Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op woensdag 30-08-2006 om 20:16:07
Goldmine:
ey yo luister goed goldie en silver doen het zwaar goed, ondergronds maar willen naar boven dus doe nie alsof je neus bloed, talent is aanwezig in overvloed. maar toch... worden we genegeerd wanneer staat er iemand voor ons klaar in plaats van een flikker die hem peert je weet wat we willen: een platen contract we zijn nog jong maar spitten snel en compact, met tact pakke wij de shit aan met een goede start.
Het pad van amateur naar pro is lang, daarvoor ben ik niet bang want ik weet dat ik met me skills veel credits vang. Ik heb altijd me eige stijl, sla in als de man met de hamer of in mijn geval met de bijl. Inderdaad mijn teksten zijn vlijmscherp, waarna ik nog wat zieke punches naar je toe werp, Maarja voor je fans creer je een soort van liefde, maar die liefde verandert bij vele al snel in optiefe! Dat is zonde want mensen kunnen je zo laten stikken, dat is niet te pikken, dan kunne ze echt me reet likken en blijf ik bouwen op me mattie silver tot het eind ja... niemand die goldie ongestraft ondermijnt....

Silvercave:
ardin en serran0 je weet hoe het gaat fok je met ons dan zul je zien hoe een van ons jou onthoofd achterlaat, bitch kom niet denken schenk je ons respect dan zullen wij jou wederom ook respect schenken maar: onthoud 1 ding: fucking around with goldie and silver is a bad thing, ja je ziet dat wij multicultureel kunnen spitte, wij zijn niet van die flikkers die een beetj hangen aan pikken
dus het is maar dat je weet en niet vergeet mijn fuckin lyrics pakken jou beet voor elke daad die je bent begaan in het verleden ja dat telt gewoon n0g mee bitch ookal leven we momenteel in t heden
silvercave, goldmine, a.k.a. zilvergrot en goudmijn echte mc's zonder angst voor pijn is wie we zijn en wat ik breng: echte hiphop
wat ik zeg: niemand zet mijn shit stop ey yo ik kom en ga als een racewagen in een pitstop

Goldmine:
yo goldie en silver zware dreamteam, onze lyrics zijn heet het is net fucking steam pas maar op want ik lean als een leipe G achterover op die beat, al dissende ga ik naar huis met je griet, inderdaad denk maarniet dat ik het hierbij laat ik blijv doorgaan tot ik amper nog kan staan, blijf van me vandaan of silver gaat je aanpakken met woorden en met harde klappen, beukt ie je op de grond, snoert je de mond, gooit je in het rond, echte ondergond!. goud en silver maar evenveel waard, samen produceren wij meer als een: ''werkend paard'' dus pak een kaart en speel mee met het spel, spitte voor je leven en doe het snel, met die warp-speed laat goldie zien wat ie kan op een beat die shit is te strak we komen strak zonder pak, dus wees maar klaar voor die hete shit van ons die wij thuis produceren daar kan je nog wat
van leren, het is voor ons zo normaal als fucking broodjes smeren!

Silvercave:
op de beat van mobb deep laat ik je zien hoe ik te werk ga je bent zo waardeloos als een ladenkast zonder fuckin la, als een salade mix zonder sla, als het alfabet zonder 'K', als onzin praters die niet eens doorhebbe dat ik aan de top sta. yo denk ff goed na als je goed leest dan zie je een connectie en bij nadere inspectie zie je zelfs dat deze tekst slechts onderaan staat in de goldie - silver collectie zilvergrot en goudmijn tegen jou is net als een olifant tegen een zwijn, we domineren onze enemies op elk terrein, dus kn00p goed in je oren van wat voor vlees wij gemaakt zijn, anders kan het voor jou n0g eens gaan resulteren in diepgaande pijn, pijn die wij veroorzaken met onze teksten, die laten zien hoe wij enemies dood blasten nee bitch je moet ons zeker niet uit komen testen
:

REFREIN:
IK SNAP DEZE SHIT NIET WE ZIJN NIEUW HEBBEN MOEITE OM DOOR TE BREKEN, LOPEN ONSZELF IN HET FUCKIN
ZWEET TE WEKEN, WAT WE BRENGEN IS HIP HOP MAAR WE WILLEN NAAR DE TOP, KRIJG T NIET UIT ME KOP HET
GEVOEL WORDT MAAR SLECHTER BIJ ELKE RHYME DIE IK DROP


Wat vinden jullie ervan? Namens een kerel uit me klas.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-08-2006 @ 20:28:36 ]

----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op woensdag 30-08-2006 om 21:04:50
beetje onoverzichtelijk, tbh...

----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 30-08-2006 om 21:12:35
eerste indruk : kinderlijk, simppele rijm, te lange zinnen om het op wat voor beat dan ook te kunnen flowen. Dat wordt oefenen g's
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op woensdag 30-08-2006 om 21:20:14
Wat zei ik je serrano? Nooit dat je en platencontract krijg ^^
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 31-08-2006 om 16:26:15
serrano.. wie was dat ook alweer.. die kleine gast toch ??
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.