Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Dopeness, bedankt man! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
kutzooi, ben wat tracks kwijt. Wie dropt even Excellent - Wie is de man & Klopdokter - De Kloon via een andere dan Rapidshare voor me? (zit daar voorlopig aan down-limiet) | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
alles van opgezwolle wat niet op hun albums staat dank dank dank | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
weet niet of alle download links het nog doen [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2006 @ 15:23:37 ] ---------------------------------------- .... | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Furiuz Stylez - Panna Punchlinez ---------------------------------------- beng! | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 07-09-2006 @ 13:46 kutzooi, ben wat tracks kwijt. Wie dropt even Excellent - Wie is de man & Klopdokter - De Kloon via een andere dan Rapidshare voor me? (zit daar voorlopig aan down-limiet) alstu: Excellent - Wie is de man? Klopdokter - de Kloon | ||
PietSmokeWiet One Chance ![]() |
![]() | ![]() |
Eige Wijze ft Swerm zwenk - Verlaten Ik blijf volhouden ![]() ---------------------------------------- Look, if you had one shot, and one opportunity To seize everything you ever wanted in one moment Would you capture it or just let it slip? | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 07-09-2006 @ 16:55 (...) alstu: Excellent - Wie is de man? Klopdokter - de Kloon Relaxed, thanx. | ||
FlexMasterA GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
sticky fingaz - man up lil john ft eastside boys - Get low papoose- 'Second Place Is the First Loser' Sugacane & Uniq - Ghetto news Mangboy vurro - O.G. P.I.M.P. ice cube - why we thugs ludacriss ft lil wayne - down south en ik heb een harde egt harde instrumental nodig voor een diss tegen zo n blije click die ma blijven haten ..ma liever niet al the bekend ..als je n leuk ideetje hebt drop je ma ...peace out ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
OpgeSwollenaer Aperotz ![]() |
![]() | ![]() |
wie weet uit welk nummer van Opgezwolle (of alleen Sticks) de volgende flarden komen: "gasten die drinken om af te koelen, wie snapt ze, ik niet, wie wel, geen zorgen, ik drink die hennessy wel ik doe me tegoed aan bier, spacend op neppe feestjes, en denkend: wat doe ik hier? doekoe geef ik uit, te veel, te vaak, ik moet leven luid!" ik heb het nummer wel als t goed is, maar kan deze stukken niet meer terug vinden. wie weet het? alvast heel veel respect ![]() ---------------------------------------- n jongen op n scooter kwam aangereden, roepend: ze komen! ze komen! ze kooooooomen! | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
kan iemand de live show rippen van 3 voor 12 die prijs die opgezwolle gewonnen heeft super bedankt | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
mag ik heeeeeeel veel muziek van common hebben?![]() ---------------------------------------- .... | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: OpgeSwollenaer schreef op 08-09-2006 @ 01:22 wie weet uit welk nummer van Opgezwolle (of alleen Sticks) de volgende flarden komen: "gasten die drinken om af te koelen, wie snapt ze, ik niet, wie wel, geen zorgen, ik drink die hennessy wel ik doe me tegoed aan bier, spacend op neppe feestjes, en denkend: wat doe ik hier? doekoe geef ik uit, te veel, te vaak, ik moet leven luid!" ik heb het nummer wel als t goed is, maar kan deze stukken niet meer terug vinden. wie weet het? alvast heel veel respect ![]() stukjes kloppen niet helemaal, maar het komt uit "De Waarheid", van Jawat en Sticks ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
![]() | ![]() |
Tim - Je gaat dood Duvelduvel - Iemand moet het doen (Delic Beat) track van District 7 die werd gedraaid bij de laatste Spookradio alvast bedankt ---------------------------------------- beng! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Method man & Redman - Tear it off instrumental. Met spoed nodig, help aub. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
sticky fingaz - man up lil john ft eastside boys - Get low papoose- 'Second Place Is the First Loser' Sugacane & Uniq - Ghetto news Mangboy vurro - O.G. P.I.M.P. ice cube - why we thugs ludacriss ft lil wayne - down south en ik heb een harde egt harde instrumental nodig voor een diss tegen zo n blije click die ma blijven haten ..ma liever niet al the bekend ..als je n leuk ideetje hebt drop je ma ...peace out ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 08-09-2006 @ 17:08 Tim - Je gaat dood Duvelduvel - Iemand moet het doen (Delic Beat) track van District 7 die werd gedraaid bij de laatste Spookradio alvast bedankt Duvelduvel - Iemand moet het doen [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-09-2006 @ 20:12:02 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
thx dude, ik moet nu alleen nog die track van District 7 die op spookradio werd gedraaid. Dat nummer van Discream in dezelfde aflevering van Spookradio zou ook mooi zijn ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik heb static van dicecream, en fabeltjestroep. als het 1 van die 2 was, hoor ik het graag. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Schouderklopje DubbelFris! ![]() |
![]() | ![]() |
Jawat - Zo Alleen B.v.d. ---------------------------------------- Ik zei je al; let op de stappen die ik neem! | ||
Ouwe_Stoffel | ![]() | ![]() |
Ice cube - why we thugs http://rapidshare.de/files/32429422/Ice_Cube_-_why_we_thugs.mp3 iemand jiggy dje - positivisme | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ouwe_Stoffel schreef op 08-09-2006 @ 23:24 Ice cube - why we thugs http://rapidshare.de/files/32429422/Ice_Cube_-_why_we_thugs.mp3 iemand jiggy dje - positivisme Jiggy Dje - Positivisme | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Zo Alleen komt eraan EDIT: Zo Alleen is er [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-09-2006 @ 10:09:48 ] ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Heb iemand: Doemaar met Brainpower - Als niet als? ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Schouderklopje DubbelFris! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: thanks mate! ---------------------------------------- Ik zei je al; let op de stappen die ik neem! | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
allereerste nummer van ali b voor dat hij bekent werd het gaat zo iets van pas maar op hij komt eraan het is ali de marokaan '??? kan iemand mij helpen ?????al vast bedankt bedankt [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-09-2006 @ 21:45:08 ] | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
heeft iemand de mp3 van Gebleven remix die op Lowlands te zien was, voor de nietwetende https://www.youtube.com/watch?v=Cny7nMsV-hY [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2006 @ 00:00:06 ] ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
![]() | ![]() |
jawat - alles mag ...met haast svp ![]() ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
heeft ieman dde instumentals van het nummer gedoogbeleid | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 08-09-2006 @ 17:11 Method man & Redman - Tear it off instrumental. Met spoed nodig, help aub. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2006 @ 09:53:23 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 10-09-2006 @ 09:52 (...) Met spoed nodig, help aub. http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=5D2792485AAEF7B3 ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
daaaaaaankjeeeee, precies wat ik zocht, je krijgt een fattige track terug ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
dac - overal plz ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Wie heeft er voor mij : J-Rock - Jihad? | ||
lekerenderes rotterdammer-@hotmail.nl ![]() |
![]() | ![]() |
waarvoor downloaden jullie niet | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
omdat tupac overal te vinden is maar de rest wat moeilijker ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 10-09-2006 @ 10:54 dac - overal plz bedoel je die niet van Vlieg ? http://rapidshare.de/files/32597915/Vlieg_-_Overal.mp3.html hier is ie, ik denk dat je deze bedoelt [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2006 @ 12:35:49 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 06-09-2006 @ 22:54 dj kool - let me clear my troat ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Roman | ![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 10-09-2006 @ 10:54 dac - overal plz Dat nummer is van Vlieg(Wudstik en GMJ), ben te lui om dat losse nummer te uploaden maar hier is dat Mixtape achtige ding van Vlieg waar dat nummer opstaat: http://rapidshare.de/files/24316391/dac_-_vlieg.zip.html @Hieronder: Toen ik dit poste was die van jou nog niet geupload waarschijnlijk? Ik zag hem toen iig niet staan. (er zit nog geen minuut tussen mijn post en jouw edit nl.) Ik zelf ben trouwens nog steeds opzoek naar Terilekst-Voor De Medevens (CD) [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2006 @ 15:49:34 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
kijk 2 post boven je Roman ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
tnx allebei, die bedoelde ik inderdaad ^^ helemaal tnx voor die hele tape ^^ [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2006 @ 13:15:28 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
jawat - alles mag jawat ft opgezwolle - zwarte koffie sticky fingaz - man up lil john ft eastside boys - Get low papoose- 'Second Place Is the First Loser' Sugacane & Uniq - Ghetto news Mangboy vurro - O.G. P.I.M.P. ice cube - why we thugs ludacriss ft lil wayne - down south [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2006 @ 15:21:38 ] ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
King_Nas New York State Of Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Mc Solaar - Daydreaming (Daydreamin) ---------------------------------------- "Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab" | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FlexMasterA schreef op 10-09-2006 @ 15:15 jawat - alles mag jawat ft opgezwolle - zwarte koffie sticky fingaz - man up lil john ft eastside boys - Get low papoose- 'Second Place Is the First Loser' Sugacane & Uniq - Ghetto news Mangboy vurro - O.G. P.I.M.P. ice cube - why we thugs ludacriss ft lil wayne - down south http://rapidshare.de/files/32622067/04_Zwarte_koffie.mp3.html | ||
![]() | ![]() |
@ brendan thnx kerel jay z ft B.I.G - brooklyn finest (hoe je t ook sgrijft) jawat - alles mag sticky fingaz - man up lil john ft eastside boys - Get low papoose- 'Second Place Is the First Loser' Sugacane & Uniq - Ghetto news Mangboy vurro - O.G. P.I.M.P. ice cube - why we thugs ludacriss ft lil wayne - down south [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2006 @ 16:46:30 ] ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
http://rapidshare.de/files/32651849/Jay-Z__-_Brooklyn_s_Finest.mp3.html [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2006 @ 21:08:08 ] | ||
Zjoske | ![]() | ![]() |
heeft iemand Nicotine shit? bij voorkeur de track You can still ft. Pete Philly & Brain? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Instrumental KGV - Negatief Beeld Ik zoek al tijden naar zo'n beat !! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ook, en memento van Nuclear Family, damn dat nummer is dope.. ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
duvelduvel - alles mag sticky fingaz - man up lil john ft eastside boys - Get low papoose- 'Second Place Is the First Loser' Sugacane & Uniq - Ghetto news Mangboy vurro - O.G. P.I.M.P. ice cube - why we thugs ludacriss ft lil wayne - down south Joell Ortiz - I Mean Business� 50cent - The Bomb (p.diddy diss)--> op aanraden van een vriend ...ben geen 50 fan [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2006 @ 09:38:22 ] ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |