Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Aantal lines: onderling afspreken, minimaal 12 Voten: 5-0 is KO Deadline: dinsdag .. .. om 23.59 (1 week) Note: Vergeet zelf ook niet te voten bij andere battles Topical: Onderling een onderwerp kiezen Een nieuweling, zo hebben we er elke week 1. Vorige week luffka die ons aangenaam verraste, nu komt zesco zijn toon zetten. Geen idee wat die man kan maar hij kan een pittige strijd verwachten ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Zesco mag beslissen hoeveel lines en onderwerp.. ben down met alles ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Ai, uhm 16 lines? Onderwerp.. Duisternis? Haha zie maar of je het goed vind, anders mag jij ook wel de rules zetten maakt mij niet uit. En succes! | ||
![]() | ![]() |
16 duisternis... oke.. is goed ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
s'Nachts loop ik te zwerven waarom weet ik niet Alles word sowieso slechter als je 't beter ziet Ik ben geboren om te gaan in mn eigen beleving En de donkere straten vormen een veilige omgeving Al het zonlicht snijd in wonden van het verleden Ik wil dat het donker blijft zodat ik zonden kan vergeten s' Ochtends blijf ik zweten ookal is het een tijd geleden Vader wilt u mn geheim vergeven, zodat ik kan blijven leven Ze komen me halen.. een gezicht spreekt zonder praten Dus zijn er hier geen ramen en blijft het donker in mn kamer De paranoia isoleert me steeds.. ik durf me niet te vertonen Controle verloren over hoe ik leef door al die zieke dromen Ik schreeuw en ik huil in een hol waar ik vastzit Verschuil me van het daglicht want ik weet niet wat er achterzit Donkere gedachten zijn verborgen achter een huilend kind Er komt een dag dat ik word gevangen door duisternis.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2006 @ 20:30:08 ] | ||
![]() | ![]() |
(gedachten in de ) duisternis Zonder hand voor je ogen lopen op je doelen groeten tegen iets waar niets is aan te vermoeden Alles zwart zien en waar wit denken verleden tijd is Boeken zonder letters bewijzen wat een geschreven feit is. In levende lijve geestverschijningen kunnen waarnemen Leven in het donker en slapen in het licht is een zwaar leven Niet te licht kunnen opnemen, maar je lot begrijpen. naar waar je de weg volgt en je wil zal wijzen. Je pad vervolgen, zonder iets aan te tasten. vergat de zorgen, mensen zullen mij toch al kunnen verrassen. gelach horen, niks zien en de gevoelens voelen. Proberen iets te vinden waar je niet naar kan zoeken. Krijsende geluiden en het horen van voetstappen Horen van slijpende messen en dan op je dodelijke groet wachten wordt niet bang en bal je vuisten bitch Luister is en hoor de geluiden en gevoelens van de duisternis p.s: je battled zeker al langer zesco? [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-09-2006 @ 22:21:11 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
vote : Zesco zesco weet er gewoon een mooi verhaal neer te zetten. rijm is redelijk en het is niet al te vaag dopoloog : al ben ik een fan van dit soort teksten deze deed me heel weinig ik kwam er niet in. rijm is redelijk beetje vaag geformuleerd allemaal ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Dank je voor de vote.. wie nog meer? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Ik battle al een tijdje, vanaf mn 12e dus 2 jaar nu.. Dope tekst, dit kan nog spannend worden. Bedankt voor de vote! [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2006 @ 09:29:02 ] | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Kan er alsjeblieft gevote worden? Zelf zal ik ook voten als jullie topical/battle is afgerond. Edit: Wel onpartijdig ookal heb ik op jou gevote. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2006 @ 22:10:31 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Vind de tekst van dopo nogal vaag.. en zesco ook wat duidelijk hoewel ik meer fan ben van een verhaal in een topical mja.. redelijke rijm van beide.. het enige verschil zit hem in de duidelijkheid van de tekst daar zit zesco beter.. beide beter je shit duidelijk maken.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja sluit me aan bij hyreme.Jullie teksten zijn allebei vaag.Kijk lines staan er misschien wel mooi bij maar eigenlijk hebben ze dan dezelfde inhoud als bij een brag en boast verse.Probeer je tekst op een andere manier met duisternis te linken op eeen wat originelere manier en je zult zien dat dan ook de lines een stuk minder vaag worden.Rijm is van beide wel ok.Eigenlijk niet echt een winnaar al vind ik zesco een klein beetje beter. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Ai thanks. Ik had een beetje paranoia verhaal in gedachten dus erg duidelijk is het niet.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2006 @ 08:15:01 ] | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Nog 2 votes? | ||
![]() | ![]() |
Ja... ben het zelf wel mee eens... was ook een uitprobeersel wat ik deed.. maar tis gewoon te vaag ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Alles word sowieso slechter als je 't beter ziet vond ik de enige goede line eigenlijk Zesco: leuke combinatie met zonlicht.. niet heel origineel maar ik kon er een touw aan knopen, het was nog iets verhalend Dopo: mmzz zit niks in.. wel redelijke rijm,, standaart multi.. maar ik kon er met moeite doorheen lezen omdat ik vond dat het niet echt ergens op sloeg tja beide meer nadenken over verbanden voortaan.. ga er ff voor zitten.. probeer meer gebruik te maken van beeldspraak vote zesco ---------------------------------------- joahh | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Oké pappie morgen vote ik bij je, ik vergeet die shit telkens en vandaag heb ik geen tijd. :p ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Haha is cool man rustig aan toch. | ||
![]() | ![]() |
Dankje voor de votes.. k snap niet wat er zo moeilijk is aan mijn tekst...moet ik hem in jip en janneke taal straks gaan zetten of wat?? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 06-09-2006 @ 20:23 Je pad vervolgen je pad "vervolgen" klopt niet je kan je pad volgen of vervolledigen maar een pad kan je niet vervolgen (= iemand veroordelen voor een crimineel feit) Nu zie je ook meteen wat er zo moeilijk is aan je tekst. Je wilt iets zeggen met complex taalgebruik maar je beheerst dat nog niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2006 @ 20:43:44 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 17-09-2006 @ 20:41 (...) je pad "vervolgen" klopt niet je kan je pad volgen of vervolledigen maar een pad kan je niet vervolgen (= iemand veroordelen voor een crimineel feit) Nu zie je ook meteen wat er zo moeilijk is aan je tekst. Je wilt iets zeggen met complex taalgebruik maar je beheerst dat nog niet Je kan een pad wel vervolgen. Stel je loopt op een pad. Je stopt even. En je gaat weer verder; je pad wordt vervolgd. ( althans het volgen van het pad wordt vervolgd ). ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
ver·vol·gen (ov.ww.) 1 doorgaan met datgene waarmee men bezig was => continueren, verderzetten, voortbouwen op, voortzetten 2 met vijandige bedoelingen achtervolgen => persecuteren 3 aanklagen jup, je hebt gelijk excuses ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
geef niet....... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |