Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 02-10-2006 om 22:00:44
misschien is 't ook wel niet 1,2,3 bedacht,maar heeft ie niet z'n hele denkproces op 't internet gesmeten
----------------------------------------
Jonkonize!
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 02-10-2006 om 22:02:20
waarom heb ik het gevoel dat het een grap is, en alle mensen die er meer over weten het serieus over laten komen... opgeduveld II en nieuwe duvelduvel stonden voor de deur en uit het niks dit? ik geloof geen shit
qoute deze tekst maar over n maandje of wanneer die shit ook komt: gast is niet gestopt gek
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 02-10-2006 om 22:19:10
Quote:
FreakyFreek schreef op 02-10-2006 @ 21:58
ik vind mc's soms echt zo dramatisch doen he. stoppen met rappen doe je toch nooit zo 1,2,3... check em, check pascool....


check scarface
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2006 @ 22:27:11 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op maandag 02-10-2006 om 22:30:03
tjongejonge zou me wat zijn, als die euhopdieeuh pappie van der nederlanden er mee zou kappen
het bloed kruipt niet waar het hee kan gaan , daar zal het wel op neerkomen, ik hoop dat als ie het flikt, (een pauze), iets heel nextlevels gaat doen, net als toen bij rijmpappie toendertijd

asisverbrandhout





----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 02-10-2006 om 22:53:08
Hey maar serieus, respect voor duvel.
Ik neem aan dat hij gewoon doet wat hij voelt.
En dat is ook hiphop, doen wat je voelt.
Ik snap die shit wel, wat hier recent ook al op het forum is besproken, ineens allemaal new cats die shit diggen.
Hun mond loopt wel over van hiphop, maar hun hart is er niet vol van.
14 jarige kids die in duvelduvel shirts lopen, en dat allemaal vanwege 2 gasten in een apenpak.
Zoals dap al zei, duvel geeft geen fok daarom, hij wil gewoon zijn eigen ding doen.
Blijkbaar heeft hij nu het gevoel dat hij dat niet meer kan of wil doen.
Maar respect dus, want hij stopt dan iig voordat hij niet meer achter zijn eigen shit staat.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 02-10-2006 om 22:54:23
battlecat snijd verdacht veel hout vandaag
----------------------------------------
Jonkonize!
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 02-10-2006 om 22:56:26
Quote:
BattleCat schreef op 02-10-2006 @ 22:53
14 jarige kids die in duvelduvel shirts lopen, en dat allemaal vanwege 2 gasten in een apenpak.


gelukkig is het ff over dan met duvel, zodat al die "hippe" jonge ventjes weer een andere rage vinden. ik vind dat altijd zo triest, dan komt er weer een mannetje op school die dan stoer voor zn vrienden ff gaat meerappen, met een nummer dat ie uit z'n hoofd heeft geleerd.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 02-10-2006 om 23:00:06
Quote:
BattleCat schreef op 02-10-2006 @ 22:53
Hey maar serieus, respect voor duvel.
Ik neem aan dat hij gewoon doet wat hij voelt.
En dat is ook hiphop, doen wat je voelt.
Ik snap die shit wel, wat hier recent ook al op het forum is besproken, ineens allemaal new cats die shit diggen.
Hun mond loopt wel over van hiphop, maar hun hart is er niet vol van.
14 jarige kids die in duvelduvel shirts lopen, en dat allemaal vanwege 2 gasten in een apenpak.
Zoals dap al zei, duvel geeft geen fok daarom, hij wil gewoon zijn eigen ding doen.
Blijkbaar heeft hij nu het gevoel dat hij dat niet meer kan of wil doen.
Maar respect dus, want hij stopt dan iig voordat hij niet meer achter zijn eigen shit staat.


woord, shits als duvelduvel hoort exclusief te blijven voor dat handjevol Hyperboreeërs
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2006 @ 23:03:25 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
dap
038
Gepost door dap op maandag 02-10-2006 om 23:12:32
BattleCat heeft zeker weten gelijk. Ik heb het gevoel dat Duvel zelf ook vrij weinig terugkrijgt van de hele 'hype'.
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 02-10-2006 om 23:13:21
duvel doet
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op maandag 02-10-2006 om 23:26:43
duvel is zeker de shit en ik hoop echt hem nog eens live te checken

die eckte uh op die uhhhhh jullie weten!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2006 @ 23:44:38 ]
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op maandag 02-10-2006 om 23:37:55
Shit man, ik vond Duvel sinds ''Whiskey op de aperots'' echt de vetste rapper in nederland.Duvel zijn nummers blijven me altijd boeien, en dat is bij ''Eigen Wereld'' bijvoorbeeld niet echt het geval. Bij spuugdingen en vloeistof wel trouwens....Maar zware props voor wat deze man heeft klaargespeeld.

Gestapo, aufmachen bitte.
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 02-10-2006 om 23:40:20
ik vind het wel jammer maar zal ze niet missen
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 02-10-2006 om 23:46:11
ik dacht FOK, hoe onverwacht, maar ik geloof t niet helemaal, en heb veel hoop.

Hoezo "stop" je, en "ga je door" ?. Duvel, leef gewoon en zie wat er van terecht komt, pak die mic als je zin hebt.

Met lopen kun je stoppen en doorgaan, als je zin hebt eet je kauwgom, maar als je geen zin hebt stop je toch niet met kauwgom eten?

het is geen constante bezigheid toch? of heb ik dat mis.

als t echt zo is zal ik t zeker missen, uniek is[nog steeds] die shit.


de rest kijkt toe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2006 @ 23:47:01 ]
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op dinsdag 03-10-2006 om 12:16:04
Duvelduvel uit elkaar
"Het rommelde al een tijdje""

Tis leuk geweest! Tijd voor iets nieuws." Zo kondigt Duvel het op zijn website aan en bij navraag bevestigt zijn manager dat dat betekent dat de rapper/producer uit Rotterdam de microfoon aan de wilgen hangt. "Daar lijkt het wel op."


Maandagavond zou hij eregast zijn bij de première van de documentaire Dutch Touch op het Nederlands Filmfestival, maar Duvel blijft thuis op de apenrots. Hij lijkt het allemaal een beetje gehad te hebben: "Maken jullie er maar een speeltuin van. Platenduivels, onduku wannabe gangsters en spitsvondige stink biters. Die scene is zo infantiel hiero tzou werkelijk te lelijk zijn indien ik me er nog in zou begeven. Ik ben lusu. O N E L O V E," aldus zijn statement "voor de oprechten".

De leden van Duvelduvel konden niet meteen bereikt worden voor commentaar, maar volgens manager Thomas Koorndijk "rommelde het al een tijd" binnen de gelederen. De split met Rein de Vos in 2005, waarna Duvel verder ging met Supadupah, was daar al een signaal van.

Na zes alleen via internet verkrijgbare albums debuteerde Duvelduvel in 2004 op Top Notch met het weergaloze Aap-o-Theek. Eerder dit jaar verscheen van Duvel en zijn dj Dion de mixtape Whiskey op de Aperotz, bij Top Notch staat voor later dit jaar vooralsnog de opvolger in de planning van Opgeduveld, de samenwerking tussen Opgezwolle en Duvelduvel.

Meer over het einde van Duvelduvel later deze week op State.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2006 @ 12:17:14 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
boris
Gepost door boris op dinsdag 03-10-2006 om 16:02:50
"zonder duvel word opgeduveld 2 nooit uitgebracht. dus ook die kunnen jullie op je buik schrijven.

D-SAN | 03 October 2006 | 13:36"

stond bij nalden.net in reacties, kan natuurlijk fake zijn
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 03-10-2006 om 16:25:34
Fok ze, als ze geen gebruik willen maken van hun talenten, omdat er een paar biters en wanabees rondlopen in de scene. serieus fok ze dan ook maar voorgoed.


(damn, nu kan m`n shirt nu ook wel weg)
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 03-10-2006 om 16:39:34
Nee Opgeduveld 2 is voor nu ook van de baan, is echt.. hoorde dat gister al. Misschien dat Duvel alsnog de shit wel vrijgeeft die al opgenomen was, dat is afwachten.
boris
Gepost door boris op dinsdag 03-10-2006 om 16:45:20
Als je er geen lol meer aan kunt beleven, als je de kunstvorm boven het geld verkiest, wat rest je dan nog...
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 03-10-2006 om 16:45:35
word @ Capone, vind het ook wel heel makkelijk om er zo een eind aan te maken.

Een afscheidsnummer op Opgeduveld 2 naar die "wannabees" zou wel op zn plaats staan.

Duvelduvel laten hunzelf dus gemakkelik het oerwoud uitslaan, stelletje apen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2006 @ 16:51:17 ]

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 03-10-2006 om 16:49:40
jullie denken dat duvel net bezig is, hij is al zo lang bezig vanaf dat de meeste van jullie in de luiers lagen. Als je dan de scene van toen naar nu ziet veranderen en je ziet al die gare dingen die er gebeuren en je voelt je er niet meer in thuis...

Er gebeuren veel goede dingen, goede rappers veel publiciteit maar daartegen staan weer superveel commerciele dingen en mensen die het gewoon voor het geld doen. Denk dat de meeste forummembers hier wel een goed beeld hebben van de echte goede rappers maar het merendeel neigt nu toch naar TMF gedoe.
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op dinsdag 03-10-2006 om 16:50:56
nou ik denk dat niemand hier weet wat er echt achter de schermen heeft afgespeeld.
dus niet zomaar oordelen over de tekst die op duvels frontpage staat.
en verder is hij aan niemand iets verplicht om zn album uit te brengen.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op dinsdag 03-10-2006 om 17:48:01
Quote:
dap schreef op 03-10-2006 @ 16:49
jullie denken dat duvel net bezig is, hij is al zo lang bezig vanaf dat de meeste van jullie in de luiers lagen. Als je dan de scene van toen naar nu ziet veranderen en je ziet al die gare dingen die er gebeuren en je voelt je er niet meer in thuis...

Er gebeuren veel goede dingen, goede rappers veel publiciteit maar daartegen staan weer superveel commerciele dingen en mensen die het gewoon voor het geld doen. Denk dat de meeste forummembers hier wel een goed beeld hebben van de echte goede rappers maar het merendeel neigt nu toch naar TMF gedoe.


Al die commerciele rappers zou toch juist een reden moeten zijn om door te gaan? of bedoel je, dat hij voelt dat hij mee lift op hun succes ofzo ?
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 03-10-2006 om 17:54:16
nja zijn nummer Wie is ut was ook een hit hoor.. jammer alleen dat hij geen toestemming gaf voor die shit..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 03-10-2006 om 17:56:20
Geen rare dingen zeggen hyreme.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 03-10-2006 om 17:57:12
Uit zijn woorden op te maken wil hij niet onderdeel van de scene in zijn huidige vorm zijn. Voor t geld hoeft ie t niet te doen, nummers maken en rappen deed ie ook al eeuwen. Wat heeft ie dan te winnen om tussen alle pipo's te staan waar die geen onderdeel van wil zijn?
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 03-10-2006 om 18:00:23
hoe gay is t als je je keus om muziek te maken laat beinvloeden door een paar homofieltjes uit diemen ofzo
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 03-10-2006 om 18:02:18
denk je nou werkelijk dat hij stopt met muziek maken? Ik niet, als ie hierbij blijft dan zul je het gewoon niet meer uitgebracht zien worden.. voor hem zal het een relatief kleine stap zijn, hij doet zijn ding toch wel voor zichzelf.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 03-10-2006 om 18:05:26
Respect voor mensen die hun dingen voor hunzelf en een selecte kring eromheen doen.
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 03-10-2006 om 18:06:50
respect voor mensen die zich niks aantrekken van tijdelijke hypes en gewoon hun ding blijven doen voor de heads die t diggen..
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op dinsdag 03-10-2006 om 18:14:03
tja ik bedoel ik ben het er ook niet mee eens hoe het er in de wereld aan toe gaat nu, moet ik er dan ook maar uitstappen?
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 03-10-2006 om 18:15:35
wWHAHAHAHAHAHHAHA 10 punten voor QaaZ
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 03-10-2006 om 18:20:49
WORD @ zwolle zuid..

ik snap niet wat er naar buitengebracht wordt, m.a.w.; word naar de post boven me.ook.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 03-10-2006 om 18:26:04
Quote:
tja ik bedoel ik ben het er ook niet mee eens hoe het er in de wereld aan toe gaat nu, moet ik er dan ook maar uitstappen?


Ooit gedacht wat de motieven zijn van mensen die voor de trein springen? In extreme kan je dat inderdaad doen. Er zit natuurlijk een verschil tussen je leven en muziek als zakelijk erbij... Duvel leeft niet van t geld van de muziek.

Quote:
wWHAHAHAHAHAHHAHA 10 punten voor QaaZ

mhoa

V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 03-10-2006 om 18:30:40
ik kan het opzich wel begrijpen, zeker als je al járen in de scene zit is het jammer om te zien hoe erg alles verandert
natuurlijk kun je dan ook gewoon doorgaan, maar Duvel trekt het zich meer aan dan sommige anderen denk ik, en dat is ook wel goed van hem

en ik kan me ook wel voorstellen dat Duvel er niet zo blij mee was dat allemaal mensen die niets met zijn muziek hebben (die VJ op TMF bijvoorbeeld) zijn shirts dragen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 03-10-2006 om 18:32:14
Duvel moet zich niet zo aanstellen.
Dat de scene nu ze is , is alleen goed voor later.
Hoe commercieler, hoe groter ze gaat worden. Dan ga je achteraf wel een 'underground scene' krijgen.
Kijk amerika
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
V-Rank
Gepost door V-Rank op dinsdag 03-10-2006 om 18:33:38
Quote:
V.I.P. schreef op 03-10-2006 @ 18:30
ik kan het opzich wel begrijpen, zeker als je al járen in de scene zit is het jammer om te zien hoe erg alles verandert
natuurlijk kun je dan ook gewoon doorgaan, maar Duvel trekt het zich meer aan dan sommige anderen denk ik, en dat is ook wel goed van hem

en ik kan me ook wel voorstellen dat Duvel er niet zo blij mee was dat allemaal mensen die niets met zijn muziek hebben (die VJ op TMF bijvoorbeeld) zijn shirts dragen


Hoe weet jij dat Valerio niets met zijn muziek heeft?
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 03-10-2006 om 18:34:44
Quote:
V.I.P. schreef op 03-10-2006 @ 18:30
maar Duvel trekt het zich meer aan dan sommige anderen denk ik, en dat is ook wel goed van hem


eh..?

Quote:

en ik kan me ook wel voorstellen dat Duvel er niet zo blij mee was dat allemaal mensen die niets met zijn muziek hebben (die VJ op TMF bijvoorbeeld) zijn shirts dragen


geen kwaad woord over miljuschka graag
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 03-10-2006 om 18:35:59
Commercieel en 'underground' heb je sowieso wel, daar heeft de scene niet perse zo groot als in Amerika ofzo voor te zijn. Verder vind ik het opzich ook wat overdreven als hij stopt door ''biters en wannabees'', maarja wij kennen de details niet en als die man er gewoon weinig zin meer in heeft en die passie om te rappen mist, dan moet ie gewoon stoppen toch?
Liever dat je stopt als je er niet meer 100% voor kan geven dan dat je een klote-album maakt ofzo.

''en als plotsklaps de dag komt dat ik die passie verlies
dan kap ik, al is het een dag voor mn albumrelease''
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2006 @ 18:39:10 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 03-10-2006 om 18:36:02
Valerio is grote hiphop supporter. Dat is nou een van de mensen die wel serieus is met die dingen supporten. Iedereen moet gewoon doen waar ie het beste bij voelt, niemand is wat verplicht aan wie dan ook. Je leeft toch vooral voor jezelf, als je dan tegen je gevoel iets moet doen dan zit er iets niet goed. Die miljuschka (mooie dame trouwens) is toch t vrouwtje van Dicecream?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2006 @ 18:37:04 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 03-10-2006 om 18:37:32
@ V-Rank: ik bedoelde die miljuschka

@ Masa: mwah, ik vind haar niet zo
en over die 1e quote: Duvel vindt het blijkbaar erger dan sommige andere rappers hoe de scene zo veranderd, aangezien hij wel stopt en anderen niet
natuurlijk kun je dat slecht of slap noemen, maar op een bepaalde manier getuigt het ook wel van karakter lijkt me

als je me kan volgen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 03-10-2006 om 18:39:00
ja zijs idd de bitch van dicecream
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 03-10-2006 om 18:42:40
Word naar VIP, dat bedoel ik dus.
Ook al zou het slap of whatever zijn, als hij het gevoel heeft dat ie wilt stoppen, dan moet ie dat vooral doen. Anders ga je toch maar ''mwoaah, wel leuk opzich'' achtige tracks krijgen.

En ik vind die Miljuschka echt een verschrikkelijk mens, met dr irritante gedoe altijd.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 03-10-2006 om 18:44:40
Maar je zou dr wel doen.
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 03-10-2006 om 18:48:00
Nee.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
peanutz
vanuit het dichtbije westen
Gepost door peanutz op dinsdag 03-10-2006 om 20:19:27
Was dus al gepost
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2006 @ 20:21:17 ]

----------------------------------------
Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 03-10-2006 om 20:23:01
Quote:
Masahiro schreef op 03-10-2006 @ 18:06
respect voor mensen die zich niks aantrekken van tijdelijke hypes en gewoon hun ding blijven doen voor de heads die t diggen..


tog wel klein wordje dat

maar boeiend hij is niet dood, hij blijft tog gewoon nog zijn ding doen zoals die vantevoren ook deed of niet dan.
----------------------------------------
....
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 03-10-2006 om 21:54:03
nog maar een keertje aap-o-theek draaien!
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 04-10-2006 om 01:35:47
quote van ander forum..

Quote:
Zoals Duvel zei "Dit heeft niets met Rein te maken.
Geloof nix van wat ze schrijven op al die poepsites. Ze willen allemaal doen alsof ze er iets vanaf weten. Niet dus. 1". Dus dat is het niet. En denk zelf ook wel dat dit niet het laatste is wat we van Duvel horen. De vraag is alleen wat hij hierna gaat doen


gasten, achteraf praten is altijd makkelijk. Definitief stoppen heeftie nooit gezegd. Onder n andere naam komt t vast ooit wel weer goed.

Waarom praten als je niet eens een kopie van al zn gedachten hebt? Niet iedereen, maar veel mensen wel, doen dingen puur op t gevoel. Dit voelde niet goed(waarom weet hij zelf t beste).

Doen wat je denkt dat goed is omdat je t voelt..mag niet?

dap
038
Gepost door dap op woensdag 04-10-2006 om 07:49:52
Wie zegt dat dan, de meeste mensen hier reageren toch vrij normaal? Maarja , we zijn ook geen poepsite.
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0141 sec.