Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 ] | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 03-09-2006 @ 23:38 haha check die liefde ![]() en X, je weet best dat jij een bijzondere plek hebt in mn msnlijst toch ![]() Weurd en show jij die liefde met die cd dat je ging sturen ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
euj maar dan kan pascool dus ook weer posten ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Wie weet. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Of Pascool heeft een beter forum gevonden. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
wie weet ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
je weet t niet he... | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
help me even reminden.. welke cd was dat ook alweer, hehehe? | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
pascool weet het,, mensen check die ojahjoh die gasten verdienen dat wel![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 03-09-2006 @ 23:41 help me even reminden.. welke cd was dat ook alweer, hehehe? Iets met die apen zow, of was jij dat niet? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ow aapotheek? ja ik ga nu wel uppen | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 03-09-2006 @ 23:42 ow aapotheek? ja ik ga nu wel uppen Ja en als hij zwak is krijg je slaag voor je broek ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Upload-Speed: 13.46 KB/Sec, 103.4 minutes remaining. Haha check dat, ik doe wel morgen, als ik minder downloads enzo aan heb staan. En ik kreeg ook nog wat van jou, weetjewel. | ||
![]() | ![]() |
dude dat je aapotheek niet hebt, xflipit jij hebt slaags nodig ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 03-09-2006 @ 23:45 Upload-Speed: 13.46 KB/Sec, 103.4 minutes remaining. Haha check dat, ik doe wel morgen, als ik minder downloads enzo aan heb staan. En ik kreeg ook nog wat van jou, weetjewel. ja fris m'n geheugen ook maar op ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb dubbelvla nodig ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 03-09-2006 @ 23:45 dude dat je aapotheek niet hebt, xflipit jij hebt slaags nodig ![]() dude ik digg die apen niet, maar dek wilt me overtuigen. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
ik heb de bruine voor je brutus de gele moet je ergens anders hosselen | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik kan niet zeggen op forum, was classified ofzo toch. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
EJ! hehehe | ||
![]() | ![]() |
hater ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 03-09-2006 @ 23:47 EJ! hehehe Pas cool! ![]() ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 03-09-2006 @ 23:46 kan je niet tegelijk dan ;P ik heb de bruine voor je brutus de gele moet je ergens anders hosselen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
verzoening hiero alle gekken terug | ||
![]() | ![]() |
Word wakker nou TIS GEEN AMERIKA, je leeft in nederland DUS GEEN AMERIKA maareh alles goed? ja, mooizo.. goh poeh poeh, dus nu moeten we chatten maar noemen we het geen sc meer maar chattopic neukt je aars, aaaaaaaaaaait, vet nou.. alles goed met iedereen hier? lboblboblboblboblbol | ||
![]() | ![]() |
leven in de brouwerij hé heb ik weer wat te doen ik heb er zelf even aan gedacht om rapper te worden toen jullie weg waren moet je nagaan hoe saai het was ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Het is de VNSC Maarre gaat wel met jou? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 03-09-2006 @ 23:52 Word wakker nou TIS GEEN AMERIKA, je leeft in nederland DUS GEEN AMERIKA maareh alles goed? ja, mooizo.. goh poeh poeh, dus nu moeten we chatten maar noemen we het geen sc meer maar chattopic neukt je aars, aaaaaaaaaaait, vet nou.. alles goed met iedereen hier? lboblboblboblboblbol Zo. Die is weer bijgepraat. ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
zooo .. wat vinden jullie van soesieb (of hoe de ^%& je et schrijft) ik vind het een battie.. check em nou, volgens mij is hij zon mislukte bouwvakker die maar is gaan rappen met zijn broetje, die gozer kan niet 1 normale nederlandse zin formuleren... yes r ook niet maar die kan nog wel leuk flowen dus dan valt et niet zo op, maar die soesiBLEH! prprpppapapapap gek work der van! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
oh haha Soessie B niks aan [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2006 @ 23:59:25 ] | ||
![]() | ![]() |
@pascool,, beetje de brutus van het ali b kamp | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
wuut wuut... zoveel heeft amerika nu schuld.. http://www.brillig.com/debt_clock/ ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha damn, elke seconde dik 20.000 erbij | ||
![]() | ![]() |
tijd voor te slapen als dat nog mag in dit topic laterrr | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
knallende koppijn houdt me wakker ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
gebrek aan alcohol houd mij wakker ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jah, daar heb ik ook weleens last van. Maar helaas vannacht niet de issue ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
nu ligt het waarschijnlijk nog steeds aan de alcohol ;p ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hmm, zou die koppijn het gevolg zijn van een gebrek aan alcohol .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
of een jarenlang teveel eraan ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nehhh, geen trek in alcohol vannacht. Het is echt een natuurlijke hoofdpijn, praat me geen alcoholisme aan. Maar brutus, dat nachtelijke leven van jou... zou je dat niet eens termineren? Moet je niet beginnen met school of zo .. ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ik ben al begonnen met school en ik ben aan het minderen ik ga tegenwoordig er om 2 uur al in ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
daar zou ik wel een slokje van lusten | ||
![]() | ![]() |
anders ik wel ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=16926 PRRRRRR | ||
![]() | ![]() |
moet ik nog van iemand de groeten aan klaas vaak doen want ik ga even bij die gozer langs ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
neem ff wat van die slaapcoke mee van hem.. shit is goed te doen.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 03-09-2006 @ 23:46 (...) dude ik digg die apen niet, maar dek wilt me overtuigen. Ik heb hetzelfde, stuur maar meteen door de link. ---------------------------------------- son get wrec | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
verdomme waarom zo vroeg ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
omdat je naar school/werk moet ? ---------------------------------------- son get wrec | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 ] |