Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op maandag 19-03-2001 om 13:59:43
Ik weet niet of dit hier moet of in Digital maar dat kan door de admins zo omgezet worden :

Mensen, aangezien ik moet werken bij Tine2001 (Xo heeft een eigen stand) en Spade aanwezig zal zijn stel ik voor om daar eens een gezellige meeting van te maken (wie weet kan ik nog iets van irc xs regelen ; )

wat dachten jullie ervan

(voor de bonuskaartspaarders : het is een OIP meeting als er meer dan 1 OIP-er aanwezig is, spade is er dus das al 1)
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 19-03-2001 om 22:11:18
Ik heb van dap vernomen dat ie eigenlijk ook wel is kan komen kijken. Dus tot noch toe zijn er 3 man (ondervoorbehoud die gaan. Mensen die zin hebben mee te gaan ?? (als je een beetje handig bent heb je zo ergens vrij kaarten vandaan)

Tine is dit jaar overigens 18 19 en 20 april voor hen die zich afvragen wanneer het is.

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-03-2001 @ 22:12:06 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 20-03-2001 om 09:57:55
Ik heb gratis kaartje via de NGN, dus ik kan wel dr heen gaan als ik wil.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 11-04-2001 om 16:09:28
Owkeej het schijnt dat we de 20e gaan, maar of dit alle maal al 100% vast is ??? Geen idee vast wel

Nog ppl die mee komen ?

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zondag 15-04-2001 om 15:26:31
op dit moment is de huidige status :

18e
niemand

19e
Vampier
DeatHLocK

20ste
DeatHLocK
Spadeace
Dapozza

20ste kunnen dus ipimuu punten worden verdiend mensen

maar waar blijft de rest?
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.