Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 [3] ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben geen rapper maar volgens mij zijn dat geen multie's. | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Niet? shit. Nu ben ik in het MulTI LINEs topic LAND ik drop het hier als MC, FIJN maar toch piKANT Het is grappig om te ZIEN, RIJMen in verBAND Als lyricale ridder van veerTIEN, STRIJD in met de LANS. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2008 @ 08:48:59 ] | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Dat zijn weer wel multi's, maar die vorige idd niet. | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Heeft te maken met klemtoon ofniet? | ||
daano1 Stalin's Madism ![]() |
![]() | ![]() |
Ik overschreid de kwantiteit met kwaliteit Binnenkort word het geheid voor rappers een gefaalde strijd Eenmaal bezig met de microfoon Heb ik geen shit aan een metronoom want ik bounce als een condoom ---------------------------------------- Only Built 4 Cuban Linx Pt. II voor zaterdag binnen! | ||
Eigenwais Ik flowiezo ![]() |
![]() | ![]() |
Ik spit met pijlen als cupido, Zie die bitch geilen haha wat een stupid ho, Rappers stelen flows ze blijven onverbeterd, Ze bleven boos, allemaal onverzekerd. ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb mijn rijm niet voor niks benadrukt; zodat er geen verwarringen over de multi's kunnen ontstaan. Zorg dat de tussenliggende lettergrepen per rijm overeenkomen. Gericht op Jasper en daano. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2008 @ 00:17:26 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
ladykiller01![]() |
![]() | ![]() |
ik BREEK en FIX oftewel ik LEEF voor NIKS vraag me wat de REden IS en ik VREES het MINST ik CLAIM je BITCH, alleen VERGEET haar KLIT dus beLEEF weer NIKS, wat een SCHEve SHIT ---------------------------------------- Je haalt alles uit de kast maar kan van mij ook de klere krijgen | ||
![]() | ![]() |
Goedzo. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Verwerk het nu ook beetje in tekst. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Vorige was wel goed, maar de multi's niet.. Dus nog een keer Ik doe m'n best, maar vele FLIKKERS KLAGEN aan me KOP Maar als ze mij zien nemen ze hun SNIPPERDAGEN OP Ze blijven HAKKEN, alsof ik VERZWAK MAN Ik hou STAND en blijf aan ze PLAKKEN als PLAKBAND ---------------------------------------- Only Built 4 Cuban Linx Pt. II voor zaterdag binnen! | ||
![]() | ![]() |
Ik doe m'n best, maar vele flikkers klagen AAN M'N KOP Maar als ze mij zien nemen ze hun snipperDAGEN OP Ze blijven hakken, ALSof ik verZWAK MAN Ik hou stand en blijf aan ze PLAKken als PLAKBAND Het gaat om het aantal lettergrepen tussen de rijmende lettergrepen. Kijk naar de klank van de eindlettergrepen van de eerste 2 lines. Flikkers klagen aan m'n kop IH x AA x AA x OH Snipperdagen op IH x AA x OH Omdat je 2 extra lettergrepen toevoegt, kan je het eerste fragment "IH x" niet betrekken binnen je multi. Het aantal tussenliggende lettergrepen is niet gelijk. Wat je zoekt is iets met klankschema IH x AA x AA x OH wat rijmt op flikkers klagen aan m'n kop als je toch die "IH x" bij een in lettergrepen gelijke multi wil betrekken. En Jasper; die vorige bevatte toch inderdaad multies! Ik heb het audioproCES niet beGREPEN, moet er nog steeds een LES over LEZEN. Jou lukte het BEST even TAPEN Zonder STRESS, bars opNEMEN Die eerste en (vooral) laatste lines zijn misschien idd wat vreemd wat benadrukking betreft. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Propz @ Iminic ik SPIT FLOWS en ik geBRUIK knal die multiSHIT ZO simpel erUIT zo zie je wat je met een beetje HULP LEren KAN van die multi's die ik drop word geSMULD LEvensLANG [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2008 @ 16:24:05 ] | ||
![]() | ![]() |
Leren en levens- rijmt niet hè ![]() ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Sssh ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 14-07-2008 @ 19:38 Leren en levens- rijmt niet hè ![]() ![]() in het vlaams rijmt het ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Ja, wat is Vlaamse hiphop toch makkelijk ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Hmm dan is die toch maar fout eh, beter foute Multi's maken dan voor Vlaam veroordeeld worden. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik kraak MC's als brandkluizen zonder codes te kraken Mijn rhymes houden stand als landhuizen terwijl de jouwe afbraken Je laat het merken zonder logo, verwerk het met een kogel Ik blijf op mn sterkst en laat MC's achter, ontgoocheld Was weer geen multi volgens mij ![]() Ik weet hoe het moet, maar ik kom er op een of andere manieren niet op. Het klopt net niet allemaal ![]() ---------------------------------------- Only Built 4 Cuban Linx Pt. II voor zaterdag binnen! | ||
![]() | ![]() |
merken zonder logo, verwerk het met een kogel is wel een multi brandkluizen zonder codes te kraken landhuizen terwijl de jouwe afbraken als je AF achterwege had gelaten was het wel een multi geweest, omdat er dan tussen de rijmende lettergrepen evenveel lettergrepen zouden zitten. Waarom drop je het hier als je weet dat het geen multi's zijn? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
anders | ![]() | ![]() |
men roept ,popopo elke keer in hun plopkap. met zoveel troep,t lijkt weer meer op een snotlap. zowaar het klopt gast, geen haar op hun borstkast. o en gevaar is als de dors een korst op hun kop krast. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
aiiiiiiiiiiiight jeweet ik heb scheeeeeeit ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
Een disaster wat die gast voor 'n shit hier dropt Ik erger me aan je, maar steek geen vinger op Je spit niet tof, en daarbij komt nog dat dit het MULTI topic is, dus gozer flikker op ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
ACH, joh, WEET je? Je bent een ARrum WEzen Want je KANS op ENIG PRACHTIG LEVEN is alLANG VERKEKEN Net zoALS chiNEZEN die VLOT 'n BANK van LEDER maakten. En ze hebben maar achtHONderd YUANG geKREGEN [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-07-2008 @ 18:17:17 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
SLECHTE RAPPERS, JA al die GASten MOETEN HEEN GAAN Ik ZET M'N TEKSTEN, MAAR deze MAN die VOELT ZICH EENZAAM WAT een ZIELIG TOPic ALS er NIEMAND DROPT Ik SPIT SICK, maar DIT STINKT smerig ALS een VIEZE SOK [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-07-2008 @ 21:45:29 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
anders | ![]() | ![]() |
nu is het tijd voor het schijven van geeikte pracht en feiten want eerstrijkende rijm krijgers mogen niet achter blijven. dus fok de slijk rijmers die die eer voor hun brei krijgen want als een rijksweg en het onderwerp zijn beide lijdend | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
iminic, dat je dat ik niet beter kon droppen hier? sicke shit, fuck et, ik doe geen moeite en toch kom ik hier beter dan jij er staat een teef in de rij om jou te neuken. ja een hond, Wee Tee eF dacht jij? haha kk wack weltrustennnnn ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
ParaNormaal is heel gewoon |
![]() | ![]() |
Aangenaam ik ben Anna uit Amsterdam Mn anusbaan is langer dan Lange Frans Heb een anus blaar komt door de lange schans En ohja, ik pijp je klaar voor anderhalve gram [uiteraard is dit puur fictioneel en afkomstig uit zware verveling] ---------------------------------------- para\\el verbonden | ||
theBuddha Jeeva The Buddha |
![]() | ![]() |
Snap dat de tracklist crack voor die fetish rappers is. Ik ben echt te sick, jij bent bitch, met je faggot click. Dit is echte shit, echte hits drop dit gevoelloos. Je doet zo, ik doe pro en smack al die rappers neer. Woohooo wat een schema xD ---------------------------------------- Ik breng je sick steez als 40 jaar geleden. | ||
Eigenwais Ik flowiezo ![]() |
![]() | ![]() |
Shit jonko bijdehand ik blow in elke koffieshop, In dit vrije land drop ik shit totlaat heb veel koffie op, En shit word gespit.. ik doe het veelzijdig, En als die gare rappers oprotte dan ben ik heel blij bitch. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2008 @ 21:59:30 ] ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
StotdeK Skiller ![]() |
![]() | ![]() |
ik drop hier vier lines,fuck het of ze multi zijn zo vult ' ie rijms,straat taal in culti rijm. beukend op je asser tot 'ie bulkt van pijn. neuk ik alle gasten zo is die lul van mij. ---------------------------------------- Tipboek schrijvers. | ||
![]() | ![]() |
pro homo? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
als-best fris ![]() |
![]() | ![]() |
zijn rijms, slecht marsepein, geef dek quarantain hij rijmt met veel brein, goed dat je eerlijk durft zijn dat je met gasten slaapt voor wat lijn, dat is fijn voor een groentje met een laag niveau zonder schijn ---------------------------------------- - | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Gast wat dacht je, ik ga is ff multi's droppen? knul op klompen, je bent een nul dus opdonderen ik moet deze flauwekul stoppen ik ga je rug stompen er komt pus uit je wonden vieze lul je bent stom [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2008 @ 23:36:11 ] | ||
GRT-style eigen visie |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 09-08-2008 @ 23:03 Gast wat dacht je, ik ga is ff multi's droppen? knul op klompen, je bent een nul dus opdonderen ik moet deze flauwekul stoppen ik ga je rug stompen er komt pus uit je wonden vieze lul je bent stom Heey kleine jongen, praat is niet zo stoer met je opdonderen. en wat is er mis met fcking klompen? je moet je shit niet leegpompen. En dan zoek ik ruzie? Ik zeg dit alleen omdat je line er niet uit zie. Dus niks geen jaloézie, op deze man met z'n pus uit z'n poezie | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je bakt er niets van vriend. | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 [3] ] |