Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 12:19:33
Ik train nu ongeveer 3 kwart jaar en zonder voedingsmiddelen.Maar ik wil nu toch creatine gaan gebruiken ,omdat ik daar wat positieve dingen over heb gehoord zowel bij de sportschool als op internet.Kijk voor advies ga ik naar de sportschool maar ik vroeg me af of er hier misschien mensen waren die het ook gebruiken en die hun ervaring ff willen vertellen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 12:20:42 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 10-08-2006 om 12:22:54
heb het een jaartje gebruikt omdat ik te licht was, ben toen 5 kilo aangekomen prima spul maar je moet het wel op de juiste manier gebruiken
----------------------------------------
Kiphop baby!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 10-08-2006 om 12:25:39
Inderdaad goed spul, maar hou ej met dat soort dingen altijd aan de voorschriften.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op donderdag 10-08-2006 om 12:31:41
Mijn ervaring met creatine beperkt zich tot 1 lepel die 's ochends nam met een verschrikkelijke kater op een rugbytournooi. Ik was meteen weer topfit en hyperactief. Ik dacht dat kan nooit goed spul zijn. Van jongens die ik ken die creatine hebben gebruikt, heb ik gezien dat ze (met veel trainen) in een korte tijd meer spiermassa hebben gereken. Maar vergeleken met de big boys zonder creatine ziet het er een een beetje opgeblazen en papperig uit. Niet toned. Van creatine is bekend dat het er voor zorgt dat je spieren meer vocht vasthouden. Dus je loopt eigenlijk met een stel waterballonnen.
__cLePtO__
Gepost door __cLePtO__ op donderdag 10-08-2006 om 12:33:50
ik heb het wel gebruikt(ben gestopt)
opzich wel goed spul (het helpt wel )
maar als je echt verschil wilt zien moet je er wel anders bij gaan eten
(je snapt vast wat ik bedoel)
heb het zelf gebruikt samen met Proteïne ze zeiden dat het beter was
(waarom weet ik allemaal nie meer precies)
weet niet of je er echt fanatiek mee bezig bent/wilt
maar als je het gaat gebruiken dan moet je wel
als je spier massa wilt kweken

----------------------------------------
www.grasshopper-glanerbrug.com
Latu
Jatoch
Gepost door Latu op donderdag 10-08-2006 om 12:37:36
Wanneer je creatine gebruikt zorgt dat spul ervoor dat je langer door kan trainen zonder dat je spieren verzuren/pijn gaan doen. Je moet ook creatine blijven nemen anders krimpen je spieren weer in. Een relatief klein gedeelte van de toegenomen spiermassa door creatine blijft, de rest is dus eigelijk fake.
Wat ik je aanraad is goed en gezond eten en voor de training een soort van parcours uitzetten per spiergroep, bestaande uit 3 of 4 oefeningen. Na die 3/4 oefeningen rust je pas uit, dit rondje doe je 3 keer in totaal. Zo krijg je uithoudingsvermogen in je spieren en kun je de volgende keer weer zwaarder waardoor je weer groeit.

Tip van de dag
----------------------------------------
Helemaal los als een dorpsgek
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 10-08-2006 om 12:38:58
Ik heb wel eens van die Stackers gehad.
Wel handig als je brak bent. (maar volgens mij zijn die antikaterpillen uit de kroeg ook stackers of zo) Overigens verafschuw ik mensen die fitnessen om gespierd voor de dag te komen ipv jezelf een doel te stellen. (bijvoorbeeld afvallen etc.)
----------------------------------------
Days to come
Latu
Jatoch
Gepost door Latu op donderdag 10-08-2006 om 12:40:44
Haha je bedoeld van die mensen die zichzelf als een griekse adonis zien wanneer ze in de spiegel kijken?
----------------------------------------
Helemaal los als een dorpsgek
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 10-08-2006 om 12:44:40
is dat bruine vloeistof in een reageerbuis gevormde verpakking?

Dat is echt de shit ik kreeg een hyper aanval maar dat komt omdat ik ADHD heb.

DIe shit werkt dus ook goed tegen een kater lauw ga ik zeker halen dan.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Latu
Jatoch
Gepost door Latu op donderdag 10-08-2006 om 12:46:35
Nehh, zijn pillen
----------------------------------------
Helemaal los als een dorpsgek
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 12:49:17
nee dat wat ik ga gebruiken is gewoon poeder dat je door water heen flikker.Maar je hebt het in verschillende vormen.Ja ik train om me spieren fit te houden en ik vind het ook wel mooi om te zien hoe je lichaam veranderd.En kom op iedereen wil wel een mooie spiermassa hebben.Ik train nu 3/4 keer per week en ben best benieuwd naar de werking als ik dat spul erbij gebruik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 12:49:49 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op donderdag 10-08-2006 om 12:50:57
Ik zou die shit van Landis gebruiken
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 10-08-2006 om 12:51:55
oh .. ik zal eens vragen hoe dat spul heet wta ik had. Da zorgt er enkel voor dat je in een impuls energie krijgt en langer door kan trainen.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 12:53:23
ja dat is in principe met creatine ook zo.Je lichaam maakt deze stof zelf ook aan en je gebruikt hem bij intensieve activiteiten.Als je meer van dat spul in je lichaam hebt zitten kan je net wat meer doordat je spieren ook minder snel verzuren.En er komt ook water in je spieren te zitten ja.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op donderdag 10-08-2006 om 12:54:30
De hele dag bier met donuts vreten. Kun je ook zien hoe je lichaam verandert.
Creatine neem je om grotere spieren te krijen. Niet om fit te blijven, kom op.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 12:56:51
Quote:
Kaya schreef op 10-08-2006 @ 12:54
De hele dag bier met donuts vreten. Kun je ook zien hoe je lichaam verandert.
Creatine neem je om grotere spieren te krijen. Niet om fit te blijven, kom op.


Uh ja maar wat is een mooiere verandering.Ik vind het gewoon leuk om me lichaam te zien veranderen door het trainen.En ik heb het over de spieren fit houden door training.Alleen creatine innemen heeft geen zin.En ik zeg toch ook dat ik een mooie spiermassa wil hebben.Ja sommige zullen het gay vinden maar ja daar heb ik weer niks mee te maken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 12:58:05 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 10-08-2006 om 12:58:23
gewoon 4 keer peer week een paar uur naar de sportschool zonder dat spul zorgt er ook al heel aardig voor dat je lichaam veranderd, vooral gezond eten enzo
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 12:59:17
ja dat doe ik nu al een tijd.En me lichaam is ook veranderd maar ik wil gewoon een keer wat nieuws uitproberen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 10-08-2006 om 13:00:32
Hoe zit het dan met het uiterlijk?
Zorgt creatine er inderdaad voor dat men slanker en gespierder wordt?
Tot op heden is het niet duidelijk in hoeverre creatine kan bijdragen aan extra spiergroei. Sommige onderzoeken vinden weliswaar een grotere toename van de vetvrije massa bij training in combinatie met het gebruik van creatine, maar dit hoeft niet het gevolg te zijn van een grotere toename in spiermassa, maar kan ook puur het gevolg zijn van de extra opslag van vocht. Creatine trekt namelijk vocht naar de spieren waardoor hun volume toeneemt. Een teveel aan creatine wordt afgebroken door de nieren en uitgescheiden via de urine of onder de huid opgeslagen, waar het door het vasthouden van vocht voor een opgeblazen uiterlijk kan zorgen. Het gebruik van creatine leidt in het begin dan ook altijd tot een toename van het lichaamsgewicht welke het resultaat is van het vasthouden van vocht.

Als creatine daadwerkelijk leidt tot extra spiergroei, dan is de enige mogelijke verklaring op dit moment, een hogere kwaliteit van de trainingssessie, ofwel een intensievere training. Bij spiergroei gaat het namelijk niet om het gewicht waar men mee traint, maar om het percentage van de maximale kracht en dus de intensiteit waarop men traint. Het spreekt voor zich dat als deze intensiteit al optimaal is, het niets zou moeten uitmaken of men wel of geen creatine gebruikt. Het is natuurlijk denkbaar dat creatine een andere, meer directe rol zou kunnen spelen bij spiergroei; vooralsnog is dit echter niet bewezen.
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 10-08-2006 om 13:01:32
Als je pas 3 kwart jaar traint hoef je geen creatine te gebruiken, al die newjacks denken dat ze dat nodig hebben om kk breed te worden omdat de big boys het meestal gebruiken. Sowieso heb je die shit niet nodig en is het niet zo gezond en zien je spieren er lelijk opgepompt uit.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 13:04:54
nou ik heb niet de ambitie om 1 of andere spierbundel te worden.Ik ben ook niet ontevreden over mn lichaam maar ik wil gewoon een keer wat nieuws.En bij de sportschool hebben ze er genoeg verstand van om te bepalen of het goed of slecht voor me is.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 10-08-2006 om 13:14:57
kom op "ik wil gewoon een keer wat nieuws" dan zou ik geen creatine gebruiken dat zorgt gewoon voor opgepompte spieren, ik zou gewoon lekker doorgaan met waar je nu mee bezig bent en dat spul achterwegen laten.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 13:17:44
ja kan toch.Maar zoals ik al zei vraag ik bij de sportschool om advies het ging me gewoon om wat eigen ervaring van jullie te horen.Ik neem aan dat ze er daar genoeg van weten om me dat spul veilig te laten nemen.En als het me niet bevalt dan stop ik er mee.Eigen ervaring is toch het beste.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 13:19:23 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 10-08-2006 om 13:20:34
ben je al uitgegroeid enzo? toen ik nog 16 was deden ze er een beetje moeilijk over om mij in de sportschool toe te laten (was wel op vakantie maar toch) kan je dat spul gebruiken als je nog niet bent uitgegroeid enzo?
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 13:23:28
Ja dat ga ik gewoon vragen.En wat de beste dosering is en wat hun ervan denken.Kijk als hun zeggen van het kan wel in de juiste mate.Dan doe ik dat gewoon,maar als hun het niet verstandig vinden tja dan doe ik het niet.Maar zoals die gast vandaag praatte kon het best volgens hem.Morgen maar is ff met hem babbele.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op donderdag 10-08-2006 om 13:24:24
op veel fitniss forums kunnen ze deze vraag beter beantwoorden.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op donderdag 10-08-2006 om 13:31:22
Van een hele hoop chemische middelen is niet bekend wat het op lange termijn met je lichaam doet.
Als het niet je doel is om een groot opgepompt lichaam te krijgen, zou ik geen creatine gebruiken.
Beter let je op je voeding, dat is veel belangrijker om fit te blijven.

Het ligt er maar net aan naar welke sportschool je gaat. Overal krijg je ander advies.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 13:44:48
Quote:
Kaya schreef op 10-08-2006 @ 13:31
Van een hele hoop chemische middelen is niet bekend wat het op lange termijn met je lichaam doet.
Als het niet je doel is om een groot opgepompt lichaam te krijgen, zou ik geen creatine gebruiken.
Beter let je op je voeding, dat is veel belangrijker om fit te blijven.

Het ligt er maar net aan naar welke sportschool je gaat. Overal krijg je ander advies.



ja alleen is dit spul niet chemisch maar gewoon natuurlijk.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 10-08-2006 om 13:46:46
Quote:
Zwolle-zuid schreef op 10-08-2006 @ 13:24
op veel fitniss forums kunnen ze deze vraag beter beantwoorden.


en op tweakers.net kan je beter terecht voor je techniek vragen
en op sexvraagstuk.nl (bestaat dat) voor je sex vragen
en op dutchphotozone.com voor je fotografie vragen...

zullen we nlhh gewoon opheffen? hij vraagt het hier, geeft zelf ook al aan dat ie verder ook rond aan het vragen is.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 10-08-2006 om 13:46:47
Quote:
FreakyFreek schreef op 10-08-2006 @ 12:50
Ik zou die shit van Landis gebruiken


Weurd, die kerel ging hard
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op donderdag 10-08-2006 om 13:55:59
Quote:
mixxman schreef op 10-08-2006 @ 13:44
(...)


ja alleen is dit spul niet chemisch maar gewoon natuurlijk.


Creatine is een lichaamseigen stof die synthetisch wordt gefabriceerd. Vergelijk het met natuurlijke testosteron en de chemisch vervaardigde testosteron die is gevonden bij Landis. Als je alleen laboratoriumdrugs niet-natuurlijk noemt ken ik er ook nog een paar.
DJel
Wat?
Gepost door DJel op donderdag 10-08-2006 om 13:57:28
Ik zou gewoon nog ff een half jaar doortrainen. Als je dan niet tevreden bent over het resultaat kan je dat altijd nog gebruiken. Driekwart jaar is volgens mij toch ook te kort om echt goed resultaat te zien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 13:57:46 ]
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 10-08-2006 om 13:59:08
Als je gewoon een paar keer per week traint zou ik het niet gebruiken, behalve als je echt een doel hebt. Maar als je het zou gebruiken moet je oppassen dat je lichaam aan de toegevoegde creatine gaat 'wennen' en zelf het niet meer aanmaakt als je ermee stopt.
Mip
Gepost door Mip op donderdag 10-08-2006 om 14:04:39
ik ken wel mensen die stackers gebruiken. die waren er heel positief over.

ik begin niet aan die rommel, als je serieus traint is het ook gewoon niet nodig. zorg dat je voor en na de training veel eiwitten binnen krijgt, dat helpt ook al veel bij de ontwikkeling van je spieren
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 10-08-2006 om 14:05:51
ja wou ik net zeggen ik bedoel een proteine shake ok maar andere troep gaat er niet in bij mij
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 10-08-2006 om 14:05:52
Stackers en creatine is iets anders.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 14:07:16
volgens mij denken sommige hier dat creatine wel erg slecht is.Het is gewoon een aanvulling op de stof die je lichaam al aan maakt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 14:07:48 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 10-08-2006 om 14:10:07
Creatine is ook niet slecht ofzo, maar moet je het gebruiken omdat het niet slecht is?
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 14:12:49
hehe laat maar ik zit mezelf hier helemaal te verantwoorden waarom ik het wil doen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 10-08-2006 om 14:18:46
Dat je er enigzins gespierd uit wil zien, oke kan ik inkomen. Maar ik zie zoveel kereltjes die er helemaal verslaafd aan raken of zo, 6/7 keer per week naar de sportschool, en alleen maar krachttraining. terwijl cardio ook best handig voor ze zou zijn. En dan voor de spiegel staan en kijken hoe gespierd je wel niet bent. Not done.
----------------------------------------
Days to come
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 14:19:43
Quote:
upnorth schreef op 10-08-2006 @ 14:18
Dat je er enigzins gespierd uit wil zien, oke kan ik inkomen. Maar ik zie zoveel kereltjes die er helemaal verslaafd aan raken of zo, 6/7 keer per week naar de sportschool, en alleen maar krachttraining. terwijl cardio ook best handig voor ze zou zijn. En dan voor de spiegel staan en kijken hoe gespierd je wel niet bent. Not done.


haha nee zo erg ben ik niet.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 10-08-2006 om 14:38:13
ik sta ook elke dag voor mn spiegel te kijken hoe gespierd ik ben vriendd
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op donderdag 10-08-2006 om 14:43:42
Als je meer spieromvang in een kortere tijd wil hebben kun je creatine gebruiken.
Dat lijkt mij de enige reden om het te doen, niet om fit te zijn of andere bullshitt.
Wat ik bij rugby merk is dat de grootste kerels niet altijd de sterkste zijn, dus dat.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 10-08-2006 om 14:46:10
Quote:
Kaya schreef op 10-08-2006 @ 14:43
Als je meer spieromvang in een kortere tijd wil hebben kun je creatine gebruiken.
Dat lijkt mij de enige reden om het te doen, niet om fit te zijn of andere bullshitt.
Wat ik bij rugby merk is dat de grootste kerels niet altijd de sterkste zijn, dus dat.


lees gewoon goed.Ik heb al een keer uitgelegd dat ik train om mn spieren fit te houden en dat ik daar geen verband leg met creatine.Ik wil gewoon een mooie spiermassa hebben en dat is mijn reden en dat ik het leuk vind om wat nieuws uit te proberen.Dat dus en nou geen gezeik meer waarom ik het wil doen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op donderdag 10-08-2006 om 15:00:05
Je weet toch zelf het beste waarvoor je traint. Ik lees, voor een spiermassa.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand traint om zijn spieren fit te houwen.
Probeer eens wat nieuws, probeer eens wat bruin. Get your head straight.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0195 sec.