Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ja opzich wel, maar grappig vind ik ze niet echt ---------------------------------------- joahh | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
chilleeuh | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
psst het is ook niet echt. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Fudoh is je fucking god ! ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
fudoh is geen naam, fudoh is een leefstijl voor wasted talenten ---------------------------------------- son get wrec | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha ik vroeg mr.wix via myspace hoe een nummer heet die hij op lowlands draaide toen zei hij tegen mij: Stop fucking with me! dus ik dat WTF?! wat een bitch Maar toen bedacht ik me opeens dat dat nummer ook wel zo kon heten ![]() | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
mensen wisten jullie eigenlijk dat ik een hele zware jongen ben | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
in welk opzicht? ---------------------------------------- son get wrec | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
daar ben ik nog niet over uit | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Ik ben ook een zware jongen. En vraag me niet in welk opzicht of ik laat je kop eraf stoten door Heidi. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ey, xflipit , kga slapen man iedereen , blijf http://www.recrelease.nl/artist/1692 checken je moet niet per se stemmen, maar een berichtje in het gastenboek zou leuk zijn ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe is het hier ? Valt er nog wat te modden op dit uur ? | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
nee ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
hè toch weer, ik heb nog niks kunnen modden [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2006 @ 02:06:00 ] | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Nou dan ga ik maar pitten, kijken of ik morgen iets kan modden. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
waarom jat lange telkens je avater? Is tantu irritant. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
vinnik ook, doet ie om te fucken denk ik.... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ajeuwq is een politieke hype! P'z! Sul! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Ajeeuwq tfohaa brraaaaa [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2006 @ 12:17:46 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
dat mag niet meer van dap en spade![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
even een goede vraag : ) Wat loopt deze site de heletijd nou in godsnaam te laden. word er helemaal pissed om.. ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Banners sam. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
en dat moet heel de dag duren ? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Dus wel ja, maar de fout ligt niet bij NLHiphop.. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ben ik de enige die niet kan posten? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
wow contradictie van de week ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
ok, ik kan dus alleen niet posten in het foto topic spel ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
je kan niet dubbelposten ![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
ow, is dat nieuw ofzo? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Uhu, Dap en Spade deden fatoe. Maar het was je wel opgevallen dat heel SLP pleite is? ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
hehe, dat had ik nog net wel gemerkt maar het waarom snap ik niet helemaal ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Omdat het tijd werd om het niveau enigzins omhoog te krikken. ![]() Het heeft alleen nog niet zoveel geholpen, zoals je bijvoorbeeld kan zien aan dit topic. ![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
volgens mij zijn om het niveau omhoog te krijgen wel wat ergere maatregelen nodig, maarja, wie weet werkt het ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Watvoor maatregelen bijvoorbeeld? Hehe. Hehehehe. He.. he. ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
bijvoorbeeld dat sommige mensen nog maar één keer per week mogen posten ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Mja, dan luidt mn volgende vraag natuurlijk: welke mensen? ---------------------------------------- son get wrec | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Iedereen mag een lijstje inleveren met een top10 en de winnaar is het bokje. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
ja dat kan ik niet zeggen natuurlijk al mompel ik wel iets over Evanescence luisteraars ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 25-08-2006 @ 21:55 ( Plaatje ) die dingen zijn geweldig, alhoewel ze érrug hard zijn ook. http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/comics.html haha word! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 26-08-2006 @ 14:47 ja dat kan ik niet zeggen natuurlijk al mompel ik wel iets over Evanescence luisteraars ![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2006 @ 15:08:18 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2006 @ 15:44:13 ] ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
haha de droogheid ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
die sadam is tjill tnecniv | ||
Merelle Brabantse BOERUUHH!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
idd! heeft iemands iets te doen voor me op I'net? hep koorts en fkouwe! mss nog dingen diek kan luisteren zoals bzb ofsoow ![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Merelle schreef op 26-08-2006 @ 15:52 idd! heeft iemands iets te doen voor me op I'net? hep koorts en fkouwe! mss nog dingen diek kan luisteren zoals bzb ofsoow ![]() heheheh ligt er aan...wat we kunnen doen voor jouw ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
waar kan ik gl drivers downlaoden? | ||
![]() | ![]() |
maakt me niet uit.. maar verveel! lig al sinds maandag plat.. hersenschudding.. me rug verkloot! ![]() tmoet verveel me zin! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2006 @ 15:57:07 ] ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Merelle schreef op 26-08-2006 @ 15:52 idd! heeft iemands iets te doen voor me op I'net? hep koorts en fkouwe! mss nog dingen diek kan luisteren zoals bzb ofsoow ![]() dus jij komt uit veghel heh. tof, ik uit uden. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
en me nederlandse taal is er zeer op vooruit gegaan na me ongelukje.. ![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |