Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op zaterdag 15-03-2003 om 00:02:00
intelligentie check!
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 15-03-2003 om 18:01:54
Quote:
RHYME schreef op 15-03-2003 @ 00:02:00
intelligentie check!


wat bedoel je daarmee?

En bedoel je materialisme? Dan is dat uiteraard niet het doel van het leven. Daarnaast denk ik dat verschillende levensvormen verschillende doelen hebben. Zo zij wij ooit door onze voorouders ook met een missie hier geschapen. Die missie is dan wel afgelopen, wij niet. We zijn een beetje doelloos daardoor. Wellicht dat we zelf nieuwe doelen kunnen gaan stellen, maar dat heeft dan met leven buiten de aarde te maken, aangezien de aarde eens in de zoveel duizend jaar een vernietigend verschijnsel teweegbrengt waardoor alles wat hier opgebouwd is weg wordt gevaagd.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2003 @ 18:06:00 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op zaterdag 15-03-2003 om 22:33:54
maar lemon wat is volgens jou de missie die wij voor onze voorouders moeten afmaken
en ja ik bedoel materialisme

beantwoord deze vraag
wat doe je als je een koffer vind met geld??
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
The Host
aka PeArL PaNdA
Gepost door The Host op zondag 16-03-2003 om 10:50:06
Misschien is de zin van jou leven materie. Zou toch makelijk zijn? Als dat je gelukkig maakt? Dan zou ik zeggen ga d'r voor... want als dat de manier is waarop jij denkt het meeste uit je leven te halen dan is dat voor jou ook realiteit en dan heb je het helemaal voor elkaar als het je lukt.

Gelukkig.. of helaas zal je wel niet zo denken,

Alhoewel, terwijl je op zoek bent naar de zin van het leven is het in deze maatschappij heel handig om materie te hebben.

Materie maakt het leven hier een stuk draagzamer. Het geeft 'comfort' in deze maatschappij. En wanneer je je comfortabel voelt heb je meer ruimte om te gaan zoeken naar je doel in het leven, mocht je daar dan nog naar op zoek zijn. Zonder geld word je in zoveel dingen beperkt hier in Nederland en dan heb ik het nog niet over andere landen.

Naja tot zover even..
----------------------------------------
But I, being poor, have only my dreams I have spread my dreams under your feet.
Tread softly... because you tread on my dreams
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zondag 16-03-2003 om 11:30:56
Quote:
RHYME schreef op 15-03-2003 @ 22:33:54
maar lemon wat is volgens jou de missie die wij voor onze voorouders moeten afmaken
en ja ik bedoel materialisme


Over die missie: je moet dan wel weten dat ik ervan uitga dat onzen voorouders van een andere planeet naar de aarde kwamen en hier een mengeling van ons met aapmensen hebben gemaakt. Dit klinkt misschien in eerste instantie gek, maar daarvoor verwijs ik naar de volgende topics:
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=889
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=1254

en de website:
www.sitchin.com

De missie was om zoveel mogelijk goud te verzamelen, omdat dat op aarde zo veel aanwezig is/was en dat was nodig op Nibiru.(de 'kruisende' planeet, zo benoemd omdat hij een heel andere baan om de zon heeft en eens in de 3600 jaar mars en jupiter doorkruist)

Toen deze missie afgelopen was (onbedoeld) zijn we hier achter gebleven.

Quote:
beantwoord deze vraag
wat doe je als je een koffer vind met geld??


ik kijk of de afzender erin staat: zo ja, dan breng ik het naar diegene, zo nee, dan breng ik het naar de politie.

Je moet je dan afvragen: wat zou IK willen als MIJN koffer verdween? Juist: terug hebben. Daarnaast is het officiele vindersloon 10% oid, dus je kan er ook nog aan verdienen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2003 @ 11:33:57 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
squee
hm..
Gepost door squee op zondag 16-03-2003 om 12:31:49
''de zin van het leven'' bestaat niet, er is geen zin van het leven
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zondag 16-03-2003 om 12:38:49
Quote:
squee schreef op 16-03-2003 @ 12:31:49
''de zin van het leven'' bestaat niet, er is geen zin van het leven


Denk jij.

Waarom ben je daar zo van overtuigd? Het niet kunnen vinden of bedenken van een zin betekent niet dat ie er niet is.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op zondag 16-03-2003 om 16:18:56
maar the host er is toch meer dan materie alleen
als materie de zin van mijn leven zou zijn heb ik geen vrienden en liefde nodig!!
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op zondag 16-03-2003 om 16:21:03
dus lemon wat je eigenlijk zegt is dat god bestaat niet
dus geloof is door het volk verzonnen
is alles wat je ziet de werkelijkheid
of is er meer dan je ziet

pijn zie je niet maar het is er wel
gedachte zie je niet maar het is er wel
god zie je niet.............................
dus is hij der niet?
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zondag 16-03-2003 om 16:31:00
Juist wel. Goden bestaan. Ze zijn alleen meer tastbaarder dan mensen zich nu voorstellen. Check dat God/Goden topic:

https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=1254

Mensen hebben de goden niet verzonnen. Ze hebben ze uitvoerig beschreven.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
The Host
aka PeArL PaNdA
Gepost door The Host op zondag 16-03-2003 om 18:44:34
Quote:

maar the host er is toch meer dan materie alleen
als materie de zin van mijn leven zou zijn heb ik geen vrienden en liefde nodig!!


Ja is de zin van het leven dan materie, vrienden en liefde bij jou?


----------------------------------------
But I, being poor, have only my dreams I have spread my dreams under your feet.
Tread softly... because you tread on my dreams
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op zondag 16-03-2003 om 19:42:48
is een voorbeeld slimmerik
maar ik vat het begin van je zin niet echt

host
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op zondag 16-03-2003 om 19:46:27
kijk het is bijna onmogelijk om in evolutie te geloven
maar niet in de goden
want volgens bijna alle heilige boeken zijn de mensen door god allah of goden gemaakt
en niet via apen zijn we mensen geworden

lemon

----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
Suske Gepost door Suske op zondag 16-03-2003 om 20:07:53
Ik las iets over een koffer met geld?


----------------------------------------
I don't believe you...
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op zondag 16-03-2003 om 20:11:19
schat geef commentaar

----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
Suske Gepost door Suske op zondag 16-03-2003 om 20:17:33

----------------------------------------
I don't believe you...
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op zondag 16-03-2003 om 20:23:10
dit is geen reactie
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zondag 16-03-2003 om 20:50:35
Quote:
RHYME schreef op 16-03-2003 @ 19:46:27
kijk het is bijna onmogelijk om in evolutie te geloven
maar niet in de goden
want volgens bijna alle heilige boeken zijn de mensen door god allah of goden gemaakt
en niet via apen zijn we mensen geworden

lemon


Bedoel je nou mij te ondersteunen of te bekritiseren?

Je zegt namelijk precies wat ik zeg. Alleen evolutie kan niet. Er is een 'goddelijke' interventie geweest. Alleen deze goden zijn uiterlijk als ons, precies zoals ze beschreven zijn in alle geschriften. Ze kwamen van een andere planeet en waren tot veel meer in staat: daarom werden ze ook goden genoemd. Nogmaals: check die topics, je ziet toch dat we hetzelfde zeggen?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Suske Gepost door Suske op zondag 16-03-2003 om 21:33:40
Je moet me geen schat noemen ventje...

Maar goed. Gaat het over de zin van 'het' leven ansich of de zin van 'mijn' leven? Die laatste is te beantwoorden. Ik ga daar geen poging toe doen, omdat woorden al teveel beperken. Ik kan wel zeggen dat het een combinatie is van gedachten en gevoel en een daaruit voortvloeiend handelen, op weg naar een, tot op zekere hoogte, bekend doel. 'Goed' leven is onderdeel van dat doel; en dan niet: christelijk goed of op een andere manier door anderen beperkt 'goed'; nee: MIJN goed.
De zin van 'het' leven is nog iets lastiger...

Vandaar:


----------------------------------------
I don't believe you...
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op maandag 17-03-2003 om 21:55:10
HAHAH
SORRY VAN DE SCHAT
maar ja je geeft niet echt anwoord op de vraag
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op maandag 17-03-2003 om 21:57:21
LEMON IK ben eht wel met je eens maar gedeeltelijk
ik geloof wat je zegt over de goden niet
ik geloof niet in de planeten etc you know
wat ik uit van jou haal is dat goden eigenlijk mensen zijn zoiets tenminste maar ze hebben iets gedaan wat hun belangrijker maakt dan mensen?
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 17-03-2003 om 22:22:42
Nee. Dat de goden die wij over de hele wereld hebben beschreven 'echte' mensen zijn die op een andere planeet leven. Zij zijn hierheen gekomen en hebben de aapmens laten kruisen met hun genen. Daaruit kwamen wij voort. Bedoeld als werkers: vooral mijnwerk.

Die 'echte' mensen werden als goden gezien omdat ze zoveel meer konden dan de net geschapen 'halfgoden' half echt mens / half aapmens. Ze vlogen in ruimteschepen. Dat is overal beschreven:

In India zijn net hele oude geschriften ontcijferd waarin duizenden malen wordt getekend en geschreven dat duizenden jaren geleden er toch echt ruimteschepen waren. Precieze beschrijvingen van de voertuigen die wij nu kennen. Inclusief alle kenmerken.


----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Suske Gepost door Suske op dinsdag 18-03-2003 om 00:52:17
Pffffft.... Nee, materie is niet de zin van het leven. Happy? Shitheeeee!!!!


----------------------------------------
I don't believe you...
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op dinsdag 18-03-2003 om 08:24:43
dankjewel suske
lemon vind je je verhaal niet onwaarschijnlijk
waar zijn die goden nu dan
want iedereen is een mens nu
hoe kom je erop
het klinkt niet echt................
dan kan je nog beter christelijk of islamitisch zijn
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 18-03-2003 om 08:58:26
Quote:
RHYME schreef op 18-03-2003 @ 08:24:43
dankjewel suske
lemon vind je je verhaal niet onwaarschijnlijk
waar zijn die goden nu dan
want iedereen is een mens nu
hoe kom je erop
het klinkt niet echt................
dan kan je nog beter christelijk of islamitisch zijn


Ik vind het niet onwaarschijnlijk, check de tekst hieronder. Ik ben zeker niet de enige.
Waar de goden nu zijn: dat wil ik ook graag weten. En ik wil weten OF ze er nog zijn. Het zou kunnen dat ze zich op die 12e planeet bevinden die binnen afzienbare tijd weer dichterbij ons zal komen en wellicht dat wij nog meemaken dat we het kunnen zien.
Hoe ik erop kom: door het lezen van heeeel veel boeken, zien van documentaires, lezen van geschriften op internet, praten met mensen etc.
Christenen en Islamieten hebben ten eerste veel overeenkosmten. Ten tweede staan er in hun heilige geschriften enorm veel geschiedenisteksten die overgenomen zijn van oudere beschavingen. De god(en) en engelen die worden besproken komen ook daar vandaan. Die horen dan ook tot hetzelfde volk als ik beschrijf.

Ik begrijp dat je dit onwaarschijnlijk vindt. Je moet je dan wel even afvragen hoe dit komt. Je weet namelijk niet beter dan wat er in de geschiedenisboeken staat. Dat Napoleon heeft geleefd geloof je wel. De 'wetenschappers' die de geschiedenisboeken maken, ook voor educatie doeleinden, laten bewust stukken hieruit of beweren het tegendeel omdat het indruist tegen alle huidige theorieeen.

Ik kan nu ook niet in een topic als deze jou overtuigen. Daarvoor zal ik je videobanden moeten laten zien, tekeningen, quotes uit boeken. Dan zal je zien hoe bekrompen sommige hoofdstukken uit de geschiedenis zijn. Ik ben een kritisch denkend mens en geloof niet zomaar dingen die anderen beweren. Ik onderzoek echter al jaren de geschiedenis (van de mens) die niet helemaal duidelijk is, of die omgeven is met mysterie. Daarbij kijk ik naar verbanden onderling en naar de argumenten en bewijzen.

Denk je echt dat ik zoiets durf te beweren als ik er geen vertrouwen in heb? Ik merk aan jou dat je wel geinteresseerd bent, stel je er dan ook voor open en ga eens info zoeken (op internet). Er is meer in dit universum dan jij je nu voor kan stellen. Ik kan meer gelijk hebben dan jij durft toe te geven. Sterker nog, IK heb de bewijzen.

Wordt vervolgd
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-03-2003 @ 09:06:16 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 18-03-2003 om 13:20:38
it's all about the bling bling, money aint a thing..
fo shuw,
courvasjeer yeah baby, cya at da club.


----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
squee
hm..
Gepost door squee op dinsdag 18-03-2003 om 13:41:55
limon---> ik zie niet echt in dat er zin zou zijn omdat je toch wordt geboren om te sterven dus hoe je je leven ook zin geeft, je gaat toch dood en dan is (bijna) alles weg dus wat is dan de zin van je leven als je toch dood gaat?
ik snap wel dat je als mens zoekt naar de zin van het leven (je moet toch wat) en dat sommige mensen het zelfs lijken te vinden in het geloof oid en dat geeft dan hun leven ''zin'' maar dat is toch een beetje onzinnig als je je leven eindelijk zogenaamd zin hebt gegeven en dan ga je dood wat een onzin
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 18-03-2003 om 13:45:18
Quote:
squee schreef op 18-03-2003 @ 13:41:55
limon---> ik zie niet echt in dat er zin zou zijn omdat je toch wordt geboren om te sterven dus hoe je je leven ook zin geeft, je gaat toch dood en dan is (bijna) alles weg dus wat is dan de zin van je leven als je toch dood gaat?
ik snap wel dat je als mens zoekt naar de zin van het leven (je moet toch wat) en dat sommige mensen het zelfs lijken te vinden in het geloof oid en dat geeft dan hun leven ''zin'' maar dat is toch een beetje onzinnig als je je leven eindelijk zogenaamd zin hebt gegeven en dan ga je dood wat een onzin


Gaat het nou om DE zin van het leven of om je EIGEN zin van het leven. Dat zijn naar mijn mening twee verschillende dingen. Ik probeer ze te zoeken en in evenwicht te brengen. Als je ervan uitgaat dat welke zin er ook mag zijn teniet wordt gedaan door de dood, dan houdt het idd op. Zie je de dood niet als einde van de zin van het/je leven, dan is het pas anders.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op dinsdag 18-03-2003 om 18:17:44
HMMZZ INTERESTING
Maar 1 ding snap ik niet
je vind christendom islam en joden dom het minst bij de waarheid liggen??



lemon


----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 18-03-2003 om 21:53:56
Quote:
RHYME schreef op 18-03-2003 @ 18:17:44
HMMZZ INTERESTING
Maar 1 ding snap ik niet
je vind christendom islam en joden dom het minst bij de waarheid liggen??



lemon



Nee, en hou is op met dat 'lemon', ik heet Limon


Ik vind dat ze dichterbij de waarheid liggen dan jij denkt, ze liggen dichterbij iets anders dan wat jij leest en/of gelooft.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op woensdag 19-03-2003 om 19:12:19
tja ik geloof in christendom
maar ik geloof niet in die storyzzz
die jij verteld
kan je me overtuigen??

lemon
hahah
sorrry ik las het wrong
limon!!!
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 19-03-2003 om 23:06:13
[quote]RHYME schreef op 19-03-2003 @ 19:12:19
tja ik geloof in christendom
maar ik geloof niet in die storyzzz
quote]

geloof jij dat er een eerste wereldoorlog is geweest of weet je dat?
geloof je dat er een slag bij waterloo is geweest of weet je dat?
geloof je in de 80-jarige oorlog of weet je dat?

oftewel: wat wil je weten? Die 'storyzzz' die jij noemt zijn net zo opgeschreven en bewaard als de geschiedenisgeschriften die bijv. de slag bij waterloo beschrijven. Net zoals er afbeeldingen van zijn en restanten van gebouwen. Het is geen kwestie van geloven. Het is een kwestie van een ander denkpatroon. Dat het niet in de geschiedenisboeken staat is niet omdat het minder overtuigend archeologisch en geschiedkunig onderbouwd is, maar omdat er veel mensen de waarheid niet willen zien.

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 19-03-2003 om 23:31:48
De waarheid is een kwestie van geloof.
Wat jij gelooft is de waarheid voor jou, maar misschien niet voor een ander.
Wat er in geschiedenisboekjes staat is alleen maar wat wij collectief geloven dat waar is, omdat een stel "geleerden" beweren dat het zo is.
Feit is dat er in verschillende landen het verhaal van dan mannetje met zun vinger in de dijk voor waar wordt aangenomen. Klopt dus niks van.
Feit is dat de geschiedenisboekjes die nu op school liggen vol staan met "feiten" die al weer weerlegd zijn door archeologen.
Dus wie zegt dat die verhaaltjes die jij gelooft waar zijn? Dat zijn ook maar mensen die slechts geloven in iets...

Om weer ff op het onderwerp terug te komen:
Materie is niet de zin van het leven, maar in deze samenleving is materie wel iets wat nodig is om de zin van het leven uit te voere: kinderen krijgen en ze opvoeden tot ze zelfstandig kunnen overleven zodat jouw dna min of meer blijft bestaan.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 20-03-2003 om 08:04:16
[quote]Loki schreef op 19-03-2003 @ 23:31:48
De waarheid is een kwestie van geloof.
Wat jij gelooft is de waarheid voor jou, maar misschien niet voor een ander.
Wat er in geschiedenisboekjes staat is alleen maar wat wij collectief geloven dat waar is, omdat een stel "geleerden" beweren dat het zo is.
Feit is dat er in verschillende landen het verhaal van dan mannetje met zun vinger in de dijk voor waar wordt aangenomen. Klopt dus niks van.
Feit is dat de geschiedenisboekjes die nu op school liggen vol staan met "feiten" die al weer weerlegd zijn door archeologen.
Dus wie zegt dat die verhaaltjes die jij gelooft waar zijn? Dat zijn ook maar mensen die slechts geloven in iets...
[quote]

Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat de theorieen waar ik wel waardeaan hecht op hun beurt door andere theorieen weer weerlegd zouden kunnen worden. Alleen: de theorieen waar ik waarde aan hecht weerlegt huidige theorieen waarvan de argumentatie nihil is. Mijn theorieen zijn te onderbouwen met archeologische bronnen.

Ten tweede leren al deze bronnen, als we zelfs de geschriften wegdenkenm, dus van die gebouwen, ruines, tekeningen op kleitabletten e.d. dat er:
vroeger een volk leefde wat verder ontwikkeld was dan wij nu
wat vlieg- en ruimtereizen kon maken


----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 20-03-2003 om 17:58:40
Limon: als jij me stukkie nou eens ECHT had gelezen, dan had je begrepen dat ik zei dat OOK alle archeologische "bewijzen" niks anders zijn dan speculaties en daarom ook slechts een geloof.
De bronnen leren ons niks, wij geloven dat ze ons wat leren.
Wij geloven te weten wat alle geschriften en tekeningen betekenen. Het is allemaal geloof. Chinezen vonden grote versteende botten en zeiden dat er draken bestaan, want het "bewijs" was immers gevonden, wij hebben dezelfde soort botten gevonden en zeggen dat er dinosaurussen bestaan hebben. Hetzelfde geldt voor alle archeologische vondsten en bronnen. Het enige wat daadwerkelijk door alle bronnen bewezen wordt is de rijkdom van fantasie.

Ik wil niet zeggen dat jouw ding fout is, maar slechts dat jouw ding net zo waar zou kunnen zijn als de koran, de bijbel of de tenach. Of alle andere heilige geschriften waarvan ik zo gauw ff de naam niet weet. Het ligt er maar net aan wat je gelooft.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 20-03-2003 om 18:12:49
Quote:
Loki schreef op 20-03-2003 @ 17:58:40
Limon: als jij me stukkie nou eens ECHT had gelezen, dan had je begrepen dat ik zei dat OOK alle archeologische "bewijzen" niks anders zijn dan speculaties en daarom ook slechts een geloof.
De bronnen leren ons niks, wij geloven dat ze ons wat leren.
Wij geloven te weten wat alle geschriften en tekeningen betekenen. Het is allemaal geloof. Chinezen vonden grote versteende botten en zeiden dat er draken bestaan, want het "bewijs" was immers gevonden, wij hebben dezelfde soort botten gevonden en zeggen dat er dinosaurussen bestaan hebben. Hetzelfde geldt voor alle archeologische vondsten en bronnen. Het enige wat daadwerkelijk door alle bronnen bewezen wordt is de rijkdom van fantasie.

Ik wil niet zeggen dat jouw ding fout is, maar slechts dat jouw ding net zo waar zou kunnen zijn als de koran, de bijbel of de tenach. Of alle andere heilige geschriften waarvan ik zo gauw ff de naam niet weet. Het ligt er maar net aan wat je gelooft.


Ik ben het niet met je eens, weet je waarom?
Die grote botten bevestigden dat er grote beesten hebben geleefd. Dat valt niet te weerleggen, tenzij aan te tonen is dat die botten ergens anders vandaan kwamen. Dan rest weer de vraag: waar komen die botten dan vandaan...

Een voorbeeld:
In Nazca zijn enorme figuren getekend in de grond. De zogenaamde Nazca lijnen. Deze zijn tientallen, sommige honderden meters lang. Op de grond kan je hier niks van zien, omdat het slechts een kleine inkeping in de grond is waar de lijnen lopen. Ze zijn dan ook pas ontdekt door mensen die in een vliegtuig erboven vlogen. Onder deze figuren waren preciese anatomische beelden van beesten die alleen op duizenden kilometers afstand hebben geleefd. De geschriften en volkeren vertellen van een volk jaren geleden wat die tekeningen hebben gemaakt, sommige spreken over reuzen, anderen over 'vogelmensen'. De tekeningen zijn duizenden jaren oud. Door een speciale combinatie van extreme droogte en hitte zijn de tekeningen bewaard gebleven. De zon legt als het ware een hitte deken over de tekeningen waardoor het onkwetsbaar is voor zandstormen.


Wat bewijst dit? Dit is geen bewijs van ruimtewezens of reuzen, maar wel dat er vroeger mensen of wezens zijn geweest die die tekeningen met een bepaald doel hebben gemaakt. Ze wisten wat ze tekenden, maar hoe? Er staat ook niet een bergje naast waardoor ze zagen wat ze tekenden. En hoe konden ze zo precies die beesten tekenen en waarom? Wat zeggen de 'wetenschappers': duizenden jaren geleden was er een volk wat grote tekeningen maakten als 'ceremoniele' doeleinden. Wat dan en hoe dan? Daar wordt niet op ingegaan. Wat denk jij hiervan?



----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 20-03-2003 om 18:44:39
Wat ik ervan denk?
Dat er een zooitje lijnen in een woestijn in Zuid-Amerika liggen.
Al het andere eromheen is slechts giswerk of gebaseerd op giswerk.
Vertellingen van volkeren zijn in de tussentijd al zodanig aangepast dat er vaak ook geen touw meer aan vast te knopen is. Geschriften die gevonden worden zijn of gebaseerd op vertellingen of geschreven in een dode taal waarvan er niemand meer is die het kan lezen. Mensen die beweren het te kunnen lezen, doen niets anders dan dat: beweren het te kunnen lezen, want er is niemand meer die kan zeggen: "Ja, je hebt gelijk, dat staat er inderdaad."
Natuurlijk is het ene verhaal geloofwaardiger dan het ander, en natuurlijk zal het ene verhaal veel dichter bij de waarheid liggen dan de ander, maar tot we een tijdmachine hebben, zodat we er zelf heen kunnen reizen om het met eigen ogen te zien en te filmen, is er niemand die het met zekerheid kan zeggen.

En over die grote botten: je zegt het idd goed:
Quote:
tenzij aan te tonen is dat die botten ergens anders vandaan kwamen.
Er is dus nooit bewezen dat ze NIET ergens anders vandaan kwamen, DUS nam men meteen maar aan dat ze van hier zijn. Ga nou niet vragen aan mij: waar komen ze dan vandaan? Want dat weet ik ook niet, aangezien ik niet met zekerheid kan stellen dat ze ergens anders vandaan komen, net zo min als ik met zekerheid kan vaststellen dat ze van hier zijn. Het enige wat zeker is, is dat ze NU hier zijn.

Is dat nou ZO moelijk?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 20-03-2003 om 19:12:15
Quote:
Loki schreef op 20-03-2003 @ 18:44:39
. Het enige wat zeker is, is dat ze NU hier zijn.

Is dat nou ZO moelijk?


Dat is niet moeilijk. Dat die grote botten er zijn en al die grote lijnen zet je toch wel aan het nadenken? Daar gaat het mij namelijk om: ik wil niet hard beweren dat WAT het voorstelt, maar dat het IETS voorstelt.

Is dat nou ZO moelijk?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 20-03-2003 om 19:17:11
En wat jij wil is dus weer een kwestie van geloof.
Zo moeilijk is dat dus...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.