Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ok mensen hier is de retry van mijn nlhiphop collabo. ieder mag 8 bars en ik ga keuren op kwaliteit. als je wat opgenomen heb PM me. Beat ik zet trouwens ook nog 2 andere beats erbij mogen jullie kiezen http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=321845&songID=4004620 http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=321845&songID=3943132 [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2006 @ 00:31:08 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Toch vind ik die originele collab beat van je wel dope ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
aight ok.. nou als meer mensen die willen word het die he ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe wel mee sikbam ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil opzig ook wel mee doen, maar ik zou dan voor die vorige beat gaan of hobo, maar ik weet t niet precies. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Die odin sample is echt nasty shiz Ik vind die andere wel dope, maar niet iets voor wirwar represent collab ed. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
uhm huh? ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Wat zek jijh? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
wat typ jij ? ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Ik zeg iets over een beat die Odin sample heet daarna zeg ik dat ik die andere twee beats minder vind om ze niet zo funky zijn als die ondin sample. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
die odinsample is hot ish | ||
Gado-X | ![]() | ![]() |
word ---------------------------------------- Hartje Drenthe | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ait, ik doe mee, nu met goeie kwali. ![]() BOBO! [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2006 @ 12:45:49 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ok welke word het dan ? dan kunnen we weer verder : ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2006 @ 12:48:59 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ait ik ga ook meedoen ![]() Quote: bigsam schreef op 23-08-2006 @ 12:46 ok welke word het dan ? dan kunnen we weer verder : ) ik stem voor de eerste "beat" [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2006 @ 12:56:16 ] ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 23-08-2006 @ 12:44 BOBO! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
damn die bobo beat is dik man ! neem die gewoon ,ik ga kijken of ik ook iets er aan kan bijdragen ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
![]() | ![]() |
dus dat is al 3 keer bobo zullen we dan bobo doen ? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
LNO_C Late Night Ownage! ![]() |
![]() | ![]() |
vote: bobo LNO members doen wel mee denk ik ![]() komt goed ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 23-08-2006 @ 13:39 dus dat is al 3 keer bobo zullen we dan bobo doen ? doe die dan maar he ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Die bobo shit is aan. Propz naar die beat Sam. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Late Night Ownage!!! ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
Moet ie wel ff downloadbaar worden gemaakt ![]() ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
ik heb um al (A) zelfs in reason (A) whahaha ik kan um zelfs naspelen op mn piano yeah ![]() ... leuk... ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
![]() | ![]() |
hij is te downloaden en @ sjeesjee ghehe ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga em zo al tapen. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
niet gaan maken alsof het niets is he ^^ het is ten slotte... de Bigsam Nlhiphop collab ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, nee. Grote Sam, check je pm. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Hehe ik heb ook wat gemaakt ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
haha ik ben nu ook al aan het tapen ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
Aight, ik ben benieuwd ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Devill | ![]() | ![]() |
bigsam heb je hem binne van mij? hieronder : oke mooizo [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2006 @ 15:49:23 ] ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
![]() | ![]() |
yep yep ik check alles straks ben nu niet thuis ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil ook paar bars droppen, maar ik ben echt super n00b met recording progs enzo.. hoe moet ik dit aanleveren? gewoon de drop zonder beat derachter? (zeg maar ja want ik heb geen idee hoe ik het anders moet gaan fixxen xD ) ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
accapela dus ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
iets met gamma enzo ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
beat op je koptelefoon en dan inspitten dan de audio opsturen is toch niet zo moeilijk ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
had je ook gewoon ja kunnen repliën de 1e keer, maar ok.. stuur ik em zo op ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
er willen toch wel meer mensen meedoen? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
ja hoor stuur jij een mic en een paar teksten dan spit ik ze wel in ![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 23-08-2006 @ 16:21 er willen toch wel meer mensen meedoen? Ik zou wel willen, maar je kent de kwaliteit he. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
hmmz misschien doe ik wel mee kvoel de beat niet heel erg maarja [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2006 @ 16:31:13 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ik dig de stijl van deze beats totaal niet dus k zie er vanaf (niet dat 't slechte beats zijn) ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
ik digg hem ook niet zo, niet dat die slecht is maar heeft meer met smaak te maken denk ik beat is een beetje te aardig [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2006 @ 16:39:19 ] | ||
![]() | ![]() |
gestuurd ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Ik wil wel mee doen,, Ik stuur vanavond wel..als het lukt.. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook mee met verbeterde kwaliteit + skills. p'z ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
ah zonde, die 1e beat bezorgde me echt kippevel, die 2 andere zijn slechts gewoon goed..![]() ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
die 1e beat is totaal niet mijn ding, die 2 andere zijn wel tof. achja, jouw keuze probeer er wat van te maken ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] |