Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 25-09-2006 om 20:29:32
Je laatste zin heb je gelijk man.. logisch.. maar als het minder "eclusief" is het ook minder dope..

het is de essentie man. kijk:

Voorheen pompte ik Opgezwolle en die hele verwanten door mn oordopjes.

En als mensen vroegen wat ik draaide.. zei ik Opgezwolle, en zeiden ze alleen "oh ken ik niet".. oke lekker rustig dna poraten we er niet over.

Als ik dat nu zeg, 2 jaar later en het meer urban is geworden, en zeg tegen chimeids dat ik opgezwolle luister.. zeggen ze "Oooooooooh hun zijn kk nep man, HOEDUUUHPLANK EUW OEHWHE" Dat is een gevolg van de urbanisering.. moet ik ze weer tegen spreken.. of zeggen dat ze hun bek moeten houden weetje, is niet leuk
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 25-09-2006 om 20:31:39
i know the feelin. back in 2001 was er inc me 20 man in het burgersweeshuis voor opge. stay treu.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 25-09-2006 om 20:33:46
Quote:
Capone schreef op 25-09-2006 @ 20:31
i know the feelin. back in 2001 was er inc me 20 man in het burgersweeshuis voor opge. stay treu.


ik was daar swa
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 25-09-2006 om 20:34:24
Zucht, 2001.

strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 25-09-2006 om 20:36:42
Ik vind het stiekem ook wel relaxed als ik muziek check waar velen nog op slapen. Maar das gewoon een ego-dingetje, een extraatje. Uiteindelijk ben je, als het goed is, niet bezig met hoe anderen denken over de muziek die jij goed vind. Tenzij je zo'n fanboy bent die bijna denkt dat die shit van hemzelf is.
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 25-09-2006 om 20:37:04
Quote:
cml.exe schreef op 25-09-2006 @ 20:29
Je laatste zin heb je gelijk man.. logisch.. maar als het minder "eclusief" is het ook minder dope..

het is de essentie man. kijk:

Voorheen pompte ik Opgezwolle en die hele verwanten door mn oordopjes.

En als mensen vroegen wat ik draaide.. zei ik Opgezwolle, en zeiden ze alleen "oh ken ik niet".. oke lekker rustig dna poraten we er niet over.

Als ik dat nu zeg, 2 jaar later en het meer urban is geworden, en zeg tegen chimeids dat ik opgezwolle luister.. zeggen ze "Oooooooooh hun zijn kk nep man, HOEDUUUHPLANK EUW OEHWHE" Dat is een gevolg van de urbanisering.. moet ik ze weer tegen spreken.. of zeggen dat ze hun bek moeten houden weetje, is niet leuk


Eh ja, trek je niks van urbanezen aan en hang niet met die chimeids? Opzich is het wel jammer dat je het nu overal in TV programma's en in elke auto op straat hoort, maar moeten die gasten dan persé levenslang 50 fans hebben?
De muziek blijft dope, dat is het belangrijkste.

Enne, Capone, vorig jaar met de Microphone Rayacties tour waren er een stuk of 20 (50 op zn max, bij Raymzter) man in de zaal, die shit is snel gegaan
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 25-09-2006 om 20:37:58
Quote:
@ CML, jij praat echt poep, wat is er meer 'urban' ofzo geworden aan de muziek die Opgezwolle maakt? Toen Eigen Wereld net uitkwam had iedereen het over hun donkerste/a-commercieelste plaat tot nu toe.


Dit slaat helemaal nergens op man. Hun muziek is dus verandert.. want ze maakte gene donkere platen. Gewoon rauwe hardcore hiphop op Spuugdingen.

hun muziek is dus verandert.. waarom?
Omdat ze beter zijn geworden?
omdat ze een breder publiek moesten aanspreken van TopNoch?

RICO, hij blijft gewoon met rauwe shit komen.. zijn plaat he.. oefff jezus.. zo hard gaat het wordne.. een mix van Verwend, Electro Stres.. hersenspinsel..

Weet je wat jullie moeten doen die mij tegen spreken:

Zoiezo heel Spuugdingen checken. Haat en Hersenspinsel.. daarin wordt gewoon gerapt met gevoel dat is voor mij rauw, let vooraal op Rico in de laast genoemde 2 tracks.

Dat is iets wat ik niet heb zien terug gekomen op EW. En denk wel dat Typhoon zulke shit brengt, Jawat, Raymzter, Appa, Rico met zn soloplaat ( en hoop djiggy) Vet gedrukte artiesten zullen zeker niet urban worden, omdat zulk zo rap zo essentieel is.








Quote:
Tenzij je zo'n fanboy bent die bijna denkt dat die shit van hemzelf is.


HET moet ook van onszelf zijn/blijven.. dat maakt het essentieel / doper !!!!!!11
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2006 @ 20:45:26 ]

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 25-09-2006 om 20:47:29
Ik heb niet echt zin om uitgebreid tegen je in te gaan, is ook best nutteloos denk ik. Je klinkt nu iig best wel als een eckte backpacker die op alles zeurt wat te populair is (geworden).

Maar ik snap dat jij dus liever had dat ze Spuugdingen deel 2 en deel 3 hadden uitgebracht?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2006 @ 20:48:27 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 25-09-2006 om 20:50:34
Quote:
cml.exe schreef op 25-09-2006 @ 20:37
(...)


hun muziek is dus verandert.. waarom?
Omdat ze beter zijn geworden?
omdat ze een breder publiek moesten aanspreken van TopNoch?


'Vloeistof deel 2 zou te makkelijk zijn'
Hun muziek verandert omdat ze zichzelf blijkbaar graag vernieuwen. Niet perse beter, maar anders. Omdat het artiesten zijn en geen gimmicky gasten die hetzelfde kunstje blijven opvoeren. Alleen maar te respecteren, lijkt me. Zeker aangezien Eigen Wereld gewoon een dik album is, ondanks dat het minder toegankelijk is dan Vloeistof. Dat ze nu zo in de picture staan komt gewoon omdat ze al een aantal jaar lang kwaliteit brengen en veel mensen die het al kenden het stevig hebben gerepresent en omdat nedtalige hiphop nog steeds in de lift zit.
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 25-09-2006 om 20:51:52
Quote:
Liquid schreef op 25-09-2006 @ 20:47
Ik heb niet echt zin om uitgebreid tegen je in te gaan, is ook best nutteloos denk ik. Je klinkt nu iig best wel als een eckte backpacker die op alles zeurt wat te populair is (geworden).

Maar ik snap dat jij dus liever had dat ze Spuugdingen deel 2 en deel 3 hadden uitgebracht?


Jup, ik ben voor het het zo goed mogelijk behouden van muziek. Waarin essentie een rol speelt. Jij niet?
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 25-09-2006 om 20:54:20
Ik ben voor ontwikkeling van muziek.

edit: dan bedoel ik dus niet, meegaan met trends etc. Maar ontwikkeling op persoonlijk vlak van de makers.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2006 @ 20:54:52 ]
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 25-09-2006 om 20:55:18
Quote:
'Vloeistof deel 2 zou te makkelijk zijn'
Hun muziek verandert omdat ze zichzelf blijkbaar graag vernieuwen


Klopt, maar waarom vernieuwen? Het is verneuid anar iets wat minder rauw is.
Ik vind het er alleem maar op achter uitgegaan. Meer mensen denken daar anders over, maar die zijn urban.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 25-09-2006 om 20:57:37
fuck een backpacker
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 25-09-2006 om 20:57:49
Drie keer hetzelfde doen, dat zou mij behoorlijk vervelen. Neem bijvoorbeeld top 40 muziek, die melken concepten uit tot iedereen het spuugzat is
Ik ben blij dat ze gewoon blijven evolueren in hun muziek, dat jij het ''aanpassen aan de massa/topnotch verwachtingen'' of whatever is meer jouw probleem denk ik.

En rauw, wat is rauw? Spuugdingen was vooral dikke rijms en multies, terwijl ze nu wat doordachtere tracks hebben en de producties veel grootser en gedetailleerder zijn, ik zie echt niet wat er nou slechter aan is geworden.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2006 @ 21:00:34 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op maandag 25-09-2006 om 20:58:44
so what? artiesten veranderen gewoon, en blijven sleutelen aan zijn muziek. wat jij het dopest vind heeft met smaak te maken.
ik kan de link niet leggen tussen minder rauwe hiphop maken = raps maken voor het grotere publiek
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 25-09-2006 om 20:58:56
eej maar 't ios wel kut dat ik nu niet zonder te reserveren naar een optreden kan
----------------------------------------
Jonkonize!
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 25-09-2006 om 20:59:08
Quote:
cml.exe schreef op 25-09-2006 @ 20:55
(...)

Klopt, maar waarom vernieuwen? Het is verneuid anar iets wat minder rauw is.
Ik vind het er alleem maar op achter uitgegaan. Meer mensen denken daar anders over, maar die zijn urban.


Omdat ze muziek maken die ze zelf willen maken en niet bezig zijn met ene cml.exe die het liefst een herkauwde versie van hun bestaand materiaal wil horen. Het zijn geen hoeren, weet je. Die jongens ontwikkelen zich en hun muziek dus ook. Het zijn échte pappies.
Sadar
Gepost door Sadar op maandag 25-09-2006 om 21:00:49
ik hou van muziek die wat exclusiever is, net als dat ik niet heel de stad in mijn schoenen wil zien, zal ze nog even mooi blijven vinden maar toch minder mee hebben
----------------------------------------
son get wrec
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 25-09-2006 om 21:01:47
Word naar strijker.
En dat je nu 4 maanden van tevoren moet reserveren is wel een groot nadeel ja
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
dap
038
Gepost door dap op maandag 25-09-2006 om 21:05:33
Quote:
ik hou van muziek die wat exclusiever is, net als dat ik niet heel de stad in mijn schoenen wil zien, zal ze nog even mooi blijven vinden maar toch minder mee hebben


geen goede vergelijking, nederlandse hiphop is nog zooo klein in vergelijking tot de rest. Je moet wel erg goed luisteren wil je 'overal' hiphop horen en dan ook nog nederlandse hiphop en dan ook nog toevallig opgezwolle.
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 25-09-2006 om 21:06:44
worden jullie deze discussie nou nooit beu ofzo, godverdomme zeg
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 25-09-2006 om 21:09:04
Quote:
strijker schreef op 25-09-2006 @ 20:59
(...)

Omdat ze muziek maken die ze zelf willen maken en niet bezig zijn met ene cml.exe die het liefst een herkauwde versie van hun bestaand materiaal wil horen. Het zijn geen hoeren, weet je. Die jongens ontwikkelen zich en hun muziek dus ook. Het zijn échte pappies.


Nou, geloof mij, dat alle mensen die 3 ajar geleden in de zaal stonden, die niet op het internet zitten etc. het mij eens zijn.

Brainpower voelt mij met deze illustratie:



Hij zal het wel beter kunnen uitleggen als ik.

Ik zeg alleen: "Het is de essentie"

Met rauw bedoel ik gevoel.. luister rico dan in haat en hersenspinsel, en nog een feit: iedereen heet EW minder vaak geluister dan de voorgaande albuims
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 25-09-2006 om 21:10:27
CML wint de discussie omdat die pic van brain gewoon klaart
----------------------------------------
Jonkonize!
dap
038
Gepost door dap op maandag 25-09-2006 om 21:10:49
omdat de vorige albums langer uit zijn.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 25-09-2006 om 21:10:54
Ik snap je niet helemaal.

Maar, waarschijnlijk zijn de internetlozen wat rauwer. Of komt dat omdat ze nooit ene moer checken.
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 25-09-2006 om 21:11:40
Ik heb Eigen Wereld op zn minst even vaak geluisterd, dus daar gaat je 'feit'.
En verder is het leukdat jij en je hardcore vrienden met veel plezier terugdenken aan 3 jaar geleden en kankeren op tegenwoordig, maar Opgezwolle has moved on.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 25-09-2006 om 21:13:30
Waar was jij trouwens, toen pjotr aan de sos zat?
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 25-09-2006 om 21:14:10

----------------------------------------
Jonkonize!
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 25-09-2006 om 21:14:11
Quote:
livio schreef op 25-09-2006 @ 21:10
Ik snap je niet helemaal.

Maar, waarschijnlijk zijn de internetlozen wat rauwer. Of komt dat omdat ze nooit ene moer checken.


De hardcore groep zit echt niet op Internet dat is bekend. Behalve ik dan.

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op maandag 25-09-2006 om 21:14:50
jij zit echt in je eigen wereld cml.exe
Sadar
Gepost door Sadar op maandag 25-09-2006 om 21:15:52
Quote:
dap schreef op 25-09-2006 @ 21:05
(...)

geen goede vergelijking, nederlandse hiphop is nog zooo klein in vergelijking tot de rest. Je moet wel erg goed luisteren wil je 'overal' hiphop horen en dan ook nog nederlandse hiphop en dan ook nog toevallig opgezwolle.


Ik heb het over muziek in het algemeen. Als ik ergens langs loop en ik hoor jawat uit een auto komen , denk ik aight. Als ik 3x op 1 dag paar van die onbeschofte mensen opgezwolle uit hun telefoon hoor komen dan voelt het toch wel anders als ik die van mij weer opzet(niet telefoon dan )
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2006 @ 21:16:48 ]

----------------------------------------
son get wrec
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 25-09-2006 om 21:16:03
Wie zijn er hardcore dan?


cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 25-09-2006 om 21:17:30
Quote:
Liquid schreef op 25-09-2006 @ 21:11
Ik heb Eigen Wereld op zn minst even vaak geluisterd, dus daar gaat je 'feit'.
En verder is het leukdat jij en je hardcore vrienden met veel plezier terugdenken aan 3 jaar geleden en kankeren op tegenwoordig, maar Opgezwolle has moved on.


Jij begrijpt mij niet, ik jou wel. Jij ben urban. Geeft niet hoor.

Maar dap ofzo moet mij gelijk geven dat de essentie verdwijnt. Dat is mijn punt van dit hele verhaal. Maar jullie urbanezen geven aan waarom de gebeurt en hoe etc. etc. maar het jammer dat het weggaat. Dat vinden jullie niet

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 25-09-2006 om 21:17:37
Quote:
dap schreef op 25-09-2006 @ 21:14
jij zit echt in je eigen wereld cml.exe


Hahahahah. Ik snap wel een beetje wat ie bedoelt met die sound van spuugdingen. Maar Opgezwolle vind ik persoonlijk een van de weinige waarvan ik de 1e cd niet het beste vind. Ik vind Vloeistof en Eigen Wereld allebei beter dan Spuugdingen Op Die Mic
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 25-09-2006 om 21:17:46
De mensen die net als cml 3 jaar geleden Opgezwolle al checkten kennelijk, ook al draaien ze al zo een 5 jaar mee.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 25-09-2006 om 21:17:53
Quote:
cml.exe schreef op 25-09-2006 @ 21:14
(...)
Behalve ik dan.


----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
dap
038
Gepost door dap op maandag 25-09-2006 om 21:19:16
cml.exe ik vind dat jij het niet snapt, alleen mensen die zich niet ontwikkelen blijven altijd in dezelfde sound. Dan zou DAC ook niet verder gegaan zijn dan Didactici, terwijl al die pappies nu veel sterker rappen. Spuugdingen is zeker een hele lekkere plaat maar met alles zijn ze dik vooruit gegaan. Ja het is anders, leef met het.
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 25-09-2006 om 21:20:07
Word naar dap dus, en hoe zit die rugtas cml?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 25-09-2006 om 21:21:00
Quote:
cml.exe schreef op 25-09-2006 @ 21:17
(...)

Jij begrijpt mij niet, ik jou wel. Jij ben urban. Geeft niet hoor.



----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 25-09-2006 om 21:21:49
dap en cml zijn beide gewoon hardcore groupies, maar dan op een iets andere manier. ik vind groupies in t algemeen overigens vrij homo.
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 25-09-2006 om 21:25:51
Quote:
dap schreef op 25-09-2006 @ 21:19
cml.exe ik vind dat jij het niet snapt, alleen mensen die zich niet ontwikkelen blijven altijd in dezelfde sound.Dan zou DAC ook niet verder gegaan zijn dan Didactici, terwijl al die pappies nu veel sterker rappen. Spuugdingen is zeker een hele lekkere plaat maar met alles zijn ze dik vooruit gegaan. Ja het is anders, leef met het.


Zo hoort dat ook, zo blijft de essentie. Dan gaat het er niet eens meer om of ze beter op het ritme rappen, een gemasterde plaat uitbrengen, betere rijms/multi's.

Het gesnak naar adem op Als die mic aanstaat van Typhoon en Rico, dat zullen we nooit meer terug horen. Waarom?
Omdat het fokking niet meer zo hardcore was. I.p.v. dat het opgenomen werd in Delic zn kamer, wordt het nu opegenomen in een high teck studio. ter gevolg dat de essentie verdwijnt.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op maandag 25-09-2006 om 21:26:18
Ach ja, en mensen die wel wat zinnigs en normaals te vertellen hebben groupie noemen is niet homo?

Quote:
Omdat het fokking niet meer zo hardcore was. I.p.v. dat het opgenomen werd in Delic zn kamer, wordt het nu opegenomen in een high teck studio. ter gevolg dat de essentie verdwijnt.


die high teck studio is gewoon nog een kamer van Delic. Jammer voor je.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2006 @ 21:27:35 ]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 25-09-2006 om 21:27:22
Quote:
cml.exe schreef op 25-09-2006 @ 21:25
(...)

Zo hoort dat ook, zo blijft de essentie. Dan gaat het er niet eens meer om of ze beter op het ritme rappen, een gemasterde plaat uitbrengen, betere rijms/multi's.

Het gesnak naar adem op Als die mic aanstaat van Typhoon en Rico, dat zullen we nooit meer terug horen. Waarom?
Omdat het fokking niet meer zo hardcore was. I.p.v. dat het opgenomen werd in Delic zn kamer, wordt het nu opegenomen in een high teck studio. ter gevolg dat de essentie verdwijnt.


Drama queen.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 25-09-2006 om 21:27:31
Quote:
cml.exe schreef op 25-09-2006 @ 21:25
(...)

Zo hoort dat ook, zo blijft de essentie. Dan gaat het er niet eens meer om of ze beter op het ritme rappen, een gemasterde plaat uitbrengen, betere rijms/multi's.

Het gesnak naar adem op Als die mic aanstaat van Typhoon en Rico, dat zullen we nooit meer terug horen. Waarom?
Omdat het fokking niet meer zo hardcore was. I.p.v. dat het opgenomen werd in Delic zn kamer, wordt het nu opegenomen in een high teck studio. ter gevolg dat de essentie verdwijnt.


woord, dat snakken naar adem vond ik altijd erg dope op oudere platen van ze

damn wat mis ik dat nu
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 25-09-2006 om 21:27:45
Quote:
cml.exe schreef op 25-09-2006 @ 21:25
(...)

Zo hoort dat ook, zo blijft de essentie. Dan gaat het er niet eens meer om of ze beter op het ritme rappen, een gemasterde plaat uitbrengen, betere rijms/multi's.

Het gesnak naar adem op Als die mic aanstaat van Typhoon en Rico, dat zullen we nooit meer terug horen. Waarom?
Omdat het fokking niet meer zo hardcore was. I.p.v. dat het opgenomen werd in Delic zn kamer, wordt het nu opegenomen in een high teck studio. ter gevolg dat de essentie verdwijnt.


Wat hebben jullie liever een mooie vrouw op een natuurlijke weg. Of een vrouw die mooi is met behulp van botos, siliconen etc. ?
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 25-09-2006 om 21:28:17
Misschien moet je je Osdorp Posse cd's eens opscharrelen. Die zijn pas hardcore.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 25-09-2006 om 21:28:42
Quote:
cml.exe schreef op 25-09-2006 @ 21:27
(...)

Wat hebben jullie liever een mooie vrouw op een natuurlijke weg. Of een vrouw die mooi is met behulp van botos, siliconen etc. ?


Wat heb jij liever, een oud prakje of een vers hapje?
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 25-09-2006 om 21:28:57
rooie demo whut!
----------------------------------------
Jonkonize!
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 25-09-2006 om 21:29:25
Quote:
dap schreef op 25-09-2006 @ 21:26
Ach ja, en mensen die wel wat zinnigs en normaals te vertellen hebben groupie noemen is niet homo?


typisch, nu reageer je weer gay.. ergo: mijn stelling is bewezen. verder geen haat ofzo hoor, je weet zelf toch enzo, of niet dan.
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 25-09-2006 om 21:29:32
Ik zou het in ieder geval bijzonder irritant vinden als een vrouw steeds dezelfde grappen maakt, steeds dezelfde kleren draagt, steeds haar haar hetzelfde doet, etc etc.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0144 sec.