Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
deafpeet Gepost door deafpeet op maandag 19-03-2001 om 15:04:25
wat is uw mening over de spoorweg politie en hun soms (te) harde optreden tegen vandalen en zwartrijders?
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 19-03-2001 om 15:18:50
Ik heb geen problemen met ze, maar ik rij ook nooit zwart (OV) en agressief ben ik alleen als ze zelf beginnen...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
Bliss Gepost door Bliss op maandag 19-03-2001 om 21:02:43
mwa de spoorwegpolitie zie ik nooit en ik zit toch wel héél vaak in de trein.
Zwart rijden doe ik zelf wel es kleine stukjes in noodgevallen, ben 1 keer gepakt op met korting reizen terwijl ik die kaart ervoor niet bij me had; die conducteur bleef best vriendelijk, legde me zelfs uit hoe ik het geld dat ik toen aan hem extra moest betalen kon terugkrijgen.
En al dat gezeik over te laat komen, ok...dat is NIET overdreven ! Ik mis heel vaak aansluitingen door vertragingen waardoor ik dan úren langer onderweg ben... ja dan loop ik flink te vloeken op de NS maar ja... ze kunnen er waarschijnlijk weinig aan doen.
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 19-03-2001 om 21:35:54
Juist, cut de NS some slack. Ze kunnen er niets aan doen als er weer een debiel voor de trein wil jumpen of een boer denkt dat ie zn trekker wel ff op de rails kan parkeren.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 26-03-2001 om 16:32:23
De NS zuigt gewoon aan alle kanten, bij die vertragingen komt het 1 op de 100 keren voor dat er een idioot voor de trein springt. Meestal is het een stroomstoring of andere bullshit. Ze moeten gewoon zorgen dat alles in een perfecte conditie is. En een keertje sorry zeggen, wanneer er weer eens een half uur vertraging is mag ook wel, of gewoon een keer iets vriendelijks aanbieden. :devil:

En dan dat gezeik over dat rondje rond de kerk. Dat personeel moet echt niet zeiken, kijk maar naar metrochauffeurs, die hoor ik ook niet klagen hoor. Als dit de vertragingen omlaag brengt vind ik zeker dat de NS dit door moet drijven, en die verotte stakingen moeten ze maar verbieden. Wanneer ze niet telkens op hetzelfde traject willen reizen dan zoeken ze maar een andere baan, banen zat.

Owja en wat betreft de spopo's, die moeten zich is wat meer in kunst verdiepen, zodat ze de graft ARTIESTEN gaan waarderen en ze stiekum hun gang laten gaan :)
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
McBouncer Gepost door McBouncer op maandag 26-03-2001 om 16:42:22
Spam, het lijkt mij niet echt handig als het spoorwegpersoneel uit onvrede over het rondje om de kerk een andere baan gaat zoeken zoals jij suggereerde. Ik weet niet of je je die belachelijke tv-reclames en posters in de bushokjes nog reageert (Opeens weet je het ... ik word conducteur) maar zo'n wanhopige campagne geeft toch wel aan dat er een ernstig tekort aan personeel is. Nog minder mensen leidt waarschijnlijk alleen maar tot nog meer vertragingen.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
deafpeet Gepost door deafpeet op maandag 26-03-2001 om 19:42:41
HALLOOW ff centraal weer... ik vroeg dus wat over de SpoPo's niet over de NS ik weet ook wel dat die gasten zuigen.... en idd spam ze moeten maar meer in kunst gaan intreseren (zoals ik)
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.