Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 01-09-2006 om 12:57:07
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2006 @ 13:04:07 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 01-09-2006 om 15:58:11
Quote:
cml.exe schreef op 01-09-2006 @ 12:10
( Plaatje )

met zn scheve bek, hijs veels te leljik voor Ajax

bij Feyenoord komt ie meer tot zn recht


echt indrukwekkend om te lezen hoe objectief jij naar een speler kijkt...
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 01-09-2006 om 16:02:27
'Ajax kan profiteren van Portugese verbanning'

1/9/2006 15:09

De Portugese voetbalwereld is in rep en roer. De voetbalbond (FPF) kreeg deze week van de FIFA te horen dat Gil Vicente en Leixões moeten stoppen met hun gang naar de burgerrechter, want anders heeft dat gevolgen voor zowel de nationale ploeg als de in Europa spelende clubs.
De FIFA-waarschuwing is te vergelijken met het dreigement dat de Italiaanse voetbalbond (FIGC) onlangs mocht ontvangen, omdat Juventus naar de burgerrechter was gestapt om de degradatie ongedaan te maken. In het Portugese geval draait het allemaal om Gil Vicente. De club werd teruggezet door de Portugese bond omdat de niet speelgerechtigde Angolees Mateus vorig seizoen vier wedstrijden mee speelde in de competitie.

Gil Vicente wil via de rechter deze degradatie ongedaan maken. Leixões is naar de rechter gestapt omdat deze club vindt dat niet Belenenses de plaats van Gil Vicente in de hoogste klasse moet innemen, maar Leixões zelf. Belenenses was vorig jaar gedegradeerd, terwijl Leixões als nummer vier net niet was gepromoveerd.

Donderdag sprak bondsvoorzitter Gilberto Madail met de FIFA. Volgens een Portugees persbureau meldde Madail na afloop van dat gesprek dat hij zeer pessimistisch was over de toekomst. De preses vreest dat zowel de nationale ploeg als de Portugese clubs worden verbannen uit internationale competities.

In dat geval zouden FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica hun deelname aan de Champions League verliezen. Volgens Portugese media komen Chievo, Osasuna en Ajax in aanmerking om deze drie deelnemers te vervangen.

bron:vi


Krijg toch wel een beetje hoop.


Haha over het aankoopbeleid van feyenoord en gedeeltelijk psv zal ik maar niets zeggen.Die fans hebben het al zwaar genoeg.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 01-09-2006 om 16:05:26
Ik denk niet dat het gaat gebeuren al hoop ik het
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 01-09-2006 om 16:06:11
Quote:
KRStarr schreef op 01-09-2006 @ 16:05
Ik denk niet dat het gaat gebeuren al hoop ik het


Ja ok maar dat had ik ook niet verwacht met die hele situatie daar in italie.Dus een klein beetje hoop hebben mag volgens mij wel.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2006 @ 16:06:49 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 01-09-2006 om 16:08:07
ja true maar italia zou ook helemaal geschorst worden door de FIFA is ook niks van gekomen, maja afwachten
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 01-09-2006 om 16:27:58








http://members.home.nl/danus/index1.htm (mainpage)

en alle forum en/of fan sites van feyenooit lagen gister plat overbelast haha

chaos crisis in 010 zijn er marokkanen? nee het is harry!

en maar zeuren dat een deel van het ajax publiek te negatief over hem dacht.. hahahahha moet je vooral bij feyenert gaan spelen bij ons aller ajax vandaan vrolijke vriend hahaha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2006 @ 16:30:28 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 01-09-2006 om 16:31:41
charisteas naar feye.. sja.. hebben ze ook is een echte voetballer daar ^^
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 01-09-2006 om 16:31:53
ik vind het wel overdreven zuur van de feyenoordaanhang dat ze hem zo behandelen, alsof harry er iets kan doen, hij zegt zelfs trots te zijn dat hij bij Fnoord mag spelen....zal me niks verbazen alsie scoort dat ze hem aanbidden
you fools
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 01-09-2006 om 16:33:50
haha:

