt.

Over de flash bij het WTC? Sja, ik denk dat er niemand is die kan verklaren hoe wie wat waar en waarom, en dat er ook geen enkele computeranimatie zekerheid kan geven. Er is simpelweg niemand die enige ervaring heeft of de kennis heeft om te weten wat er precies gebeurde en wat de effecten waren. Te veel onzekerheden (hoeveel brandstof in het vliegtuig, wat bevond zich precies op de verdieping van impact, welke structurele dingen zijn er precies geraakt. Al het bewijsmateriaal is feitelijk verloren gegaan.

Alles blijft gissen, en dat maakt complot theorieën makkelijk natuurlijk, want er zal toch geen zekerheid over alle feiten komen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op dinsdag 08-08-2006 om 13:03:46
Heeft een Global Hawk het Pentgon getroffen ?

De onderste twee foto's zijn genomen van het eerste fragment van de Pentagon bewakings videocamera.



Het vijfde fragment van de opname door het Pentagon geleverd dient nadere observatie.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Kijk naar de gele uitlijning in bovenstaande foto (3), kijk vervolgens naar de onderste foto en de gelijkenis (4)



Is dit het stuk van je op foto (3) ziet ?



----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
buitenwesten Gepost door buitenwesten op dinsdag 08-08-2006 om 13:09:59
Quote:
spade schreef op 08-08-2006 @ 12:34
(...)

Ah, en euhmz.... verklaar je nader en leg is uit waarom... of kan je alleen dingen roepen zonder het normaal te onderbouwen. Ik begrijp dat dat voor sommige mensen moeilijk kan zijn.

Ik bedoel sja... als je logisch na denkt dan weet je dat ik gelijk heb, en er nooit een hele regering, of een heel staats orgaan achter kan zitten.

Laat ik het zo zeggen, geef mij één heel goeie overtuigende reden waarom ze het wel gedaan zouden hebben. En kom dan niet met het goed praten van een oorlog aanzetten.



Dat lijkt me duidelijk... Het pleit duidelijk in het voordeel van de huidige Bush regering hoe je mensen probeert te overtuigen met je geheim-theorie/formule en dat het daarom dus om die reden wetenschappelijk niet kan en al het bewijs daarmee dus ongeldig is.

Onzin man, je kan dit soort geheimen niet even vergelijken met een geheimpje dat jij toevallig 1 teelbal hebt ofzo en dat het over het hele schoolplein uitlekt... This is other shit, dit zijn niet zomaar mensen met een geheimpje. dit is een selectief groepje van het machtigste land ter wereld die het allemaal hun kop gaat kosten als de waarheid boven tafel zou komen.

Het is niet zo dat het op het witte huis even de hele staf naar de oval chamber werd geroepen om dit allemaal te weten te krijgen. Dit zijn ultrageheime operaties waar enkel een hoge functionarissen bij betrokken waren die waarschijnlijk op twee handen te tellen zijn.

Studie hebben uitgewezen dat 'een tweede pearl harbour' gunstig zou zijn voor de VS om hun positie als sterkste natie te houden en internationaal meer ondersteuning te vergaren om het midden oosten te veroveren, wat een cruciaal gebied is en nog meer zal zijn op het gebied van fossiele brandstoffen nu met de opkomende supermachten China en India die de olievraag gigangtisch zullen doen stijgen.


maar lees artikel anders dit even, kost je 25 min. maar dan piep je wel anders

http://www.onderzoek911.nl/mensen/david_griffin/commissie_rapport_ee.shtml

Het is ook moeilijk te geloven en je wilt het niet aanvaarden. Maar zowel de documantaire als de bovenstaande link geven zo veel bewijs van mijn gelijk...




----------------------------------------
Best MC with no chain you ever heard...
buitenwesten Gepost door buitenwesten op dinsdag 08-08-2006 om 13:15:03
op die foto's van zwolle zuid, goed artikel trouwens, is ook te zien dat er helemaal geen schade aan het gras zit van waar het vliegtuig volgens officiele verklaringen eerst een buikschuiver over heeft gemaakt om lantaarnpalen uit de grond te trekken. maar het gras is perfect gemaait. volgens mij stond dat er nog niet bij
----------------------------------------
Best MC with no chain you ever heard...
buitenwesten Gepost door buitenwesten op dinsdag 08-08-2006 om 13:19:14
de overheid wil ook niet een van de beveiligingstapes van nabijgelegen hotels en benzinestation vrijgeven (die de FBI direct na de crash heeft geconfisqueerd) die een duidelijk beeld geven over de crash (en waarop dus duidelijk zou moeten zijn dat het echt een vliegtuig was dat het pentagon raakte)
----------------------------------------
Best MC with no chain you ever heard...
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 08-08-2006 om 13:21:10
Ik vind dit altijd zo leuk om te lezen.
Maar met welke reden zou de amerikaanse overheid zoiets zelf in actie zetten?
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op dinsdag 08-08-2006 om 13:21:48
ben je nou echt zo kk dom thomas?
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 08-08-2006 om 13:22:41
Brig. Gen. Benton K. Partin, USAF (retired), an expert witness who has proven his independence and willingness to challenge coverups in the past. One of the world's leading missile and military explosives experts, Gen. Partin was director of the U.S. Air Force Armaments Technology Laboratory, where he designed and tested many types of missiles, warheads, and ordnance against various building structures and armor.

over het Pentagon:
"When you slam an aluminum aircraft at high velocity into a concrete structure, it's going to do exactly what we saw happen at the Pentagon on 9/11," Partin said. "If you look at a frontal mass cross-section of the plane, you see a cylinder of aluminum skin with stringers. When it impacts with the exterior [Pentagon] wall at 700-800 feet per second, much of the kinetic energy of the plane converts to thermal energy, and much of the aluminum converts to vapor, burning to aluminum oxide. That's why on the still photos from Pentagon surveillance camera, you first see the frame with that brilliant white luminescent flash just before the frame of the orange fireball, the jet fuel burning. The aluminum cylinder ? the plane fuselage ? is acting like a shaped charge penetrating a steel plate. It keeps penetrating until it is consumed. The Boeing 757 is over 150 feet long, so it's going to penetrate quite a ways before it's spent. The wings have a much lower mass cross-section and are loaded with fuel besides, so there is little left of them except small bits and pieces."

Over die flash:
"It's very simple," he told The New American, "When the noses of the aircraft hit the buildings, you have a bright aluminum flash, the same as we saw at the Pentagon. That's obvious to anyone familiar with physics, chemistry, and what happens when aluminum hits a structure at a high rate of speed." And the proof of that analysis, the general points out, is in vonKleist's own video. "If you watch just a few frames after the nose flash, you'll see two smaller aluminum flashes as each engine strikes the building. That's all it is."

Je kan bronnen voor en tegen vinden, is maar net wie je wil geloven.
Dat het Pentagon met raketten zou zijn bestookt en dat die gekaapte vlucht stiekem ergens geland zou zijn vind ik wel bullshit hoor. Daar zit gewoon geen logica in.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 08-08-2006 om 13:27:26
Zwets, je zult het nooit weten. Feit blijft dat je al die mensen dood zijn en dat er hoe dan ook een hoop ellende door is gekomen.

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 08-08-2006 om 13:29:08
Ik heb ondertussen al te veel van dit soort onderzoeken' gelezen, en ik begin er ondertussen van te kotsen. Pas wanneer er een studie door een objectief orgaan naar buiten gebracht gaat worden zal ik er over denken er nog één te lezen.

Te veel 'onderzoeken' zijn geschreven door mensen die overtuigd zijn van hun gelijk, en alleen naar bewijzen zoeken die daar in mee gaan. Geen van die 'onderzoeken' heeft echt naar andere verklaringen gezocht. Terwijl een onderzoek is om mogelijkheden (dat zijn er altijd meerdere) op te sommen en te beschrijven.

En sorry dat ik het schoolplein al 8 jaar niet gezien heb, dus ik zou niet weten hoesnel daar 'geheimpjes' uitlekken. Ik weet wel dat de formule die ik hier gaf gebruikt worden door Mossad, CIA, MI5/6 en andere 'geheime' diensten. Daar gebruiken ze echter nog een derde en vierde factor, waardoor de kans groter of kleiner kan worden. Welke factoren dit precies waren weet ik niet meer, in elk geval had de functie van de betrokken personen er mee te maken (directie weet meer als loopjongen etc.).

Samenzwerings theorieën zijn gewoon te makkelijk om te geloven.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 08-08-2006 om 13:29:32
Quote:
Zwolle-zuid schreef op 08-08-2006 @ 13:21
ben je nou echt zo kk dom thomas?

Nee
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 08-08-2006 om 13:30:45
Quote:
Samenzwerings theorieën zijn gewoon te makkelijk om te geloven.


En nog veel makkelijker om te bedenken.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 08-08-2006 om 13:32:11
Thomas heeft gelijk.
Waarom zouden ze dat op die manier, met raketten, doen? Dan zou het toch veel logischer zijn om gewoon dat gekaapte vliegtuig in het Pentagon te laten storten? Zelfde resultaat, je hoeft geen grootschalige cover up op touw te zetten, het vergt geen gecompliceerde omleidingsmanoeuvres voor dat vliegtuig en je hoeft alle passagiers achteraf niet te liquideren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 13:33:22 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 08-08-2006 om 13:34:31
Quote:
strijker schreef op 08-08-2006 @ 13:32
Thomas heeft gelijk.
Waarom zouden ze dat op die manier doen? Dan zou het toch veel logischer zijn om gewoon dat gekaapte vliegtuig in het Pentagon te laten storten?


Of gewoon een 'ongemarkeerd' leeg vliegtuig, helemaal geen onschuldige doden... mja dan gaan de theorie aanhangers weer roepen 'dan lijkt het niet erg genoeg'.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op dinsdag 08-08-2006 om 13:35:02
hij is nog jong. hij was acht toen het gebeurde ofzo
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 08-08-2006 om 13:36:49
Quote:
jamme schreef op 08-08-2006 @ 13:35
hij is nog jong. hij was acht toen het gebeurde ofzo

Jij bent echt een vervelende gast, met die knipoogjes altijd.
poppekontje Gepost door poppekontje op dinsdag 08-08-2006 om 14:18:30
conspiracy verhalen zijn als goden van vroeger.

Als ze iets niet snappen verzonnen ze er maar een god voor omdat het lekker makkelijk is.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
rame
Gepost door rame op dinsdag 08-08-2006 om 14:22:29
hier zal wel nooit duidelijk over komen

die conspiracy theories hebben er nog niet voor gezorgd dat ''de wereld'' echt is gaan twijfelen

De regering van de VS helpt ook niet bepaald mee met dingen duidelijk maken

alleen als de VS hun naam wil zuiveren en echte feiten brengt zal hier misschien duidelijk over ontstaan
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 08-08-2006 om 14:23:02
ja dan is het zeker weten niet erg genoeg. who gives a fuck, als een vliegtuigje met een paar mensen een stukkie van het pentagon kapotmaakt. die van de WTC raakte mensen diep in hun hart. propaganda

woord, de regering van de VS houdt wel veel dingen achter, zoals die pentagon tapes/alle crash filmpjes mochten niet meer op TV worden geshowed/echt bewijs dat arabieren hier achter zitten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 14:24:46 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.