Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 26-02-2003 om 15:16:35
"Twee agenten uit Zwolle moeten maandag wel heel vreemd opgekeken toen ze tijdens hun surveillance een zwat-wit-bruin hoopje over de weg zagen schuifelen. Het bleek om een cavia te gaan, de agenten konden het diertje nog net van het langsrazende verkeer redden.

Toen de cavia eenmaal gered was zaten de twee agenten met nog een probleem, van wie was de cavia ? Na enig onderzoek kwamen ze uit bij een vrouw die bij een groepje kinderen stond, waaronder een klein meisje in tranen. Haar cavia bleek uit de fietstas van haar fiets te zijn gesprongen. De agenten wisten het meisje snel weer blij te maken door haar met haar cavia te herenigen."
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 26-02-2003 om 15:44:05
Goed werk politie, cavia`s zijn lief


----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
araphor Gepost door araphor op woensdag 26-02-2003 om 20:48:05
Geweldig! Meer van dit nieuws in de kranten!
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 26-02-2003 om 23:20:49
kunnen ze toch nog íets goed doen!
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 27-02-2003 om 00:04:58
ahh wat schattig...haha je zou opeens maar een cavia over straat zien lopen...dan moet je toch sterk denken aan die reklame van krasloten ofzo..zo dat je dat toepetje over de grond ziet lopen zo bij een man op zn hoofd hehe.

ik heb trouwens wel is een ander verhaal over cavia s meegemaakt
t was "dierendag" en een vriendin van me liep over straat.
ze liep langs een berg grof-vuil en hoort geritsel..ze kijkt goed en ziet een vuilniszak die beweegt..
wat blijkt nou er zit gewoon een cavia met jongen in
damn echt niet normaal!|
van mij mogen ze die gene die dat heeft gedaan zelf in een zak bij t grof-vuil zetten hup lekker dat prakding van de vuilniswagen in!!
----------------------------------------
www.serife.nl
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 27-02-2003 om 01:56:09
Dit moet in nieuws niet in onzin
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 27-02-2003 om 12:03:32
tja boeiuh mensen reageren er toch op
alles komt goed chilllllll
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.