Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
het is nu bezig? edit: ja dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2006 @ 20:54:27 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Ben benieuwd. | ||
Wijze_uit_het_oosten of niet... ![]() |
![]() | ![]() |
Het was opzich wel vet vanacht, alleen vond ik (van wat ik er van hoorde) Ghost zn lines niet heel geweldig ofzo. Maar die beats, vooral de eerste, waren de shit (niet de shizzle). ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vannacht? hoe lang is t doorgegaan met de beats en lyrics dan? | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Whut, ik ben zeker benieuwd naar die tracks ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Was niet aanwezig omdat de ride niet doorging, hier speciaal voor dap een sfeer-impressie van ome sores (HIJS): Quote: Do 28 Sep 2006 - 01:47 | De Hop! Wat een afgang! Sta je daar in die neppe Escape te wachten tot er watskeburt. Om 18:00 al binnen zonder wat te eten, en je mag niet naar buiten, want "dat staat op het briefje op de deur" (serieuze quote van uitsmijter, dat). Murth die kutvragen stelt aan Ghostface die kutantwoorden geeft, Kubus die liever thuis was met z'n neppe PC en midi-toetsenbordje, 250 breezahkippen die niet genoeg gezopen hebben en aan de bar een paar van die extreemnare Jort Kelders die geen flauw idee hebben wat die drie negers daar zoal moeten. Bespaar me die track van Kubus met Ghostface, want het ging nergens over. Ghost schrijft ook geen rijms ter plekke, dat zei 'ie zelfs tijdens dat interview met Murth. En Kubus straalt nou ook niet van enthousiasme, ouwe housert dat 'ie is. Geen fatsoenlijk zuipen ook, want het was een (State) Heineken avond. Sic. En dan, kom ik van de euro-per-keer-plee, zie ik Nalden staan. Jeweetwel, die foute gozer die HIJS naaide omdat 'ie zich liever liet boren door die Young & Handsome Caulfield & Tensing Topnotch Amsterdamse grachtenpand-nephoppers vanwege het "Grote Geld" en z'n beschermd opgevoede voor slechte kapsels vatbare ego. Plus jaren 80-pet en aarsvet, en daar staat 'ie. Maar ik denk "cool, gedragen nu hier". Stond net nog met Raymzter te lullen en met Ritch uit Amersfoort, aardig doen nu dus. Loop op 'm af en zeg "Yo!". Zegt dat downsyndroom: "heej, ik kom zo bij je" en draait zich richting z'n dramaqueens om z'n immens boeiende verhaal af te maken. Escape was te klein. Props voor de modderfukking HIJS-rockers. Kan iemand ergens die neppe Amsterdamse hiphop-scene de nek omdraaien, graag. Ik zag Deams z'n hoofd daar, en hij schaamde zich rot. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2006 @ 09:38:18 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ehm, ik wil een review, geen sprookje over die kerel =S ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Duurde mij te lang hoor.. Ben al rond 23.30 weggegaan. Dit was een hele anders hoP. zonde ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
shiit wat een rare bedoeling dan.. vooral omdat ik nog altijd die dehop aan t stand voor me heb, die was gewoon de shit. Als ik het zo lees is het aflopende zaak met deHOP. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
wat een dope stukje ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
SGC-876![]() |
![]() | ![]() |
Ik was er gister en moet zeggen dat nummer heerlijk klinkt. Afwachten of het uiteindelijke product ook zo goed is. Het was opzich een aardig feestje, lekker druk er werd ok gedraait. Organisatorisch gezien..was het een fiasco. Ghostface was volgens mij nauwelijks ingelicht over wat de bedoeling van deHop is. Ik weet niet hoe dit feest geregelt is maar Ghostface zag er verrot en moe uit evenals zijn click. (misschien was dit Heineken feestje een verplichting vanuit Def Jam?) Het publiek werd gehyped door het aankondigen van maar liefts TWEE nummers van Ghost en Kubus + featurings van zijn clicka. Vervolgens werd het publiek 2 uur in de steek gelaten, zonder enige duidelijkheid van wat er zou gebeuren. Ghost komt terug, spit zijn shit. Die andere twee mc's doen huhn ding, en rond half 1 horen we 1 track. BAM feest afgelopen, shluss, fin, the end. Zaal is al half leeg (of vol) en dan duurt het nog een eeuwigheid voordat de "after-party" begint. Raymzter komt op, hij komt hard maar ik was al kapot. Dat was deHop 06. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 28-09-2006 @ 12:25 shiit wat een rare bedoeling dan.. vooral omdat ik nog altijd die dehop aan t stand voor me heb, die was gewoon de shit. Als ik het zo lees is het aflopende zaak met deHOP. Woord ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Murdock alias Murstratus ![]() |
![]() | ![]() |
jaman damn het was echt gaar geregeld allemaal! dehop '08 mag wel ff anders idd! ---------------------------------------- www.dendubieus-en-obskuur.nl | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
maar die beats van Kubus maakte het wel weer goed ![]() ik was voor 3 overigens. ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoorde dat het werk van super A. ook helemaal werd afgekraakt door kubus en 1 of andere tjap van de organisatie. Die gast deed gewoon z'n ding, als je het niet diggt vraag hem er dan ook niet voor. Ghost vond het echter kankerlauw en heeft gevraagd of 'ie een schilderij voor hem wil maken. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Ghostface Killah & Kubus - Astro ft. Trife & Wigs | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Niet slecht. Maarja had er ook geen supershit van kunnen verwachten. Edit: Beat doet trouwens stiekem wel [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2006 @ 20:39:04 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
downloaden duurt lang, ligt dat aan mijn pc of is het zo'n groot bestand? ---------------------------------------- .... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
beat is wat te rustig maar lekker bleep bleep, maar voor de rest wat een kut lyrics | ||
![]() | ![]() |
Ik vind het nummer wel vet klinken, de beat vind ik fijn en de tekst klinkt, ookal is ie niet bijzonder goed. ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vond kubus al kut, maar deze beat is extreem kut. Blijf allemaal maar beweren dat kubus de bom is en zo. ---------------------------------------- Days to come | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
smaak upnorth.. smaak. Dit is zeker niet een van zijn betere beats. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Vroeger was smaak nog wel eens objectief. ---------------------------------------- Days to come | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
smaak is nooit objectief. | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind het wel een lekkere beat, hij heeft betere maar deze is zeker niet slecht. Track is wel OK, maar vaak draaien ga ik hem niet. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik vinnem wel lekker eik.. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
bout beat ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
mwuuh ik had er opzich wel meer van verwacht.... vind zowel de beat als de tekst nie echt hoogstaand... tis nie echt kut ofzo, maar ooknie bijzonder. ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
eindelijk weer eens een beetje lekkere beat van kubus. maar voor kubus én Ghostface Killah, vind ik toch wat matig. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ik vind hem wel dope lekker rauwe beat. nu nog ff een andere mc zoeken die er wel zijn best voor wil doen om er op te spitten. | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
best dope nummer, vooral de beat dan.... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
het is jammer dat die beat niet loskomt.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
lekkere traqck ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Voor iemand als Ghostface zou je toch met je beste beats moeten komen. Ik weet niet of die beats echt on the spot from scratch worden gemaakt. Een beat als Doe wat je doet, Lelijk, Wie is ut of een van de toptracks van Buitenwesten heb ik echt al een tijd niet meer gehoord van Kubus. Jammer. (Gelukkig zijn de lyrics nou ook niet echt dope.) | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
word @ kaya, ik had het er net nog over met een maat ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ghost: Dope Wigs: Goed Trife: Goed Kubus: Wacke beat Cover ben ik nog wel benieuwd naar | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Het is inderdaad al een lange tijd geleden dat ik echt onder de indruk was van een Kubus beat, deze vind ik ook niet veel aan. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
jezus wat wack en dit moet nederland representen?! wat zullen ze wel niet denken ghaha | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 07-10-2006 @ 17:44 jezus wat wack en dit moet nederland representen?! wat zullen ze wel niet denken ghaha Dit: gister bij fatbeats was ghostface aanwezig, hij was beats van snelle jelle aan het luisteren, die de eigenaar van fatbeats hem had laten horen, zijn reaktie was : where was this guy when i had to rhyme to those bleep bullshit. dus dan begrijp je ongeveer waarom hij zo deed. ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
en wie zegt dat ? | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 07-10-2006 @ 17:44 jezus wat wack en dit moet nederland representen?! wat zullen ze wel niet denken ghaha ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
tja, ghost scheen ook om een wat sfeervolle beat hebben gevraagd.. dan ben je met kubus zijn stijl natuurlijk bij de verkeerde beatmaker. Zulke dingen kan je dan achteraf verwachten, slecht van de organisatie dan. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
![]() niet echt wauw, imo | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ookal lelijk | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Ghostface interview van deHop op State | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Cover vind ik beter dan de track. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Die hoes is tering vet stelletje gekken ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Mensen hebben altijd wel commentaar, maar ik zeg je: die beats van Kubus waren echt goed. In de escape hoorde je uiteraard het fijne van die beat, nu op die site van deHop is de kwaliteit van de track gewoon laag. Iedereen die er die avond was geweest vond Ghost slecht (3 uur voor 16 regels), maar de drie beats van Kubus maakte iedereen weer blij. Dus Mip, voortaan gewoon even langskomen ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
![]() | ![]() |
http://www.statemagazine.nl/forum.php/article?data%5Barticleid%5D=1630 staat nog meer... ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 [2] ] |