Index / Drop je eigen teksten / | ||
Neurone Its all in the music ![]() |
![]() | ![]() |
ik wou hem opnemen maar mn mic doet het niet, dus eerst maar ff de tekst. op de beat van de mickey ward remix van Animal rap (jedi mind tricks). feed is welkom! Chorus I don´t know how I should, be feelin in this, sudden mess of me, But if that´s true, could I have been, So easily forgotten Ik weet nog goed hoe ik schrok, toen ik het hoorde En ik het ontdekte, van de schrammen op je polsen Het raakte me, meer dan ik zeggen kan in woorden Maar was niets vergeleken bij de pijn die jou doorboorde Zo�n vrolijk meisje, altijd een glimlach Maar niemand die zag, de pijn, die daarachter verborgen lag Totdat die pijn in je hart, je ogen doorbrak En de kracht die je had gehad, niet meer toerijkend was Om je gevoelens te verbergen, tranen welden op Je situatie, verergerde de volgende maanden non-stop En je was doodop, want ja het maakte je kapot Te lang had je je gevoelens, doelloos opgekropt, t moest worden gestopt dus zocht ik hulp voor je, samen met een vriend Je wou eerst niet, maar ging toen toch in therapie Je moest nu opnieuw je verleden beleven En ik weet het, �t koste je al je energie Je hield je moeizaam staande in deze wankelende tijden De dingen die ik zei, konden je nauwelijks verblijden De strijd was te moeilijk, voor zo�n bescheiden meisje Dus na een tijdje, begon je toch weer met snijden Chorus Je wordt wakker, en je ziet het niet meer zitten ´t gevoel dat aan je sjort is aangewakkerd, levensdrift is wat je mist nu het lijkt of al het positieve definitief uit je weg is en zelfs die flauwe glimlach, niet eens meer echt is je ziel is leeg en broos, je lichaam levenloos je huilt tranen van binnen, toch zijn je ogen droog de dingen uit ´t verleden hebben je getekend en vernederd je bent van mening dat je wonden nooit meer zullen helen je kan er niet meer tegen, en opeens ben je bij een spoorbaan en iedereen die is daar, ik kijk je aan je kijkt terug op een manier, die ik niet van je ken en net op dat moment, ben jij degene, die verder rent vanuit de verte, komt er een trein aangeraasd ik wil je tegen houden, maar ik kom helaas net te laat de trein nadert, in jou ogen vlammen verdriet en haat beelden flitsen voorbij, voordat het toeslaat zie ik hoe je voor je gaat nog even stil staat en je omdraait en in de donkere nacht zie ik voor het laatst jou gelaat sluit m�n ogen en in de laatste seconde, vervliegen al je dromen je wordt wakker met een klap, zweet stromend Chorus Ook de laatste tijd, is het niet zoals het hoort Ik hoor van jou niks anders, dan woorden over zelfmoord Nieuwe dingen doen zich voor, wat je verder verstoord ze verstrakken het koord om je nek dat je bijna smoort Zo wordt je lastig gevallen door onbekenden die je constant bellen Maar het zou helpen als je jezelf wat minder kwetsbaar op zou stellen iedere dag ga je nu door een hel en ik denk dat je vooral bezig bent, jezelf te kwellen Ik blader door de bladzijden, van je levensverhaal Iedere dag is voor jou een bladzijde naar het einde Je bent te onzeker waardoor je niet hetzelfde bent gebleven Je verleden heeft zowel de toekomst als het heden geschreven maar jij bent degene die de pen in de hand heeft, en jij bent ook degene die aangeeft wanneer dit af is ik weet dat je het kan, ook al ben je veranderd doe gewoon een stapje terug, wanneer je op de rand zit Geloof me, jou ziel is net zo sterk als de mijne dus helaas kan ik jou pijn niet laten verdwijnen maar de zon zal weer schijnen en je verdriet verstomt vertrouw erop, want ik weet zeker dat het goed komt Chorus [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2006 @ 10:59:29 ] ---------------------------------------- Bounce | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
indrukwekkende en sterke tekst.. maar zou je het chorus niet gewoon in het nederlands doen? | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
nee nee dit is het bestaande refrein, van jmt. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
ooh oke, ben niet zo fan van engelstalige rap, vandaar ![]() | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
dus je luisterd alleen nederlandtalige rap ? haha ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
tram79 mr t killabee |
![]() | ![]() |
dope lyrics... ![]() ik ken de song niet waar je naar referreert..maar zo'n tekst lijkt me de bomb als je het opbouwt naar een climax (weet niet het juiste woord ervoor) net zoals die pokoe van nas (one mic was t d8 ik.. die ene die brain ook heeft gecovered)... | ||
![]() | ![]() |
thanx, ik wou hem eerst op one mic spitten idd maar ik vond deze beat passender. Na wat knip en plakwerk heb ik nu de beat klaar gemaakt; http://www.soundclick.com/neuronic iemand mss nog wat meer inhoudelijke feed over wat ik kan verbeteren? ---------------------------------------- Bounce | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 04-09-2006 @ 12:24 nee nee dit is het bestaande refrein, van jmt. welk nummer ? ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Quote: Neurone schreef op 04-09-2006 @ 16:24 thanx, ik wou hem eerst op one mic spitten idd maar ik vond deze beat passender. Na wat knip en plakwerk heb ik nu de beat klaar gemaakt; iemand mss nog wat meer inhoudelijke feed over wat ik kan verbeteren? beat klaar gemaakt.. ik hoor alleen maar beat of moet dat ook maar ik kende deze beat al. vind hem wel sjillieee Tis toch niet jou beat... [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2006 @ 16:31:04 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
jedi mind tricks beat.. vind het ook wel mooie beat.. ---------------------------------------- joahh | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 04-09-2006 @ 16:35 jedi mind tricks beat.. vind het ook wel mooie beat.. jaa ik wist wel dat ie daar van was maar misschien zei die van Woehoe dit is mijn beat ,, maar ik vind het ook dope beat | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
je moet je stem andrrs gebruiken dan in je vorige track ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
ik bedoelde niet van dat het mijn beat is of wat dan ook, ik zei ja al dat ie van jmt was. ik heb alleen wat aangepast omdat de originele niet 3 even lange coupletten heeft. mja ik vrees dat ik mn mic om het leven gebracht heb door hem in de geluidsingang te stoppen. hij deed het iig niet meer, ik hoop dat het aan de geluidsinstellingen ligt ![]() ---------------------------------------- Bounce | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
owh op die manier sorry had ik over heen gekeken ![]() | ||
Index / Drop je eigen teksten / |