Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op zaterdag 02-09-2006 om 21:00:59
heb dus nu eindelijk een nieuwe mic, maar heb bij die creative kart die ik heb ,soon proggie gekregen waar ik mee heb lopen kloten ,kreeg ik standaard een echo te horen in me koptelefoon ,terwijl die wel gewoon zonder effecten opneemt ,dus ik heb nu die software eraf gedondert van dat progie niet de software voor de kaart,..maar nu doet tie nog steeds die echo shit ,..iemand een idee waar ik dat kan wijzigen ofzo ?
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Fhiela
nee
Gepost door Fhiela op zondag 03-09-2006 om 11:26:18
ik heb wel is een ruis in me mic gehad, en daar hebben vast meer mensen last van, maar een echo, no sorry nooit van hgehoord, misschien moet je het de winkelier vragen waar je hem gekocht heb.
----------------------------------------
Smoke likes youre life is depending on it..
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 03-09-2006 om 11:54:39
Ligt waarschijnlijk aan je software voor je kaart meestal kan je daar hall/dance/jazz echo dat soort shit instellen check dat ff,mss is dat het.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op zondag 03-09-2006 om 13:31:15
ja klopt ik kan inderdaad allerlei effecten toevoegen aan de software van de geluidskaart zelf ,maar ik dacht van nou als ik die zooi er af donder dan ben ik ook van dat effect af ,...maar zal wel eens ga kijken
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
jtcmusic
Gepost door jtcmusic op vrijdag 08-09-2006 om 17:16:16
Ik weet niet of je er al uit bent, maar het klinkt een beetje als een of andere monitor functie. Wat door de microphone komt, komt ook weer terug. Ik weet niet in welk programma je probeert op te nemen, maar ik denk dat simpelweg de audio (vertraagd) terugkomt of zo.. misschien windows mixer instellingen of zo?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-09-2006 @ 17:23:44 ]

----------------------------------------
http://www.facebook.com/jtc.beats
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0063 sec.