Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
die 2e is gruwlijk ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
die eerste is kenker dope, de laatste 2 zie ik nie ---------------------------------------- .... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
![]() Wow, daar wordt je duizelig van ![]() ![]() Dope, maar er $1500 voor vragen is echt bij de gekken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-08-2006 @ 21:06:32 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: respect ik wil ze hebbe om op te basketballe maar ik heb daar geen 260 euro voor over | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- bla | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: foshow schreef op 16-08-2006 @ 20:25 wat haat ik die allstars schoen tog zo kklelijk.. snap egt niet wat mensen daar mooi aan vinden. ut ziet er kk zwerver uit, lelijke stof egt gewoon niet mooi, en daar betaal je dan 60 euro voor? drop die maxies!! ze waren 60 reaal ja dat is zo'n 23 euro drop je dure maxies! ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Trick-Trick![]() |
![]() | ![]() |
heb in amsterdam niks kunnen vinden![]() ![]() ---------------------------------------- peace | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
maatje 21, 14 maanden oud en bounced nu al mee op duvel - dubbelspelllllll hehe ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
waxx | ![]() | ![]() |
Quote: Trick-Trick schreef op 17-08-2006 @ 16:22 heb in amsterdam niks kunnen vinden ![]() ![]() wheheh mafkees in amsterdam heb je de dopeste sneakerstores zoals patta, concrete, seventyfive, toms etc. deze gister in gehaald: ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
joh, die zijn dope. met reflecterende shit, dat grijze ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Dit topic is een stuk minder levendig zonder boswottels en replay. ---------------------------------------- son get wrec | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
zij weten toch niet wat schoenen zijn ^^![]() ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
heb ik al een tijdje maarja..![]() ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
oooee, vrijdagavond shit ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
![]() e e e ik heb ze kersverssss ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
oe oe oe ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
![]() deze heb ik trouwens ook ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is toch geen smoel. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
ligt eraan waar je het mee draagt.. moest ze overigens ook kopen voor dansoptreden hoor ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Die vind ik echt lelijk, alsof ze gewoon normale Timbaland's hebben gepakt en dachten ''als we hem nou een stukje langer maken waardoor ie er niet uitziet, en hem zo weer in de winkel zetten, zouden mensen het dan gewoon kopen?''. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind ze wel gewaagd die timbalands, daarom zou t wel stylo zijn als je ze draagt! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
![]() zag deze op patta site deze week langs om te checken of ze em in mn size hebbe ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
die is wel nice ja ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Ruled![]() |
![]() | ![]() |
Te erg voor mn vriendin![]() Te erg voor mezelf ![]() En vandaag gekocht : ![]() | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Ruled heeft die stijl, en word @ angelix ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GODVERDOMME WAT EEN LELIJKE SCHOENEN ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 03-09-2006 @ 00:39 ![]() zag deze op patta site deze week langs om te checken of ze em in mn size hebbe Price : 180 euro Size : US 9 Info : sample Status : available Vorige week stond er een andere prijs, ik dacht shit die KRStarr barst van de bommen. | ||
![]() | ![]() |
eerst stond er 120,- te tering hahaha hmm 180 gaat wel wat fur ben over aan t twijfelen welke size is 9 in european? ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
vorige week was er sale:![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 04-09-2006 @ 23:36 welke size is 9 in european? 42.5 als ik het goed heb. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
erg netjes | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
strik je veters ---------------------------------------- TILBURG | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
en breek de tent af ---------------------------------------- argh | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 05-09-2006 @ 17:49 en breek de tent af ik haf en ik paf en breek de tent af | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: doe niet gangster ouwe!! ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
whuuuuuuuuut whuuuuuuuuut die zijn echt te gruwelijk ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
i know jou blauwe kicks staan voges mij ergens op marktplaats voor 40 ofzo, moet je ff zoeken onee was op ml75 ofzo, keb ze in elk geval ergens gezien [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-09-2006 @ 20:06:13 ] ---------------------------------------- .... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2006 @ 17:19:39 ] ---------------------------------------- .... | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
die laatste is wel gek ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja alleen niet in NL te koop ofzo, kan ze nergens vinden![]() ---------------------------------------- .... | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gekke pattaaaas die hieronder zijn ook spang ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2006 @ 19:21:08 ] ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hooow shit !![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2006 @ 19:18:07 ] ---------------------------------------- .... | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
replay rocked deze topic ben benieuwd naar de rest van je kledingstijl ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: wat loop je steeds mijn patta's te posten, die blauwe heb ik ook ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nike sb die zijn echt fokking dope, hoeveel heb je der voor betaald? en ehh dat betekend alleen maar dat je verstand hebt van dope kicks ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Philly | ![]() | ![]() |
waar vind jij altijd die patta's ik zie ze nooit ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
aait, eeh 100 dacht ik, bij Toms gehaald in ieder geval. Maar das alweer bijna een jaar terug. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 07-09-2006 @ 19:29 waar vind jij altijd die patta's ik zie ze nooit die vind je alleen als je verstand van patta's heb ![]() 100 is best wel heel erg veel, maar ik ga zaterdag zoeken in amsterdam en misschien nog ff snel naar rotterdam, maar ze zullen wel nie in mijn maat hebben ---------------------------------------- .... | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |