Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Op 22 september releasen Kubus, Don Diablo en Extince op de vocals, samen een track..genaamd Sudderen kijk hiier voor meer info ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik las het ook, lijkt me dope ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Vet! lijkt me idd dope. ---------------------------------------- Whahahaha | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Nice, Extince heeft toch ook een nieuw album af zei die in Spookradio? Jammer van Don Diablo alleen op Ozmozes kwam ie wek ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 14-09-2006 @ 19:55 Nice, Extince heeft toch ook een nieuw album af zei die in Spookradio? Jammer van Don Diablo alleen op Ozmozes kwam ie wek Don Diablo op Ozmoses? Welke track? ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ja welke track is dat dan.. ik ken ook helemaal niks verder van Don Diablo, maar Kubus & Extince lijken me wel dope. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
"Kost" ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ow? nooit geweten eigenlijk. kost vind ik trouwens wel redelijk, niet bijzonder dope ofzo. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Quizmaster![]() |
![]() | ![]() |
don is volgens mij van hoger nieveau al kuub en ex check z'n videos op zn site: www.dondiablo.nl (werkt alleen op IE) ---------------------------------------- Stop writing raps, and go play volley ball http://www.myspace.com/quizmasterhiphop | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Geen hoger niveau gewoon ander (populairder) genre muziek site werkt trouwens bij mij ook gewoon met FF ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 15-09-2006 @ 16:53 Geen hoger niveau gewoon ander (populairder) genre muziek site werkt trouwens bij mij ook gewoon met FF Inderdaad, andere muziek, vind Kubus persoonlijk beter. Site werkt bij mij ook gewoon met FF ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
he wat? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
firefox ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() oe, kuup en exter, hoge verwachtingen! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
deze track gaat alle discotheken veroveren ..![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
net als die track van La Rouge ft. Extince ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
rommelige kut track ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
D-on | ![]() | ![]() |
deel het cml! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
mag niet volgens de regels hier ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Losse tracks mag je delen, dus share die shit ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
OK ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
D-on | ![]() | ![]() |
iemand een yousendit linkje? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, ik vind het echt 3 keer niets. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
het lijkt me echt een verschrikkelijk kutte combinatie kubus en extince. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 17-09-2006 @ 12:29 iemand een yousendit linkje? ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Oei...dit is iets heel anders dan dat ik in gedachte had, misschien een paar keer meer luisteren Vind wel dat de beat Extince z'n stem een beetje overstemd Edit: Yousendit link... Kubus & Don Diablo Ft. Extince - Sudderen (Dubbel Dik) [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2006 @ 12:52:14 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Als kubus met zo'n beat aan durft te komen bij de hop mag ik hopen dat ghostface hem ff flink stampt.. wat is dit joh. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
haha gay shit wtf dit is net van die rampeneren troep ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2006 @ 14:04:34 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Critical | ![]() | ![]() |
damn, dit kan echt niet ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind de beat nog niet eens het slechtste van deze track, het totaalding is gewoon uhmm tja... De beat is gewoon geen hiphop beat, kan je toch verwachten van Kubus waarom doet iedereen steeds zo verbaasd. | ||
![]() | ![]() |
gadverdamme ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het een beetje ali b stilo zn rap lijkt net een kinder versje ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Vraag me af wat Don Diablo zijn aandeel in dit nou precies is, beat, productie? | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Kubus had meer z'n eigen stijl moeten gebruiken dan zich aan te passen op Don Diablo. En die raps zijn echt belachelijk. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
vind het wel grappig ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
maar jij bent nextlevel kvind extince zoiezo niet echt meer [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2006 @ 14:15:22 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Pffffff, als je had gezegd dat het door Party Squad was geproduceerd, had ik het ook gegeloofd. ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Beat is wel hurrluk danceable! Maar goed, dat kan PS, of Lil Jon ![]() moeten laten zien dat hij meer kan dan zulke beats maken. *zet maar weer meteen Snap ya fingers op* ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 17-09-2006 @ 14:14 maar jij bent nextlevel kvind extince zoiezo niet echt meer Heb extince eigenlijk nooit echt dope gevonden. Maar dit kan echt in het rijtje: Watskebeurt en Rampeneren. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Binnenlandse funk is classic, vind kubus meestal ook gewoon zuigen en dit ook. ---------------------------------------- son get wrec | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Over smaak valt niet te twisten, ik vind kubus zijn beats vaak de shit omdat het ook heel wat anders is. Iedereen die nu nog verbaast is over zijn stijl heeft niet echt opgelet. | ||
![]() | ![]() |
k ben niet verbaast dat maar dit is gewoon kankerwack (extince draagt daar wel aan bij) ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind het nummer ook niks hoor, maar vind de beat niet het slechtste ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja tru, maar k heb toch liever dat kubus beats maakt a la 't buitenwesten album ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Dit klinkt echt meer als Don Diablo hoor, mensen. Je hoort bijna niks van Kubus hier in terug. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
woord ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
noooooh, de reacties hier zeiden al niet veel goeds maar zoiets belachelijks als dit had k toch echt nie verwacht... damn... dit doet zowat pijn aan mn oren ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Eh....het is wel....apart. Ik vind de beat opzich niet slecht ofzo, maar erover rappen klinkt gewoon niet echt (of dat ligt eraan dat extince best wack komt). ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 17-09-2006 @ 16:50 Eh....het is wel....apart. Ik vind de beat opzich niet slecht ofzo, maar erover rappen klinkt gewoon niet echt (of dat ligt eraan dat extince best wack komt). Is gewoon een combinatie van de dingen die je zei. Maar ik vraag me juist af wat Kubus z'n aandeel hierin is. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het 18 keer niets ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] |