Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 19-09-2006 om 19:39:49
Quote:
Stones Throw 10th Anniversary

“Chrome Children Tour”

Dinsdag 03 oktober 2006

Nachttheater Sugar Factory

Een van de meest veelbelovende hiphop shows komt naar Amsterdam! Gegarandeerd uitverkocht, geeft het coolste en grensoverschrijdende hip hop label Stones Throw Records een exclusieve show (de enige in Nederland) in de intieme sfeer van de Sugar Factory in Amsterdam.



In de afgelopen 10 jaar is Stones Throw Records uitgegroeid tot één van de hipste en alom meest gerespecteerde hiphop labels van vandaag. Daarmee heeft het bijgedragen aan het herdefiniëren van de kern en samenstelling van de onafhankelijke hiphop gemeenschap.

In de voetsporen van onder andere J. Dilla (R.I.P), Madlib (met al zijn verschillende verschijningen), Breakestra, Lootpack, MF Doom, Dudley Perkins en uiteraard één van de oprichters van het label, Peanut Butter Wolf, heeft het label de nieuwste generatie van urban beat junkies geïnspireerd om diep te graven in alle soorten muziek als een soort ‘geluidsbibliotheek’, en dit als referentie te gebruiken.

Met een decennium van zuivere schittering en kwaliteit onder hun collectieve hoede en een album daarbij, is hun werkgebied en invloed zich aan het uitbreiden tot in het gebied van de ‘mainstream pop’ en de ‘urban’ kringen met meer potentie dan ooit: helden van hun tijd en gegarandeerd met geschikt materiaal om de toekomstige bladzijden van muziekgeschiedenis te vullen.

Deze show met deze line-up wordt wellicht nooit meer herhaald op onze bodem, dus zorg dat je er bij bent en deel uitmaakt van een stukje geschiedenis. Er is een gelimiteerd aantal tickets beschikbaar!

Line-up: Madlib (DJ), Peanut Butter Wolf (DJ), J Rocc (DJ / Host), Percee P (MC) + dj sessions from Nick Matthews (Best Kept Secret, London U.K)

Datum: 03 oktober 2006-09-15
Tijd: 21:00 – 01:00 (start performance 22:00)
Prijs: € 15.-

www.stonesthrow.com, www.bestkeptsecret.uk.com, www.sugarfactory.nl
etr
Etter!
Gepost door etr op zaterdag 30-09-2006 om 22:30:52
Ik ben daar
Wazig dat het op een dinsdagavond is en zo low-profile is gehouden (lijkt het op iig, kon het niet terugvinden op state of nlhiphop agenda bijv.). Beter dat ik al kaartjes heb
----------------------------------------
[url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/ETR]Mijn DVD's[/url] :: Mijn Site
ZwolleZuid - AmsterdamOsdorp
poashoas Gepost door poashoas op dinsdag 03-10-2006 om 12:14:17
Whahahahaha!! Daar ga ik heen Mag je nie missen he.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.