Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
hij mag wel op het net is tog een vette track alleen dat gehuil in het begin is beetje fag | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
pissig? ik ben nog redelijk goed gehumeurt hoor kijk ik ben niet pissig, paraniose wel maar goed ik zou ook vrij chagrijnig zijn als ik al kaal werd op me 22ste ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Zoals ik het zie: JF spitte op de beat maar zag naderhand in dat het te persoonlijk was (oid) en daarom niet wilde dat het gepost zou worden. Paranoize doet het toch, JF is pissig en wenst iedereen maar kanker toe. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 08-08-2006 @ 12:25 hij mag wel op het net is tog een vette track alleen dat gehuil in het begin is beetje fag duhhh dit zijn testspits ik zou met mx nog een keer goed gaan opnemen mijn hele 3e couplet hoort er niet eens in en ook noge ens een slechte versie van de beat een vriend van kipman heeft er een dj mix op gemaakt die shit is pas vet maar dat komt nog wel ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
wie huilde aan het begin dan? ---------------------------------------- joahh | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Pff, is het dat? Boeiend man. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Er staat toch ook 'demo'. Kutnerdjes weten niks over producing. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 08-08-2006 @ 12:26 Zoals ik het zie: JF spitte op de beat maar zag naderhand in dat het te persoonlijk was (oid) en daarom niet wilde dat het gepost zou worden. Paranoize doet het toch, JF is pissig en wenst iedereen maar kanker toe. jij moet psycholoog worden.... o nee toch niet want er klopt geen flikker van ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
shit wordt al in de stad gedraait hier in tilburg ist best een hit zelfs paranoise is gewoon jaloers daarom dropt ie deze shit ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
-spam- [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2006 @ 12:31:58 ] ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ja is wel genakt vond het al raar jf 2 verses en mx 1 2 om 2 is mooier of 1 om 1![]() | ||
![]() | ![]() |
daarom kan deze net zo goed dicht kutversie van een dope track ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ja.... shit is gewoon kutafgerond dat hele 3e couplet moet weg klinkt nergens naar ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
ben benieuwt wat mx er van vind ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nou, ik zal mijn beruchte tirannie dan maar weer eer aan doen, blijkbaar wil één van de rappers niet dat dit nummer online gedropt wordt, althans deze versie.. En dus sluit ik deze tijdelijk totdat meneer de producer de juiste versie heeft, dan zal ik hem wel weer heropenen, of een andere mod.. Maar JF, volgende keer even pm'en aan die gozert en niet met elke vorm van kanker gaan strooien ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 [2] ] |