Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 ] | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 19-08-2006 @ 20:51 dat zijn ook loten Haha, Replay is grappiggggg! ![]() ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
KRASSEN GEK! ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
is mijn fotoding nou echt zo moeilijk of zijn jullie lui:S @iminic, hehe aait ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2006 @ 20:55:56 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-08-2006 @ 20:55 is mijn fotoding nou echt zo moeilijk of zijn jullie lui:S Is te moeilijk ![]() Jij denkt veel te complex voor ons. :x ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Philly | ![]() | ![]() |
word ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hahahaha kut iminic![]() maar eehh tis vet makkelijk wie is die onderste gast? [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2006 @ 20:57:33 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-08-2006 @ 20:57 hahahaha kut iminic ![]() maar eehh tis vet makkelijk wie is die onderste gast? Volkert van der G, vaginale Replay. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
philly je weet toch de zoon van dokter phill. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 19-08-2006 @ 20:59 (...) Volkert van der G, vaginale Replay. haha juist ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Philly | ![]() | ![]() |
dat ben ik ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-08-2006 @ 21:00 (...) haha juist ![]() Wat lach je nou, biatch, kom niet praten man. Mij kut noemen. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
oeh oeh oeh gaan we zo doen soekol !! jij bent er echt zo een die denkt van sjiiit !! ---------------------------------------- .... | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
tijd om J te roken zou ik zeggen.Godver ik moet maandag naar school echt waar ,waarom geven ze school als er ook vakanties zijn.Ik bedoel dat systeem klopt niet. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehe ik moet dinsdag, keb er wel zin in ---------------------------------------- .... | ||
Philly | ![]() | ![]() |
ik weet niet eens wanneer ik moet beginnen ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-08-2006 @ 21:06 hehe ik moet dinsdag, keb er wel zin in ja misschien heb jij een leuke klas ofzo.Ik heb echt duffe klas qua gasten allemaal van die saaie teringlijers.Zitten wel een paar chicks in maar ja die heb ik in die paar jaren ook al genoeg bekeken enzo.Zitten gewoon drie chicks allemaal vriendinnen van elkaar en ik heb ze allemaal gehad zo triest als de tering. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2006 @ 21:09:05 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 19-08-2006 @ 21:08 (...) ja misschien heb jij een leuke klas ofzo.Ik heb echt duffe klas qua gasten allemaal van die saaie teringlijers.Zitten wel een paar chicks in maar ja die heb ik in die paar jaren ook al genoeg bekeken enzo.Zitten gewoon drie chicks allemaal vriendinnen van elkaar en ik heb ze allemaal gehad zo triest als de tering. haha ik weet niet, ik begin met nieuwe opleiding dus ben wel benieuwd waar ik terecht kom ---------------------------------------- .... | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik hou zo van mijn vrije leventje!! over een week weer naar school ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
SUICIDE BOUNCE! | ||
![]() | ![]() |
hehehe ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Doe niet zo spatisch man... je lijkt net een vibo ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
stom spel dat fotoding !! bah snap er niks van ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2006 @ 22:07:32 ] ---------------------------------------- .... | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
ik dacht echt dat ie makkelijk was | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja dat zal best maar ik zie hem nie![]() ooohhh kees de koning ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2006 @ 22:09:54 ] ---------------------------------------- .... | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
proficiat! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
aait mijne staat er ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 19-08-2006 @ 21:02 (...) Wat lach je nou, biatch, kom niet praten man. Mij kut noemen. Nog even over dit, dit was niet serieus. ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
oja joh![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-08-2006 @ 22:23 oja joh ![]() Replay Replay ! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Philly | ![]() | ![]() |
slijmbal ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehe neuj iminic heeft ondekt dat ik eik best koel ben![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 19-08-2006 @ 22:24 slijmbal Wie, ikke? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Philly | ![]() | ![]() |
ja jijje ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-08-2006 @ 22:24 hehe neuj iminic heeft ondekt dat ik eik best koel ben ![]() Soms ben je best koel. ![]() En ik slijm niet, ik vind et gewoon leuk om te typen. Ik verveel me de kenker en ik ben depri dus laat mij. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2006 @ 22:26:55 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehe, ik ben nooit echt anders op nlhh ofzo maar wel grappig dat je me koel vind, ik ben hier namelijk totaal niet hoe ik int echt ben dan ben ik veel relaxter en heb ik nie zo een grote bek ---------------------------------------- .... | ||
Philly | ![]() | ![]() |
dan dig ik je niet meer hou van pittige tantes [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2006 @ 22:29:12 ] ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
je hoeft me ook niet te diggen![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-08-2006 @ 22:26 hehe, ik ben nooit echt anders op nlhh ofzo maar wel grappig dat je me koel vind, ik ben hier namelijk totaal niet hoe ik int echt ben dan ben ik veel relaxter en heb ik nie zo een grote bek Ja, dat weet ik wel. Maar soms doe je wel anders dan anders hoor. Want dan heb je carnaval met feestneuzen. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehe ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 19-08-2006 @ 22:27 dan dig ik je niet meer hou van pittige tantes Ik hou überhaupt niet van me tante, doe niet aan incest. Maar goed, ik zou inderdaad niet weten hoe replay of iemand van dit forum in het echt zou zijn. Ik denk dat de meesten (vooral replay) heel gemeen zijn. ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik ben heel verlegen, en dat meen ik sirieus ik durf echt niks te zeggen fzo maar dat gaat na tijdje wel over, maar dan nog ga ik geen hele verhalen ophangen ---------------------------------------- .... | ||
Philly | ![]() | ![]() |
moet ook niet alle woorden serieus nemen ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-08-2006 @ 22:34 ik ben heel verlegen, en dat meen ik sirieus ik durf echt niks te zeggen fzo maar dat gaat na tijdje wel over, maar dan nog ga ik geen hele verhalen ophangen Ik denk echt dat je een fokking bitch bent tegen gozers. Ik weet niet waarom. Gewoon een gevoel. Ik neem woorden niet serieus, dan zouden mijn kinderen letters zijn. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2006 @ 22:35:46 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Philly | ![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-08-2006 @ 22:34 ik ben heel verlegen, en dat meen ik sirieus ik durf echt niks te zeggen fzo maar dat gaat na tijdje wel over, maar dan nog ga ik geen hele verhalen ophangen zo ben ik ook ![]() ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 19-08-2006 @ 22:35 (...) zo ben ik ook ![]() Ik ook wel, maar na een tijdje ga ik praten en praat ik mezelf altijd in moeilijke situaties waar ik me weer uit praat. Serieus, komt vaak voor. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik heb dat heel wisselvalig soms praat ik tegen alles en iedereen hele verhalen. En soms ben ik ineens onzeker en denk ik shiiitt Joey gister kon je het wel !? ADHD eigen heb ik ergens gelezen ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 19-08-2006 @ 22:43 Ik heb dat heel wisselvalig soms praat ik tegen alles en iedereen hele verhalen. En soms ben ik ineens onzeker en denk ik shiiitt Joey gister kon je het wel !? ADHD eigen heb ik ergens gelezen Ik ben over het algemeen al heel onzeker, maar bij / met bekenden praat ik (te) veel. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik ook iminic ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
volgens mij hebben mad veel mensen dat ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Volgens mij ontkennen mad veel mensen dat. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 ] |