Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
![]() http://wm1.streaming.castor.nl/castor=100pctnlwm spook in die ether wayooow [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2006 @ 19:29:35 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
mooi zo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2006 @ 19:57:37 ] | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Fabolous? Nee man Spook, Ma$e. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
104.4 FOR LIFE! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Opgeduveld! Hele dope track dit, doet me denken dat Opgeduveld 2 snel moet komen. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
whaha SpooK praat je gewoon na Liquid ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Veeet ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Ken ik al ! ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
op hoeveel beats is dit nr al wel niet gespit >< ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
je hebt een gedeelte van die track al kunnen horen op dat Raymzter ding op mijn youtube, wat je nu hoorde is de afgewerkte versie. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
nu winne aan de lijn | ||
![]() | ![]() |
Dap ik had hem al heel lang ! haha, helemaal afgewerkt ! ik had hem gedownload (A) evil :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik verwacht ieder moment een 'euy! euy!', midden in het interview ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
hoezo dat dan?:p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Als ik aan Winne denk, denk ik aan zijn fameuze uitroep 'euy!' ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
EU! haha | ||
![]() | ![]() |
We gaan zien, ik denk het niet. Hij is aardig serieus ![]() ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Aight Cas | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Winne & Jiggy moeten samen een track gaan maken. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
![]() | ![]() |
Geen Euy gehoort ![]() Ik wil brainpower - Je moest waarschijnlijk gaan horen ! ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
ook weer ingetuned. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
"wordt bezorgd door de r tot de ups" hehe | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Dat nummer was wel dope, maar dit NOOOO echt ernstige shit... Maar ja voor ieder wat wils ![]() ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
DAT IS DIE SHITTTTTTTTTTTTTTTTTT | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dit nummer van Partysquad is dope.. vooral in een discotheek, keihard bangen...maar dat zijn al die PS-nummers.. albums ligt trouwens 8 september in de winkel... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
DAT IS DIE SHITTTTTTTTTTTTTTTTTT | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Die beat is wel dope ja, maar ik vind het refrein echt eh..........heel erg kut. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
ja toch hebben al die nummers wel wat ja ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jah, maar als je in een discotheek staat, zwaar dronken en zo.. dan maken de teksten niet zoveel uit hehe dan bangt de hele tent gewoon hehe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Tsja die rappers dat gaatnog wel die beat op zich ook nog wel maar die PS apen die er elke keer door heen komen lullen. Ik bedoel zie je delic,perquisite enz dat al doen..... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Ja maar dat geldt ook voor elke willekeurige Scott Storch of G-unit track. @ Ozan dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2006 @ 20:36:49 ] ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Partysquad zijn gewoon slimme dj's en entertainers die vooral anderen het werk laten doen, goed voor ze maar niet mijn ding. | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Neemt niet weg dat het irritant is. ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jah maar delic, kubus en zo .. zijn echte producers. Deze gasten zijn club-dj's ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
ohh deze is echt lekker, ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
goeie shit .. stem is zoo relaxed van die kerel. Hoe heet hij ook alweer. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Hoe heet deze die nu gedraait word? :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Mooi geschreven van die kerel. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
'Din' van Ki. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
THanks Leyla [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2006 @ 20:43:08 ] ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Teveeeel metaforen ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Onbekende Bestemming ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
![]() | ![]() |
Engel rockt :o ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
stripe yeaaah ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Hey horen jullie het? Hij heb de snaar te pakken! :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
snaak bitch ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ow kan ook whaha :p Wat is een snaak? :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
joint ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
baapje ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
VEE-ES-OW-PEE! Tim ript die track. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |