Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik wel hoop ik ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Is dit DE Ger? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
de geile ja ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: graffingerz schreef op 15-08-2006 @ 00:19 (...) hij brabbelt in de mic.. ik kan 'm de helft van de tijd niet verstaan, vage shit. maar eerlijk is eerlijk, hij blijft de man. jij gaat zeker ook de hele nacht wakker blijven en tracks aanvragen? ![]() Ik ga één track aanvragen, later. Maar sorry hoor, ik vind je echt heel aardig en zo, goede muzieksmaak heb je, maar hij is wel degelijk te verstaan. Raak je niet in de war met het feit dat hij soms onnavolgbaar is door textuele hoogstandjes..??? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
graffingerz jatog? ![]() |
![]() | ![]() |
DE Ger klinkt anders dan de vorige keer... minder geil dat zal het zijn ![]() ---------------------------------------- #Ur A Slave 2 A Page In My RhymeBook# | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Jeuj Ijsman ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
20 jaar is geen geweldige track Ozzie... helaas voor je. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 15-08-2006 @ 00:22 20 jaar is geen geweldige track Ozzie... helaas voor je. Jouwe mening neem ik al dik anderhalf jaar niet serieus.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
weetik toch ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
hotgirlz.nl? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: graffingerz schreef op 15-08-2006 @ 00:21 DE Ger klinkt anders dan de vorige keer... minder geil dat zal het zijn ![]() Dan moet je dadelijk bellen, dat zal hem helpen ![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 15-08-2006 @ 00:24 hotgirlz.nl? psst .. met een Z trouwens.. is de stream dood of wat? Edit: nee dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-08-2006 @ 00:26:51 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 15-08-2006 @ 00:24 hotgirlz.nl? Whaha, ik dacht ook al wat de fok, ik luister dus echt nooit radio maar ze hebben die reclames blijkbaar zelfs daarop ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 15-08-2006 @ 00:23 (...) Jouwe mening neem ik al dik anderhalf jaar niet serieus.. Eej maarre.. sorry schat, ik vind '20 jaar' ook echt beduidend minder. Ik ben zelf met de beste man vergeleken, maar '20 jaar' dig ik niet. Juist tekstueel niet sterk genoeg, heldere articulatie met een zachte 'g' en 'kant en klare raps recht voor je raap droppen' dat is Ex. Ik mis die goeie ouwe tijd... :'( ---------------------------------------- #Ur A Slave 2 A Page In My RhymeBook# | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is de url van de stream ? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.toppertjetoppertje.nl [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-08-2006 @ 00:29:02 ] | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
hehe | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Wow, wat een mooi nummer. ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
http://wm1.streaming.castor.nl/castor=100pctnlwm trouwens, waarom hoor ik geen hiphop op spookradio? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-08-2006 @ 00:29:15 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Guillermo & Tropical Danny, wie kent ze niet? Hun single �Toppertje� wordt regelmatig op heel veel landelijke radiostations gedraaid, en het filmpje van hun legendarische optreden op koninginnedag op de zender AT5 wordt nog dagelijks bekeken door heel veel mensen. Een regelrechte hit! ..... | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Shit man, dit trek ik echt niet. ik haak af ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
tis geen spookradio ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: graffingerz schreef op 15-08-2006 @ 00:26 (...) Eej maarre.. sorry schat, ik vind '20 jaar' ook echt beduidend minder. Ik ben zelf met de beste man vergeleken, maar '20 jaar' dig ik niet. Juist tekstueel niet sterk genoeg, heldere articulatie met een zachte 'g' en 'kant en klare raps recht voor je raap droppen' dat is Ex. Ik mis die goeie ouwe tijd... :'( "tweede jeugd" is textueel beter geweest dan de eerdere twee albums.. hij wordt juist lyrisch steeds beter, naar mijn mening. Dat één nieuwere track niet geheel strookt met ziin eerdere werk, betekent niet dat het tijdperk Extince afgesloten is.. hartstocht, sorry ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks Dopey. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Is er vandaag Spookradio dan Dopoloog.... nee. | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
dat is dus vanavond, welke frequentie precies voor breda weet iemand dat? ---------------------------------------- betta believe that | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
hmmm.. dit houdt mijn keuze om te blijven luisteren ook niet echt in stand | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
AAAAAH, deze nachtbraker represent zich even! popopo!! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
waar is Muss?? ---------------------------------------- beng! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
bij Toppertje ben ik weg.. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 15-08-2006 @ 00:31 hmmm.. dit houdt mijn keuze om te blijven luisteren ook niet echt in stand woord ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 15-08-2006 @ 00:30 Is er vandaag Spookradio dan Dopoloog.... nee. Tsjah.. weetik veel :p hiphop en spook zitten aan elkaar verbonden ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 15-08-2006 @ 00:32 waar is Muss?? Hij moet even zijn vriendin in slaap sussen .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
ow ok ik zie het, ik vond het wel een mooie radionacht ---------------------------------------- betta believe that | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
tis al veel meer hiphop dan normaal op 100% nl ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 15-08-2006 @ 00:31 ik had je al gemist AAAAAH, deze nachtbraker represent zich even! popopo!! ik krijg kramp in mijn knien van het gedickride ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Wie was er trouwes zondag bij in het Oostertpark? Echt hilarisch.. al die roffe papies en dan toch meebleren met 'Toppertje'. ![]() Wel lachen van die spontane optredens, net als Jawat en Opgezwolle.. Zwarte Koffie (dat gaan we nodig hebben hier)! ---------------------------------------- #Ur A Slave 2 A Page In My RhymeBook# | ||
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 15-08-2006 @ 00:33 (...)ik had je al gemist ik krijg kramp in mijn knien van het gedickride je gaat ook zo diep.. door je knien [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-08-2006 @ 00:34:47 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
deze muziek lijkt er dan weer wat meer op | ||
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 15-08-2006 @ 00:33 deze muziek lijkt er dan weer wat meer op Wee Oo Er Dee ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
beter horen we meer zwoele neger muziek ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg maar één ding: Hallo Bram Rekers ..![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
100% vreemde contrasten. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Nachtbrekers met Bram Rekers! | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
hier kan ik toch niet naar blijven luisteren hoor.. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik ben wegggg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shit, beter moeten pappies die eckte nachtbrakers recognizen! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ik zeg maar 1 ding hallo muss ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: prime schreef op 15-08-2006 @ 00:30 dat is dus vanavond, welke frequentie precies voor breda weet iemand dat? Hier staan de frequenties op een rijtje. | ||
![]() | ![]() |
swike we blijven wel over met echte nachtbrakers ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |