Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
tis alweer een tijdje geleden dat ik deze topic voorbij zag komen..ik kan de oude dan ook niet vinden. ik ben altijd super nieuwsgierig hoe kamers van mensen eruit zien, dus... post een pic van je kamer ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
1 foto van me bureau, de rest zie je niet, daar heb ik ook geen foto van, wel rommelig ![]() http://www.brymark.nl/foto/bureau_alles.jpg | ||
![]() | ![]() |
ik heb ook ff geen pic..zal vanmiddag wel ff posten ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
mijn slaaphok en in het weekend.... ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
![]() Phatte shit hoor die room van mij... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
![]() | ![]() |
haha maar natuurlijk ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
tijdelijke shit, als t goed is | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hmmz, in woorden, klein met een bed en een grote kledingkast en een raam en een deur. Geen plaatjes ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Die van mij is nou echt superdope, met bank en al, op de zolder ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- argh | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
als mijn brada weer terug is van the army zal ik eens wat foto's maken, al moet ik natuurlijk wel eerst mijn 50cent posters verhangen dan | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha die laatste, alleen een snoop dogg cd. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Fuppa![]() |
![]() | ![]() |
lol echt een fokking ouwe tv whaha en zijn teddybeer op het voeteneind :s [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2006 @ 17:58:53 ] | ||
![]() | ![]() |
mn ene kamer is vette chaos mn andere kamer is 1 en al chillniss en ik heb nog een overloop waar je ook zwaar chill uit het raam kunt kijken maar eigenlijk is het gewoon hardcore tijd om te verhuizen, mn onder buren zijn echt hell ![]() ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2006 @ 18:23:51 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Mizou's kamer ownt duidelijk ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Word, vette kamer! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een standaard leefhok. Iets van 50m² gevuld met meubels. Mijn slaapkamer staat alleen een bed en wat schilderijen. En nog mijn dakterras met stoelen en bbq. Ik zou er zo een überkoele ruimte van kunnen maken, maar ik heb weinig trek om geld te investeren in iets waar ik volgend jaar niet meer woon. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
50 m² ? damn ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
totaal 75 denk ik. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
dit is een gedeelde van me kamer die ik al had genomen beetje een rotzooi maarja ![]() foto van me bed neem ik nog wel ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een vies gordijntje. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Woehahaha, Nintendo 64 bevindt zich in dezelfde staat als bij ons: stoffig, met vingerafdrukken rond de knoppen en het spel zelf ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
jaah opzich wel maar anders is al die rotzooi zo open ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
wat een gaytopic trouwens ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Fuppa schreef op 18-09-2006 @ 17:58 lol echt een fokking ouwe tv whaha en zijn teddybeer op het voeteneind :s man die TV heeft niet eens een skart kabel ingang voor mijn SEGA ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
haha pokemon ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Lau heeft stijl! en mijn kamer is ongeveer de helft van een bezemkast, misschien post ik wel een foto ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- bla | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
leuk bed tanya, waar woon je?![]() ![]() | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
ja me bed is leuk ja![]() en hij staat in rotterdam ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
vind je behang en tv veel doper dan je bed ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
ja vind ik ook![]() ---------------------------------------- bla | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ikea showroom ![]() | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
ja 2 kasten van ikea![]() ---------------------------------------- bla | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik herkende de Lack inderdaad ![]() | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
lack rulesss ![]() ---------------------------------------- bla | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik heb lekker een 2 persoonsbed en een TFT scherm naaananaaaaaaanaaaaa. en props voor de Nintendo ![]() wilde hem bijna weer kopen [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2006 @ 14:07:31 ] ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
zie je ook die nes verstopt links onderin ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
had nog paar fotos liggen niet van mn gehele kamer![]() ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
professionele monitors ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
zie de prachtige emninem/dre/50 poster. ik weet het, mn dekbedovertrek. en tot slot m'n uitzicht ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
break out ruled ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
haha ik weet niet hoe lang ik die poster al heb![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom hangt er een spons met badschuim aan je lamp ? ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tanya schreef op 26-09-2006 @ 11:52 ![]() spijtig trouwens dat het mijn nét niet gelukt is die poster mee te krijgen ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dat ding had ik ook! Old school! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 28-09-2006 @ 15:01 Waarom hangt er een spons met badschuim aan je lamp ? ![]() hehe, dat is een spons, en één of andere shooter. zat in zo'n drankpakket ofzo, k weet niet waarom die daar hangt. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 28-09-2006 @ 15:06 (...) spijtig trouwens dat het mijn nét niet gelukt is die poster mee te krijgen ![]() Ik heb hem lekker gekregen ze hingen bij ons op school heb er 1 gevraagd ---------------------------------------- bla | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
laat maar zitten ook, dat kloteding werkt niet mee [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 16:18:49 ] | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Vanmiddag maar is foto's maken![]() | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |