Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
ja eindelijk | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ok er komt een aan hiphop us ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:13:17 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Jaaa he he eindelijk een nieuwe kom op![]() ---------------------------------------- bla | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
makkie large proffesor ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
large professor | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hehe, ok jij bent ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Ej Finger doe jij maar want die van mij raden ze nooit snapte ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben hier echt heel slecht in![]() ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
roger Hiphop UK (zal het maar ff vermelden anders duurt het vast weer te lang ) ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:21:24 ] | ||
![]() | ![]() |
dizze rascal ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
hehe alweer goed ken je de laatste serrie ook of was het de clou? [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:23:25 ] | ||
![]() | ![]() |
the little rascals roeleren trouwens man die shit is vet buckwheat en spanky en alfalfa helden zijn het maar uhm nu moet ik zeker iets verzinnen godver of zijn er nog liefhebbers dan verzin ik ondertussen (moet het een rapnaam zijn ofzo?) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
hoeft niet maar doen we meestal wel. wel ff vermelden wat het is . hiphop film enz | ||
![]() | ![]() |
zal ik er eentje verzinnen?![]() ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
doe dan![]() ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
Ok, komt ie... HipHop NL ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:32:48 ] ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Sorry, frank is eerst, niet gelezen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:32:47 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Geeft niet![]() ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
je 2e plaatje doet t ne ---------------------------------------- bla | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Lone hood? gokje. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Bij mij wel...:S ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
lone ranger | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Lone Ranger ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
@ Swike Zit in de buurt ![]() ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Oja, duh. Mag ik even snel eentje doen, heb em al klaar. ;p ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
snel ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
rame wint hij post traag... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:36:59 ] ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ja ga maar in de plaats van mij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() Ait! HipHop, weet niet waar 't vandaan komt eerlijk gezegd. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:37:22 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
People Under The Stairs [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:38:38 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Vinger ownt! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
mag ik er 1 plaatsen? ---------------------------------------- beng! | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
hiphop us![]() ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
goldie loc | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
ow sry mag jij volgende keer voor mij ok ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
fuck. te sloom. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:41:55 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
yup correct | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
gaucho mag | ||
![]() | ![]() |
![]() + ![]() ![]() hiphop [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:42:34 ] ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
freako rico ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
phreako rico? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ugly as fuck | ||
![]() | ![]() |
yes, frank wint hem ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hij schrijft m niet goed![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
HipHop NL![]() ![]() ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
shyrock ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shyrock! FAKKING BITCH! [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:45:36 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Ja, ik zei 't toch![]() ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jammer! hey hey mannetje. pas je op je woorden, geen gehaat op nlhiphop. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:45:58 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
kunnen we weer want amerikaans doen dit weet ik allemaal niet ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2006 @ 22:46:27 ] | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |