Index / Drop je eigen teksten / | ||
smasher smasher |
![]() | ![]() |
Sommigen gaan vaak naar een kroeg De hele dag vet aan het zuipen Van s�avonds laat tot smorgens vroeg En ze vallen gelijk neer, ze moeten dan naar huis heen kruipen Als ze thuis zijn gaan ze gelijk lekker slapen en als je dan wakker bent, met een dikke kater ben je eindelijk wakker, zit je nog steeds te gapen neem je gelijk een aspirientje, met een glaasje water ga je gelijk weer naar je maten, vertellen over die liters vaten en plotseling krijg je alles weer in de gaten je begint gelijk weer de erge verhaal te vertellen en een van ons trok een conclusie, en kreeg toen een grote ruzie toen kwamen er pas grote rellen, iedereen ging hun vrienden bellen de bodyguards konden niemand meer houden iedereen zat op een andere in teslaan op die tijd kon je niemand meer vertrouwen je had geeneens de tijd om snel weg te gaan ze gooiden met tafels en stoelen,de pijn konden veel mensen voelen toen kwam de politie der aan,schoot een keer in de lucht en alle mensen gingen snel op de vlucht,en veel zijn gearresteerd sommige zijn dit echt niet vergeten, ze hebben ervan geleerd dat een ruzie echt niks oplost, ja dat het bij sommige mensen de leven kost ---------------------------------------- smasher | ||
Inferno | ![]() | ![]() |
beetje simpele text eigenlijk.. rijms veel te simpel, het enige wat ik zie is een beetje klankrijm.. voeg ook multi's enzo toe.. ![]() | ||
smasher smasher |
![]() | ![]() |
hey ja hebben ze vaak gezegt ![]() maare ik stop toch ![]() ![]() ---------------------------------------- smasher | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
waarom stoppen?? beter ga je battlen eerst.. dan rijzen je skills ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Inferno | ![]() | ![]() |
exactly | ||
g-loco Dirteh Ghetto Boys |
![]() | ![]() |
best wel kk zuur gast ---------------------------------------- fucke met mij word knokkels van mij | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
waat praat je nou g-loco https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=15830 ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha word l2n ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
dit is nog tenminste een tekst die ik aflees, omdat ik me afvraag wat er gaat gebeurren, Shit hoeft niet altijd op ze moeilijkst om dope te zijn ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
smasher smasher |
![]() | ![]() |
maare ik kijk zoo afentoe nog wel ff kijke als der weer mooie teksten zijn![]() ![]() ---------------------------------------- smasher | ||
smasher smasher |
![]() | ![]() |
i'm back ![]() ---------------------------------------- smasher | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-11-2006 @ 16:38:33 ] ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
smasher zullen we battelen?? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
smasher smasher |
![]() | ![]() |
ik vind best maar ben nu op school kijk wel vanaaf waneer![]() ---------------------------------------- smasher | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
tekst of audio? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
dit topic is oud maar ik vind het echt dope ---------------------------------------- ya diggg | ||
g-loco Dirteh Ghetto Boys |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 23-09-2006 @ 11:44 waat praat je nou g-loco https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=15830 ik hoorde DAT je PAPS weer in BAGDAT VAST ZAT toen ik t in de KRANT LAS DACHT ik WAT a FACK had ie een KAT VERKRACHT, of een man van achterre GEPAKT en ging DAS met zijn RAT die VAST in zn TAS verstopt ZAT met t GASmasker van anne frank haar MAMS en PAPS wie wordt r ladderZAT van DRANK wie wordt r gepopt voor verdweining van RNB in AMSTERDAM MAN PAK JE KANS, steel een dubbele cd van mij en DANS eeh dan kan je die wel met je bek plakken maar hier zitten multies in en ik was net begonne just 4 the record dus hou je bek liever gast ---------------------------------------- fucke met mij word knokkels van mij | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
slotje, voor het net als dat andere topic wordt ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Drop je eigen teksten / |