Index / Algemene zaken / | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
EYO even een vraagje he wat betekent gruaw bowhorse? en bedankt he ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
gruaw centaur ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
niks. Je wilt gewoon promo maken voor jullie ding Noedels. Wel grappig als je dr op googled. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2006 @ 20:11:07 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb gehoord dat ze de oevavoe naar je moeder brengen. | ||
![]() | ![]() |
Nee nee het is geen promo het is echt een serieuze vraag...leg het later wel uit ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Mja, google hooked me up met nlhh en de coca cola rec release, dus dat. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
winnaar krijgt een beatje? ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Gruuwelijkwauw, nak bruin! | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Nou, sorry dude maar ik kan er niks over vinden op google, noch wikipedia, msn search, www.enceclopedy.nl, www.woordenboek.nl etc etc Prettige wedstrijd, ik hoor het nog wel ![]() | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Het is niet de bedoeling dat je gaat googlen, het is de bedoeling dat je zelf bedenkt wat het zou kunnen betekenen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
youtube? .. ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
YouTube (het snuifgeluid moet je dr maar even bijdenken) | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Gruaw bowhorse betekend de naam van een produce-duo uit Breda bestaand uit Noedels en Mattie. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
gehhehe horse bowing vaag ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jaa zeg dat dan huussuhh .. ja inderdaad iets met horses en iets nasty's.. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
we hebben meer suggesties nodig! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Gewoon rauwe paardenseks waar het mannetjespaard met een stijve lul in een boog om het vrouwtje gaat staan en haar hard neukt, doggystyle. Beeld het je in peepz. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2006 @ 21:22:31 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Een horoscoop? Een griekse god? ---------------------------------------- argh | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
die underlined EYO deed 't em hoor noed ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
gruaw bowhorse = een uitermate verbasterde versie van grote borsten? | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Er is geen betekenis voor, het is een woord dat staat voor de essentie van het leven. Grote borsten komt denk ik aardig in de buurt. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
geheh die houden we erin ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
meer de boeren versie, zoek een ekte boer en hij zegt zo grote borsten. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
zeker breezer voor bokworst? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zie het zo: je hebt de 'bowhorse' en je hebt de 'gruaw bowhorse'. 'Bowhorse' is iets als 'powers', 'gruaw bowhorse' is 'grand powers'. De man met de 'grand powers' noemt men de 'gruaw bowhorse' en z'n knecht, met z'n 'powers', is een 'gewone' 'bowhorse'. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Je kan het associeren met Rauw douwers Of iets met Gruaw bouwers, waarin "gruaw" een bepaald soort stemgebruik is o.i.d | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
zijn jullie bezig met een site? ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Index / Algemene zaken / |