Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Crunx Gepost door Crunx op zondag 20-08-2006 om 00:00:13
hehe
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 20-08-2006 om 00:01:11
Ze kijkt hem aan als een puppy naar zijn baasje Joey kijkt haar aan als een pitbull naar een stuk beef.
Doggystyle tegen de met pies besmeurde en geurende wcdeuren die haar handen gelig kleuren.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Crunx Gepost door Crunx op zondag 20-08-2006 om 00:03:32
Spririt en crunx proberen tevergeefs alcohol los te krijgen van noedels. Na een uurtje zeuren krijgen ze een glas limonade.
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 20-08-2006 om 00:04:08
@ crunx en iminic
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zondag 20-08-2006 om 01:00:10
nee, je bent niet half zo grappig als sjek, die brengt grappige shit.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 20-08-2006 om 02:24:59
aaaaaaaaaah mafkezen, jullie zijn beide gek ah

mij niet noemen aaah pussy's ik nak te hard hierzo aaaah mietjes
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op zondag 20-08-2006 om 04:02:33
brutus is het meest ondergewaardeerde persoon op nlhiphop
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 20-08-2006 om 04:08:50
what the fuck is a story without the wijzen maaynnn!
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Fhiela
nee
Gepost door Fhiela op zondag 20-08-2006 om 12:05:12
geen story
----------------------------------------
Smoke likes youre life is depending on it..
Halve_Zool
tot de schijt ons dood
Gepost door Halve_Zool op zondag 20-08-2006 om 12:06:12
"Iedereen raakt al aardig dronken en een aantal belgen al aardig zat"

die vond ik wel mooi.
----------------------------------------
Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben.
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zondag 20-08-2006 om 12:07:52
Quote:
FreakyFreek schreef op 20-08-2006 @ 04:08
what the fuck is a story without the wijzen maaynnn!

wajeuew, weurd naar je moeder jo

Quote:
[b]poppekontje schreef op 19-08-2006 @ 22:39[/b
Vrijdag 13.33 uur , clanwar , server 71 be there n44b.

1337 zou grappiger geweest zijn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2006 @ 12:12:00 ]

----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 20-08-2006 om 12:16:04
Quote:
die Lange schreef op 20-08-2006 @ 02:24
aaaaaaaaaah mafkezen, jullie zijn beide gek ah

mij niet noemen aaah pussy's ik nak te hard hierzo aaaah mietjes

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zondag 20-08-2006 om 12:44:25
Quote:

nee, je bent niet half zo grappig als sjek, die brengt grappige shit.

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 20-08-2006 om 12:47:40
Hey dan maken jullie toch gewoon je eigen verhaaltje en neem je me in de zeik
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 20-08-2006 om 13:07:27
hij was wel lachen joey
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Crunx Gepost door Crunx op zondag 20-08-2006 om 13:09:51
veel beter als sjek, joey maakt er een verhaal van
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 20-08-2006 om 13:37:55
Tering ik zou jullie allemaal mijn bar uitskuppeh
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Sadar
Gepost door Sadar op zondag 20-08-2006 om 13:44:04
tering die eerste beat is nice noedels
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2006 @ 13:44:17 ]

----------------------------------------
son get wrec
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zondag 20-08-2006 om 14:57:19
Slugger :
Het straight van slugger, je weet.


Wat is het toch weer een verloederde dag in het nlhiphop cafee.
Freakyfreek zit een beetje met l2 te freestylen. Rijmpiet is Spirit op aan het steuken om Freakyfreek stiekem een fles in het gezicht te gooien, dat komt natuurlijk omdat ze ruzie hebben, freek en piet, wat wil je? ze zien elkaar dag en nacht. Maarja spirit speelt liever tikertje met Crunx, stiekem bier gekregen van brutus ofzo. Weet niet. Maar ok. De mod’s staan met een paar man aan de staanstafel, en plotseling komt angelix eraanlopen maar wordt wegestuurd, natuurlijk, hij is geen mod meer, niet zoveel meer drinken voor jou angelix zegt arihasj de 2 meterlage knurft achter de bar. Die gast denkt dat die een uitsmijter is ofzo? Neeneenee, dat is slugger vandaag al, die 2 bitches zit te pimpen bij de deur, hij zei zoiets van, als jullie binnen willen in het nlhiphop cafee moeten jullie naturlijk wel iets in return hebben. Iedereen raad al wat natuurlijk. Lol gangstershit. Plotseling komt replay heel stoer aangelopen met een homohandje opgestoken en dr hoofd iets te hoog omhoog, natuurlijk wil ze uitsloven voor slugger die met 2 tantu geilere bitches aan het praten is, maar neenee slugger trekt replay aan der haren weer naar buiten, expres natuurlijk, en zegt o ik dacht dat je een indringer was, replay rent huilend naar huis, plotseling komt huussuh aangeslipt in zn sl500, groet slugger loopt naar binnen overziet de situatie en gaat bij zijn mattie ofzo zitten, ik weet niet. Lol. Maar oke, het gevecht breekt dus gewoon fokking los omdat zwollezuid een lijpe aktie tegen angelix wil uithalen door zijn voeten te laten kussen en fotos te knippen maarre natuurlijk he angelix is die smokende drinkende hardcore pappie die meteen vijf fokking honderd lonsdalers op belt, zwollezuid wordt tien minuuten later met een knuppel neergeslagen en ze staan em met vijf man dood te trappen, lol waar is slugger man? Lol nog erger waar zijn die twee bitches man. Vol spanning kijken pappies als Die lange Osiris, en al die gekken toe, en opeens komt fokkin slugger lachend met twee giechelende bitches van de wc, hij heeft ze gewoon kankerhard doodgeneukt.

Hahaha hier stoppen als ik jullie was, nu gaat het nergens meer over ouwe.


Maar ok hij ziet kijkt en overwint met zijn mes, steekt er 4 neer, laat de vijfde zich uitkleden en dansen. Replay begint opeens tegen de naakte gast te schuren, hij ziet dat de kk lonsdaler gewoon stiekem fokking boswottels is , trouwens replay was rennend huilend naar huis he? Oh laat dit stuk maar weg dan, iig komt poppekontje aangelopen en shit, tekent paar tags op de muur lacht, krijgt djoek van slugger, mag niet hahaa. Osirus wil beefen met iedereen, denkt stoer te zijn maar ok hij is de eerste die genekt wordt door niemand anders dan huuss ok ze zijn maatjes maar in mijn verhaal vandaag niet, huuss klaart die bitch gewoon met een biljart stok, slugger is ondertusen alweer verdwenen, niemand weet natuurlijk waar, d nigger komt binnen met 15 smokende karlkani pipa dragende gasten binnen, neemt de stoerste tafel en praat over de muziek heen, krijgt een nekshot van pascool die ook al de hele dag in het hoekje heeft gestaan, buikpijn, maar hij is de buikpijn zat onze pascool hij wil vechten, slaat d nigger in zijn nek, huus grijpt weer naar zijn biljard stok pascool mept er nog 3 tegen de fokking vlakte, iedereen begint te schieten spade gooit opeens een nood situatie rookbom neer, plotseling komt de fokking nlhiphop brigade eraan, prow, schaduw, battlecat, etc.. met dap voorop, en begint met fullyautomatic uzi’s te schieten in de ronte, half nlhiphop dood en dge en xflipit staan nog steeds door de schietgeluiden en rookdampen heen: wijjjj zijnn zatttt, te zingen arm in arm, crunx is in flarden geschoten en overal liggen stuken, maar ok, alles loopt dus doorelkaar en uit de hand.
Maakt niet uit man, shit gaat elke dag zo in nlhiphop shit, maar alles komt weer goed als ld50 zijn nette toespraak houd, en de puntjes op de i zet en iedereen sust, er een dikke cd met beats in flapt en iedereen weer een beetje begint te praten en te lachen, 50 mensen dood ,no problem man je weet toch, maak je niet druk shit is dope, kaya stompt die lange die lange is lang en geeft djoekie, kaya geeft weer djoekoe, slugger heeft erletterlijk geen zin meer in dusja, dusje? Busje? Lol. Hij pakt pipa, laat huuss zijn pik pijpen, lol? Nee dat niet. maar ok mx kijkt de situatie, komt aangevlamt in motor je weet toch chicky naast zn zij, pimpt paar andere chickys, blabla, je weet, slugger komt binnen gooit handgarnaat, iedereen dood behalve hij met zn panser altijd , niet te doden,kruipend komt spade aan sluggers voeten, tja hijft er zelf geen meer, mar slugger spuugt een keer op zn kanker kop omdat ie em gebanned had, maar je weet toch no problem. Ok? Dat is pas gangster shit ouweje weet toch. Ok ff serieus, dax komt opeens met surya aan, WOW nu kan het pas echt beginnen denkt iedereen, die mongool brutus verneukt het man, shhhiiitt, hij zit met zn mp3 speler op naar hardrock te luisteren endaardoor snijd hij hun kelen door man shiit man wat is dat voor spelbreker, oh ja timow man die gast ligt al de hele avond nokkie man fok dat man, zwaar hijgend staad die gozer eindelijk op krijgt klap van mx, gaat weerliggen, en zo gaat die fokking shit de hele dag door man, slugger vindt het gewoon niet meer grappig man kutzooi nog aantoe, hi jwas gister al 150 euro verloren, nu dit ook nog?

Wie kent yvettes huis? Kaulo shit ouwe gold-diggende hoertjes ouwe, ik ging erheen matties, luister, je kan daar neuken met 1 wijf, dan kan je een bubbelbad pakken met champanje en shit, dan kan je een ANDERE wijf uitzoeken, en kan je nog een keer neuken, en dan kan je een massasge krijgen, aftherwards, kanker lijp ouwe ik zweer hetje zo’n avondje vergeet je niet, shit kost wel 200, maar zaken gingen goed laatste week. Dus ik daar me eigen kapot neuken zwetend, die wijf kreunend, ik zag gewoon aan dr schijnenende oogjes dat ze genoot ouwe, hoeren horen dat niet te doen, dus ik was binnen een fokking kwartier al klaar omdat ze zo geil deed en was, ik lekker chillen sigaretje erbij in de bubbelbad, fokkin niet voor niks 200 betaald ouwe, fles champanje erbij van 35 euro, al die shit ouwe, maar ok ik loop wil de hal in waar je kan tjekken en shit, dus ik pak de wijf die mijn mattie eerst had genomen en hij de mijne, was wel grappige shizzle ouwe, maar ok ik zal een stuk skippen was gewoon kk dope, woorden hier zouden het verneuken zo lijp was het, maar ik kom thuis ik denk nog ff chill mijn geld te tellen, hoeveel ik nog over heb nognagenietend, ik had iets van 350euro ofzo meegenomen he serieus 1 contant briefje van 200, vers matie vers, en nog paar briefjes van 50 ik kom fokking thuis, helemaal fokking blut ouwe fokking blut, ik wweet zeker ouwe die kanker hoer heeft in mijn fokking zakken gezeten toen ik aan het baden was man, kanker hoeren ik ga vrijdag trug, ze zijnalleen op vrijdag open als ze mijn doekoe niet geven ouwe ik klap heel de zaak kort en klein. Massasge trouwens matties shit is kk erg ouwe kk erg bekand orgasme itself man gek.

Maar ik heb gesproken, tjal.!


----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Crunx Gepost door Crunx op zondag 20-08-2006 om 15:01:01
Sadar
Gepost door Sadar op zondag 20-08-2006 om 15:04:37
Te lang

Typisch slugger
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2006 @ 15:13:08 ]

----------------------------------------
son get wrec
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zondag 20-08-2006 om 15:10:21
Shit is grappig hahahahahahahahahaha
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 20-08-2006 om 15:11:02
Hahahaha!
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zondag 20-08-2006 om 15:13:30
Everybody loves Slugger

net geen waardig G
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Sadar
Gepost door Sadar op zondag 20-08-2006 om 15:14:10
jullie hebben dit serieus helemaal gelezen?
----------------------------------------
son get wrec
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op zondag 20-08-2006 om 15:27:54
ja
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Crunx Gepost door Crunx op zondag 20-08-2006 om 15:28:30
Quote:
Sadar schreef op 20-08-2006 @ 15:14
jullie hebben dit serieus helemaal gelezen?


jij had tog ook geen leven?
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 20-08-2006 om 16:22:27
Quote:
fles champanje erbij van 35 euro


Jip en Janneke bruiswijn ofzo? Overduidelijk ben jij niet bekend met het gangsterleven.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 20-08-2006 om 18:36:42
naam genoemd, dope torie
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 20-08-2006 om 19:33:07
Ik klaar wel in deze shit
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zondag 20-08-2006 om 20:01:34
haha, slugger D
aai jove joew
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 20-08-2006 om 21:43:33
haha
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 21-08-2006 om 13:13:25
Whehehe dope man
----------------------------------------
argh
Gado-X Gepost door Gado-X op maandag 21-08-2006 om 13:47:05
heheheh
----------------------------------------
Hartje Drenthe
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0151 sec.