Quote:
ZO MOET HET ONGEVEER GEGAAN ZIJN GISTER AVOND BIJ FEYENOORD
.
shit jansen wagner love wil ook al niet: ik weet het jorien ik weet het
wat doen we nutsja wat zal ik zeggen wim,pak de telefoon eens! zeg het maar jorien,wie moet ik nu weer bellen
:toets in 0 2 0 . . . . . .
TRING TRING TRING
GOEDENAVOND KLANTEN SERVICE AFC Ajax.
''ja goedeavond met jorien van de heerik
goedenavond meneer wat kan ik voor u doen.
kunt u mij doorverbinden met de afdeling verkoop''
shirts of souveniers''
''spelers graag.
''momentje ik ga u door verbinden.
en jorien nemen ze op? sssssst wim,staat een lekker nummertje op(Ajax hup rood witte scharen dappere strijders fier en coen) klinkt zeker lekker jorien,ff downloaden vanavond.ssst hij gaat nu over
MET VAN GEEL
dag meneer van geel u spreekt met jorien van de heerik................WIE?
van de heerik van feyenoord.....FEYEWAT?
feyenoord we zitten ook bij jullie in de competitie.''
OK,WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ.......ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR
''je moet ook ff naar beneden kijken...''ZIE NIETS HOOR'' lager ,nog lager .AH IK ZIE HET JA,ZO KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES////MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
wij zoeken een spits en we hebben al van alles geprobeerd,cruz klasnic love pizzaro...OK EN NIEMAND KWAM?
nee,slap excuus allemaal,ze wilden allemaal nog prijzen pakken daarom kwamen ze niet.
DAT KAN IK BEGRIJPEN ,NOU JORIEN VERTEL WAT KAN IK VOOR JE DOEN...HOEVEEL HEB JE TE BESTEDEN?
''niet schrikken meneer van geel 4 miljoen''
DAT IS NIET VEEL NEE,MAAR HEB NOG EEN OCCASIONTJE STAAN.HARYSTEAS.
wauw klinkt goed ''heeft hij wel eens een bal richting goal geschoten? JA DAT KEN HIJ ALLEMAAL....ok dan verkocht''wim ze hebben wat!!! yess yess yess.
KOST JE 4 MILJOEN JORIENEKE...nee dat is goed meneer van geel,vraagje mag ik dan ook een cd,tje van dat wachtmuziekje bij......TUURLIJK MAG DAT ,JE KRIJGT EEN HELE DOOS VOOR HETHELE BESTUUR....wim we krijgen er een cdtje bij''yess yess jorien wat een topdeal......

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 01-09-2006 om 16:35:41
Quote:
KRStarr schreef op 01-09-2006 @ 16:31
ik vind het wel overdreven zuur van de feyenoordaanhang dat ze hem zo behandelen, alsof harry er iets kan doen, hij zegt zelfs trots te zijn dat hij bij Fnoord mag spelen....zal me niks verbazen alsie scoort dat ze hem aanbidden
you fools


je moest is weten hoe diep het zit bij die havenslaven daarin 010.. hoe diep die haat zit tegenover ons hier in 020.. tuurlijk is het wederzijds maar het bewijst wel welk volk zn verstand in zn anus heeft zitten.. simpele zielen
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 01-09-2006 om 16:47:37
Pff, iets van 100 supporters stonden er of zo, Feyenoord heeft er nog wel een paar meer en de meesten willen hem best een kans geven. De ergernis is gericht aan het bestuur, Charisteas is alleen de directe aanleiding.

