Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Niet gevochten. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 12-08-2006 @ 13:27 helemaal niet gevochten dan? of wel een beetje Neeh Angelix durfde niet, zegt-ie toch net ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 12-08-2006 @ 13:26 Wat zijn meiden toch gevoelig voor complimentjes. Maakt niet uit wie ze maakt. ![]() Of hoe ze gemaakt worden, erg selectief gehoor ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 12-08-2006 @ 13:26 Wat zijn meiden toch gevoelig voor complimentjes. Maakt niet uit wie ze maakt. ![]() Complimentje van Slugger betekent meer voor me dan complimentjes van vele hier, doh! Wij hebben een geschiedenis ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, die lezen we net ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Achja, wij vrouwen zijn masters in selectief luisteren, moet ik toegeven ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
wie is die gast op je plaatje dan leyla? | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Hoezo mag patreez geen eigen topic hebben? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 12-08-2006 @ 13:34 Hoezo mag patreez geen eigen topic hebben? even gokken hoor, omdat niemand dat mag .. ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Omdat niemand dat mag, in principe. Waarom zou Patreez belangrijker zijn dan de rest? En das Liquid Zwolle-zuid. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Poohh, dat wordt geen döner van de markt, met dat kutweer .. Hopelijk houdt die regen aan, en hoef ik morgen ook niet te voetballen .. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hier is droog. Beetje blauwe lucht, af en toe zonnetje. | ||
![]() | ![]() |
ach zwolle met die flut kermis. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
hier in belgië, meerbepaald in leuven, stralend weer. mmm ik zou wel een doner kebap lusten ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Kermis moet je sowieso niet heen. | ||
![]() | ![]() |
nee klopt, maar gisteravond was er straatfestival en dat is meestal wel lachen. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik ga turkse pizza maken ---------------------------------------- joahh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Die moet je niet maken maar halen! Door gasten als jij gaat onze maatschappij naar de klote! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
sorry ik pak de vespa aigt, en dan koop ik er 2 om het goed te maken ik heb honger ---------------------------------------- joahh | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 12-08-2006 @ 13:27 Oja shit, danceparade zou ik eigenlijk ook heen zijn gegaan. pfff ja fuck ik wil ook... maar dan met goed weer ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
sowieso een wolkbreuk hierro .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga eens even in de stad rondhangen ofzo. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
mij te slecht weer voor dance parade. En daarbij is mijn vriendin c(weer) ziek en moet ik beetje op der letten ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 12-08-2006 @ 14:24 mij te slecht weer voor dance parade. En daarbij is mijn vriendin c(weer) ziek en moet ik beetje op der letten Wat doe je toch allemaal met haar.. dat ze telkens ziek is ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
zo net klaar met werken dus weer ffkes tijd om jullie te vervelen ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ben ik nou echt zo debiel dat ik die codes van rapidshare niet goed kan in typen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 12-08-2006 @ 14:36 (...) Wat doe je toch allemaal met haar.. dat ze telkens ziek is Bepaalde injecties die veel verzekeringsgeld opleveren ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Philly | ![]() | ![]() |
erg slim ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 12-08-2006 @ 15:39 ben ik nou echt zo debiel dat ik die codes van rapidshare niet goed kan in typen of je wachte te lang, ik vergeet het altijd eenstuk of 2 keer dat ik ook nog iets wou downe, en na 3 keer zeggen ze dat ik aan me donwload limit zit en moet ik 60 min wachten ---------------------------------------- .... | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
wazaaaaaaa kapowski euwnt net weer gezinnetje afgeknalt | ||
Philly | ![]() | ![]() |
had niemand hier zin om naar dance parade te gaan is wel kut weer, maar de vrouwen daar ![]() ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 12-08-2006 @ 16:08 (...) of je wachte te lang, ik vergeet het altijd eenstuk of 2 keer dat ik ook nog iets wou downe, en na 3 keer zeggen ze dat ik aan me donwload limit zit en moet ik 60 min wachten ja dat heb ik ook vaak idd. alleen er stond ook onder dat de code verkeerd was ingetypt ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 12-08-2006 @ 16:27 (...) ja dat heb ik ook vaak idd. alleen er stond ook onder dat de code verkeerd was ingetypt Ik denk dat je een fout maakt met de o en de 0 ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ja daar twijfel ik wel eens mee ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
de o is rond en de 0 is ei... dat zou je kunnen gebruiken als geheugensteun, maar ze gebruiken bijna altijd de 0 ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
jij bent echt de vader aller deskundigen of niet? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
beëidigd en al .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Dat zou betekenen dat Özcan mijn vader is? Ik ben echt een deskundige ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 12-08-2006 @ 16:38 Dat zou betekenen dat Özcan mijn vader is? Ik ben echt een deskundige zou maar zo kunnen ja. ozcan viezerik. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2006 @ 16:39:38 ] | ||
![]() | ![]() |
ik ben blij z'n twelingbroer te hebben ; ) ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Maar die aanduiding geldt niet als biologische vader, hé .. meer als een profeet .. haha ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik en ari... way back..![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 12-08-2006 @ 16:39 Maar die aanduiding geldt niet als biologische vader, hé .. meer als een profeet .. haha Ik bid 5 keer per dag richting deventer ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 12-08-2006 @ 16:41 (...) Ik bid 5 keer per dag richting deventer Nou, als je de religie waar ik voor sta wil belijden zul je 5 keer daags een biertje moeten opentrekken .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Philly | ![]() | ![]() |
mensen hier weten echt niet iets nuttigs te doen haha houwe zo ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
liefde zuigt harder dan stofzuigers aan eenzame pubertjes ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
je staat al in de hoek , nou vraag je ook nog billenkoek? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 12-08-2006 @ 16:42 (...) Nou, als je de religie waar ik voor sta wil belijden zul je 5 keer daags een biertje moeten opentrekken .. hehe, laat dat nou precies mijn manier van bidden zijn. Ik heb gister trouwens voor ongeveer een week gebid ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 12-08-2006 @ 16:49 liefde zuigt harder dan stofzuigers aan eenzame pubertjes watgebeurt? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |