Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
yoo ik heb sinds vandaag een nieuwe laptop, maar ik wil dus weten waar ik kan zien hoeveel intern geheugen erin zit, ik weet het wel maar ik wil het even kunnen nakijken. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
My Computer/Control Panel/System... Daar staat t ![]() ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
dopie!! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
'sup? ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
zo weer terug van voetbal, ben toch hard op mn bakkes gegaan poot onder het hek vast en op mn tong gebeten en dat doet pijn ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
damn, eerst had je ook al een trap in je gezicht gehad, snap je de bedoeling wel ; ) ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
lijkt eerder of hij aan karate doet of zo ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ja dat wel, wat kan ik zeggen tis niet slim om met kunstgrassschoenen op stenen te gaan voetballen vorige keer kon ik er niks aan doen![]() edit:@hyreme heb ik ook gedaan [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-08-2006 @ 15:04:58 ] ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
oohw ok.. nu ga ik ff hardlopen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ja hardloop chicks zijn goed te doen succes![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
ik moet me boeke weer kaften, wie leert me die shit weer ![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
gewoon met plakband wat krantenpapier omheen vouwen ziet er wel rauw uit ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
vetjuhs mijn stem komt op een dansplaat voor t uitgaansleven in tilburg whoeha ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
of gewoon niet kaften... ik kaft al een paar jaar niet meer. alleen in de 1e heb ik gekaft ---------------------------------------- beng! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Krantenpapier is zowieso straat. Propz naar je knowledge brutus! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Werken zuigt de kloten van de bok. | ||
![]() | ![]() |
gelukkig heb jij geen kinderboerderij om de hoek zitten ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
ik word gek ![]() ![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
boefje! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
haha ''ik ben de bana'' dies meesterlijk ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
je moet ook wel opletten op school natuurlijk ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 30-08-2006 @ 19:19 Werken zuigt de kloten van de bok. Niet als het op wereldjazz dagen is en je 5 eu per uur vangt om voor de toiletten te gaan zitten met je ass en af en toe wat geld in ontvangst te nemen. ---------------------------------------- son get wrec | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Eh, nou dan kies ik toch voor mijn huidige baan sorry hehehe | ||
![]() | ![]() |
dat klinkt nou niet echt bepaald boeiend ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 30-08-2006 @ 19:30 Eh, nou dan kies ik toch voor mijn huidige baan sorry hehehe Verschil is een beetje dat ik 16 ben en jij like whut.. in de 20 ergens? Ik vind het wel easy money in ieder geval. ![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
niet fokken met havo 2 he papies ![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
weurd on the streets dat l2, xflipit en de wijzen een politiek debat hebben vanavond. maarja, dat hoorde ik dan heh zal wel niet waar zijn ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
is niet waar [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-08-2006 @ 20:30:59 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
WHAAT daar wil ik bij zijn :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 30-08-2006 @ 20:29 is niet waar owja, ik zou het doen met crunx en relex ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.veelplegers.nl Kijk waar je naar toe omgeleid wordt. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Leeft Relex nog dan. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Blijkbaar![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
hij heeft wel jeuk ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 30-08-2006 @ 20:41 Leeft Relex nog dan. eentje post weer na 3 maanden ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
komt omdat hij een bana met een sambalcondoom aan in ze asser heeft gehad ![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
![]() | ![]() |
woorden van de straten, spirit gaat mensen klappen bij dvd 10 ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Doopro, wat praat je moeilijk kid? | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
waarom praat ik moeilijk ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ja dat vraag ik me ook af, ik heb gwn jeuk als ieder normaal mens, mag dat, grom. | ||
![]() | ![]() |
als je jeuk heb moet je krabben ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
jeuk is leuk ---------------------------------------- beng! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 30-08-2006 @ 21:07 Vooral als je het aan je kont hebt, dan moet je er een avatar van maken en op je Nlhiphop ding etten. jeuk is leuk ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 30-08-2006 @ 20:59 woorden van de straten, spirit gaat mensen klappen bij dvd 10 mensen? vrouwen.. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.veelplegers.nl BITCHES! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 30-08-2006 @ 21:12 (...) mensen? vrouwen.. oh en ik ben een vrouw in één keer?> ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
nee arjan mijn vriend ik ga daar geen mensen slaan maar vrouwen wat iets anders is dan mensen dus. whoa! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
i am confused, maar ik wil het wel zien : D ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ha zo goed? | ||
![]() | ![]() |
ik ga numb3ers kijken, weet iemand of dat wat is? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |