Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
NLhiphop.nl
NLhiphop
Gepost door NLhiphop.nl op dinsdag 20-03-2001 om 09:54:16
Ondanks dat dit forum nog niet zolang bestaat, is er toch al een hoop gezeur en gezeik op elkaar. Niet zo zeer door forum users onderling, maar meer over het hele OIP gebeuren. Doordat dit forum vrij nieuw is en het voor Dapozza en SpadeAce ook iets nieuws is eigenlijk, is er niet echt altijd even objectieve of soms zelfs maar enige controle geweest hier op. Ook voor de de rest van de forum crew is het runnen van een forum iets nieuws, en ook zij zijn niet altijd even objectief geweest. Nu zijn wij allemaal ook maar mensen en zullen wij dus ook nooit 100% objectief zijn. Maar dit willen wij nu toch meer gaan proberen. Na overleg hebben Dapozza en SpadeAce besloten om het 'gezeik' toch in te gaan dimmen. Een tijdje terug zijn er al een aantal topics gesloten in een kleine poging daar toe. Maar dit heeft
niet veel geholpen.

Ondanks dat het niet echt nodig is dat er hier actief gemodereerd
wordt, is het toch ook weer wel nodig. We zijn maar een klein forum wat weinig moderatie vereist, maar toch hebben we het 'gezeik' niet buiten weten te houden. Dit vinden wij toch jammer daar wij het forum daar nooit voor bedoeld hebben. Wij weten ook wel dat er op een forum niet alleen blij gepraat wordt. Maar dat is iets wat hier zo langzamer hand helemaal weg begint te raken.

Daarom willen wij vragen aan de gebruikers om voortaan wat minder
elkaar en elkaars ideeen af te zeiken op het forum. De gehele OIP zit op het moment als het ware in een twee strijd en dat is nooit de bedoeling geweest van de OIP en dat is het nog steeds niet. Wij willen jullie allemaal verzoeken met name de komende tijd meer 'neutrale' topics te plaatsen. Zodat elke gebruiker hier met plezier kan komen. Dit is tenslotte de hele bedoeling van elk forum zo ook van het OIPforum.

In elk geval zal de vaste forum crew vanaf nu beter optreden tegen flames ed. en zullen zij ook proberen objectiever te zijn.

de OIP FORUMcrew.
McBouncer Gepost door McBouncer op dinsdag 20-03-2001 om 10:19:59
En gelijk hebben jullie, laten we proberen het hier gewoon gezellig te houden en onderlinge, persoonlijke vetes horen niet op een forum als dit uitgevochten te worden. Ik hoop dat iedereen zich er netjes aan gaat houden, dat scheelt jullie weer een hoop werk :

P.S. Hier zouden veel andere pagina's nog eens een voorbeeld aan kunnen nemen!
----------------------------------------
Is it coz I is black?
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 20-03-2001 om 15:03:59
Ow, dan ga ik het forum maar weer wat actiever volgen...

i've got pockets full of kleenex and lint and holes
where everything to me just seems
to fall right down my leg
and on to the floor
my closest friend, linoleum
NOFX - Punk in drublic - Linoleum
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op dinsdag 20-03-2001 om 17:22:57
wazzup?
forum, kritiek 2strijd?
mjah ik kom alleen op battle forum, maar dit suxx wel
iedereen moet vanaf nu aardig tegen elkaar doen
waarom omdat ik dat zeg
en nobody wants to be alone ofzo
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
SenSimilA Gepost door SenSimilA op dinsdag 20-03-2001 om 17:51:08
Tjeez er is echt niets meer aan, zowel op #osdorp als de OIP. Het enige dat jullie doen is elkaar (en volgens mij vooral Kirsten) afzeiken! :frusty: Ik ben blij dat ik een jaar of 3 geleden gestopt ben met die onzin.

*greetz* Aniek
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 20-03-2001 om 18:33:07
Valt wel mee hoor Sens, tuulk zijn er altijd mensen die lopen te zeiken. 3 jaar geleden was dat ook. Misschien in een andere vorm.
yiddo Gepost door yiddo op woensdag 21-03-2001 om 11:02:06
WORD!

peace
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 21-03-2001 om 15:33:06
Na overleg hebben Dapozza en ik op 'aandringen' van Locuta (op aanvraag misschien een beter woord) toch besloten de topic die gesloten waren vanwege de bovenstaande reden te verwijderen. Dit in belang van onderandere het Forum en de OIP pagina.

Wij hopen dat dit in de toekomst niet weer nodig zal zijn.

-SA-

(ook namens Dapozza :))
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0056 sec.