Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 29-08-2006 om 19:44:08
Ey, ik heb een Sony Ericsson W810i, maar ik krijg het batterijklepje er met geen mogelijkheid af! Misschien dat er hier mensen zijn die dit probleem kennen. Thnx alvast.

Edit: Ik heb overigens al op de offieciele SE site gekeken, maar die instructies helpen ook niet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2006 @ 19:46:51 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
rame
Gepost door rame op dinsdag 29-08-2006 om 20:05:59
die dingen moet je toch gewoon omlaag schuiven?
AfcaYouth
Gepost door AfcaYouth op dinsdag 29-08-2006 om 20:49:54
Quote:
D_Original schreef op 29-08-2006 @ 19:44
Ey, ik heb een Sony Ericsson W810i, maar ik krijg het batterijklepje er met geen mogelijkheid af! Misschien dat er hier mensen zijn die dit probleem kennen. Thnx alvast.

Edit: Ik heb overigens al op de offieciele SE site gekeken, maar die instructies helpen ook niet.



Hee,

ik heb deze mobiel ook. Het is misschien in het begin een beetje lastig (mischien stroefheid). Je moet vooral niet met 2 vingers het eraf proberen te schuiven, maar alleen met je duim. Zorg dat je de achterkant van je telefoon ziet, met dat walkman tekentje (W) naar boven gericht. Hou in het midden van dat tekentje je duim en schuif het naar boven
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 29-08-2006 om 20:51:44
Jongens bedankt voor jullie reacties, ik was ongeduldig en heb gewoon een bot mes in dat gleufje gestoken en als een soort hefboom gebruikt.

Topic kan op slot!
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0055 sec.