Kijk die neusjes pagina's vol over Feyenoord lullen joh. Niks boeiends over je eigen club te melden zeker?
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 01-09-2006 om 16:50:08
hahahaha strijker we genieten gewoon.. leedvermaak met de handen in het haar kopen ze alles! we zullen zien strijker we zullen zien hoe het "legioen?" reageert.. de echte die hard kakkerlak wil totaal niks met 020 te maken hebben dus ook dit niet en geloof me dat zijn er inderdaad veeeeel meer als 100
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 01-09-2006 om 16:51:18
heerlijk man, al die frustrations in rotterdam-zuid als feyenerd de wedstrijd tegen Sparta verliest volgende week dan breekt de hel los
----------------------------------------
beng!
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 01-09-2006 om 16:52:45
Quote:
omebob schreef op 01-09-2006 @ 16:35
(...)

je moest is weten hoe diep het zit bij die havenslaven daarin 010.. hoe diep die haat zit tegenover ons hier in 020.. tuurlijk is het wederzijds maar het bewijst wel welk volk zn verstand in zn anus heeft zitten.. simpele zielen


Je probeert hier aan te tonen dat Feyenoorders hun verstand in hun ''anus heeft zitten'' omdat ze zo diep haten, maar daarna zeg je dat die haat wederzijds is....
Ik weet niet of ik durf te vragen waar jouw verstand dan zit?
Ik denk dat diehard Ajax supporters net zo hard zouden rellen als van Hooijdonk morgen gekocht wordt btw

En het is inderdaad een verassende/rare aankoop, maar als hij er in zijn eerste wedstrijd 2 scoort is alles vergeten (al zou ik er verbaasd over zijn als het gebeurd ).
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2006 @ 16:54:25 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 01-09-2006 om 16:58:16
neuh heb gesproken met menig idioot uit harde kern en die zouden het toch wel anders opvatten als dat ze daar in 010 doen.. vandaar dat het verstand op een ander plekje zit .... tuurlijk moet je geen kuyt of kalou aanstellen in amsterdam dan zou er ook het 1 en ander loos wezen.. maar een bankzitter en dan zo reageren.. snappie? gedeelte van 010 dat het hem vergeet en vergeeft als hij scoort en een GROOT gedeelte dat gewoon op hem pist heb enkele forums doorgespit en wat daar allemaal stond was niet fijn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2006 @ 17:01:15 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 01-09-2006 om 17:05:57
Quote:
Liquid schreef op 01-09-2006 @ 16:52
(...)
Ik denk dat diehard Ajax supporters net zo hard zouden rellen als van Hooijdonk morgen gekocht wordt btw
.


ze zijn er neit blij mee, maar zo een overdreven rel als daar is wat overdreven
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 01-09-2006 om 17:06:51
juist.. ze zullen er niet blij mee zijn ik ook niet.. maar zoals ik al zei zo zou het zeker niet lopen geloof me
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 01-09-2006 om 17:15:12
Jullnet alsof het de eerste keer isdat er een speler deze overstap maakt, of andersom.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 01-09-2006 om 17:17:53
beetje triest van die Feyenoord supporters, sommige mensen nemen voetbal echt veel te serieus

en ik vind Charisteas ook niet een hele slechte spits eigenlijk
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 01-09-2006 om 17:41:19
Opzich heeft hij het niet heel slecht gedaan, maar ik zou ook niet blij zijn als hij bij 'mijn' club zou komen ofzo. Ik denk trouwens dat dat overdreven gerel van die paar Feyenoordsupporters vooral komt uit frustratie dat het zo kut gaat de laatste jaren, nu hebben ze gewoon een reden om te gaan rellen.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 01-09-2006 om 17:43:16
ik vond vorig jaar Feyenoord een best goed seizoen hebben eigenlijk, ze speelden vrij goed

maar voor de rest was het wat minder ja
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 01-09-2006 om 17:43:41
ja jonge.. Arnold Scholten maakte ooit de omgekeerde overstap hehe..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op vrijdag 01-09-2006 om 17:44:25
Quote:
V.I.P. schreef op 01-09-2006 @ 17:17
beetje triest van die Feyenoord supporters, sommige mensen nemen voetbal echt veel te serieus

en ik vind Charisteas ook niet een hele slechte spits eigenlijk

als jij een echte feyenoorder zou zijn en je club koopt een spits van ajax de grootste aardsrivaal die ook nog is op de bank zit dan ben jij ook niet blij en elke ploeg heeft zn groep echte fanatieke fans die dat ook laten merken.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 01-09-2006 om 17:46:17
nee ik zou misschien niet blij zijn, maar ik zou 't ook geen 'hoogverraad' noemen

maar misschien ben ik daarom nergens een 'echte' fan van
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op vrijdag 01-09-2006 om 17:47:24
ach ik zou ook niet rellen maar ik snap de fans zeker wel.

ik als ajacied ben alleen maar blij dat hij weg is.
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 01-09-2006 om 17:48:42
Quote:
LIL'J schreef op 01-09-2006 @ 17:44
(...)
als jij een echte feyenoorder zou zijn en je club koopt een spits van ajax de grootste aardsrivaal die ook nog is op de bank zit dan ben jij ook niet blij en elke ploeg heeft zn groep echte fanatieke fans die dat ook laten merken.


Als ik een echte feyenoorder was en ze zouden nu Huntelaar kopen, dan zou ik juichen gek! Jij bent dus een van die gasten die het iets te serieus neemt denk ik, een goede spits is toch een goede spits, who cares waar hij vandaan komt, als hij het team maar versterkt.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat veel Feyenoorders problemen hadden met de komst van Cruijff (en ik zie ook weinig ajax-fans Cruijff een verrader noemen).
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 01-09-2006 om 18:13:57
je hoort MuSS070 toch ook niet dat bosschaart naar ado komt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2006 @ 18:15:01 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 01-09-2006 om 18:39:40
heb dit ook al op de vorige page gepost maar voglens mij wordt erover heen gelezen.Wat denken jullie?


'Ajax kan profiteren van Portugese verbanning'

1/9/2006 15:09

De Portugese voetbalwereld is in rep en roer. De voetbalbond (FPF) kreeg deze week van de FIFA te horen dat Gil Vicente en Leixões moeten stoppen met hun gang naar de burgerrechter, want anders heeft dat gevolgen voor zowel de nationale ploeg als de in Europa spelende clubs.
De FIFA-waarschuwing is te vergelijken met het dreigement dat de Italiaanse voetbalbond (FIGC) onlangs mocht ontvangen, omdat Juventus naar de burgerrechter was gestapt om de degradatie ongedaan te maken. In het Portugese geval draait het allemaal om Gil Vicente. De club werd teruggezet door de Portugese bond omdat de niet speelgerechtigde Angolees Mateus vorig seizoen vier wedstrijden mee speelde in de competitie.

Gil Vicente wil via de rechter deze degradatie ongedaan maken. Leixões is naar de rechter gestapt omdat deze club vindt dat niet Belenenses de plaats van Gil Vicente in de hoogste klasse moet innemen, maar Leixões zelf. Belenenses was vorig jaar gedegradeerd, terwijl Leixões als nummer vier net niet was gepromoveerd.

Donderdag sprak bondsvoorzitter Gilberto Madail met de FIFA. Volgens een Portugees persbureau meldde Madail na afloop van dat gesprek dat hij zeer pessimistisch was over de toekomst. De preses vreest dat zowel de nationale ploeg als de Portugese clubs worden verbannen uit internationale competities.

In dat geval zouden FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica hun deelname aan de Champions League verliezen. Volgens Portugese media komen Chievo, Osasuna en Ajax in aanmerking om deze drie deelnemers te vervangen.

bron:vi
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 01-09-2006 om 18:43:17
zou echt lame zijn kommop zeg... ondanks dat t een Nederlandse ploeg is,
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op vrijdag 01-09-2006 om 18:45:12
Dat gaat denk ik never nooit gebeuren, maar het zal we in bij Ajax passen als ze op deze manier de CL binnenkomen.
Eeuwige geluksvogels
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 01-09-2006 om 20:13:00
zou idd wel erg nep zijn

trouwens ook wel een hele zware straf om een club te laten degraderen voor die vier wedstrijden
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op vrijdag 01-09-2006 om 20:42:50
Quote:
Liquid schreef op 01-09-2006 @ 17:48
(...)

Als ik een echte feyenoorder was en ze zouden nu Huntelaar kopen, dan zou ik juichen gek! Jij bent dus een van die gasten die het iets te serieus neemt denk ik, een goede spits is toch een goede spits, who cares waar hij vandaan komt, als hij het team maar versterkt.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat veel Feyenoorders problemen hadden met de komst van Cruijff (en ik zie ook weinig ajax-fans Cruijff een verrader noemen).

ik neem het helemaal niet te serieus, je geeft een kut voorbeeld, huntelaar is een zeer succes volle spits die overgekomen is van heereveen vorig seizoen en never nooit nu naar feye zal gaan. dat zowieso als eerst. ten 2e zit huntelaar niet op de bank en die griek wel. een bankzitter die kuyt moet vervangen, dat komt niet lekker aan bij de fans.
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 01-09-2006 om 20:52:21
Niet zo letterlijk nemen man, ik bedoelde dus maar dat een beetje supporter blij zou zijn als er een topvoetballer naar zijn club zou komen, ongeacht waarvandaan. Je bent gewoon een wacke supporter als je een kinderachtige strijd met een andere club boeiender vind dan het belang van je club.

Iedereen snapt wel dat Huntelaar nooit naar Feyenoord zou gaan, het ging even puur om het voorbeeld.

Ik vraag me trouwens af hoe slecht het nou gesteld is met Feyenoord qua $$$. Ze zeggen echt al jaaaren dat ze geen geld hebben, maar ze hebben de laatste jaren toch aardig wat verkocht/weggedaan of wat? Hebben ze geen openheid van financien ofzo?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 01-09-2006 om 20:58:03
Uh, het zijn juist andere mensen die zeggen dat Feyenoord geen geld heeft / zelfs diep in de financiele shit zit.. maar dat wordt elke keer ontkent.
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 01-09-2006 om 21:00:33
Dat zijn zeker niet alleen maar mensen buiten Feyenoord hoor Dap, het word elke keer als reden genoemd voor de mindere aankopen (''we hebben nou eenmaal geen middelen om grotere spelers aan te trekken'').
En als dat wel zo was zou iedereen die met het aantrekken van spelers te maken heeft daar onmiddelijk ontslagen moeten worden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2006 @ 21:01:08 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 01-09-2006 om 21:03:29
"geen middelen om grotere spelers aan te trekken" en geen geld zijn twee aparte zaken. Je kan best een gezonde club zijn maar niet tig miljoenen hebben liggen om toppers te kopen.
Ramker
Ramker
Gepost door Ramker op vrijdag 01-09-2006 om 21:10:58
Feyenoord
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 01-09-2006 om 21:12:06
zucht
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 01-09-2006 om 21:15:36
niks mis met Feyenoord VIP ..
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 01-09-2006 om 21:20:48
Quote:
dap schreef op 01-09-2006 @ 21:03
"geen middelen om grotere spelers aan te trekken" en geen geld zijn twee aparte zaken. Je kan best een gezonde club zijn maar niet tig miljoenen hebben liggen om toppers te kopen.


Als je al ik weet niet hoeveel jaar geen betere spelers dan het kaliber Charisteas kan kopen, dan is er toch wat mis lijkt mij, zeker als je jezelf een topclub acht.
Feyenoord heeft gewoon jarenlang een wanbeleid gevoerd, dik 50 spelers op de loonlijst, waarvan een hoop (dure) niet-EU spelers. Nu moeten ze vooral puinruimen en die spelers zien te dumpen, maar daar hebben ze echt wel financiele schade door opgelopen lijkt mij. Daarnaast missen ze ook al jarenlang opbrengsten van CL.

Ik bedoel, ze hebben de laatste jaren in ieder geval van Persie, Kuijt, en Kalou verkocht, dat heeft toch zeker een miljoen of 25 opgeleverd. Daar hebben ze gewoon niks noemenswaardigs voor gekocht.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 01-09-2006 om 21:24:44
Ben ik met je eens, maar als je in zo'n neerwaartse spiraal komt dan komt van het een het ander... ze hebben vast wel geld alleen niet genoeg om nu ineens weer alles goed te kopen...
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 01-09-2006 om 21:28:11
Ja precies, door dat jarenlange beleid van mislukte aankopen, zitten ze nu een beetje in een moeilijke situatie. Ze kunnen niet grote spelers aantrekken, maar aan de andere kant pikt het publiek het ook niet dat ze dan maar types als Charisteas aan (moeten) trekken.

Maar Wim Jansen is een verstandige gast dus opzich zou er wel vertrouwen moeten zijn dat hij er voor kan zorgen dat Feyenoord van die tig overbodige spelers af kan komen en weer wat gezonder wordt.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 01-09-2006 om 21:29:23
Feyenoord staat al een tijdje onder curatele. De helft van de opbrengst van Kuijt en Kalou is ook gebruikt om schulden af te lossen. Vd Herik is hoofdverantwoordelijk. Wotte en Gullit hebben het er niet beter op gemaakt. Nu is het puin ruimen. Feyenoord heeft gewoon meer tijd nodig, helaas.
Mowiee
hoi
Gepost door Mowiee op vrijdag 01-09-2006 om 21:31:19
feyenoord had fred gewoon... grootste fout was het om die te laten gaan naar lyon
----------------------------------------
whats up?
-nix up gewoon achter in zitten
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 01-09-2006 om 21:32:01
Vd Herik hoofdverantwoordelijk? Hij is toch nooit de man geweest die het selectiebeleid heeft bepaald?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 01-09-2006 om 21:32:07
Quote:
dap schreef op 01-09-2006 @ 21:15
niks mis met Feyenoord VIP ..


nee, maar wel met dat soort posts als die boven mij
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 02-09-2006 om 11:23:15
Het Nederlands elftal begint zaterdagavond in Luxemburg aan de kwalificatiereeks die een ticket voor het EK 2008 moet opleveren. Afgaande op het laatste trainingspartijtje van Oranje vrijdagavond in het Stade Josy Barthel vormt debutant Theo Janssen samen met Stijn Schaars en Denny Landzaat het middenveld van de ploeg van bondscoach Marco van Basten.

Routinier Edwin van der Sar krijgt tijdens zijn 115e interland hulp van de verdedigers John Heitinga, André Ooijer, Joris Mathijsen en Tim de Cler. Oranje start met het aanvalstrio Robin van Persie, Klaas-Jan Huntelaar en Dirk Kuijt.
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op zaterdag 02-09-2006 om 11:33:11
Ajax heeft echt geluk gehad, charisteas was nooit meer weggegaan naar een andere club anders
3 miljoen voor een 3 of 4e spits


ennee theo janssen moet echt niet in het nederlands elftal
----------------------------------------
joahh
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 02-09-2006 om 11:42:09
Quote:
Liquid schreef op 01-09-2006 @ 17:48
(...)

Ik denk bijvoorbeeld niet dat veel Feyenoorders problemen hadden met de komst van Cruijff (en ik zie ook weinig ajax-fans Cruijff een verrader noemen).


zeg dat niet te hard.. veel van het "legioen" hadden toendertijd hun seizoenskaart opgezegd wegens de komst van cruijff.. en dat doen ze nu weer
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0195 sec.