Index / Drop je eigen audio / | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
jah je weet tis zondag en ik had niks te doen kleine snippt, niet afgemixt - ik drop hem wel als die helemaal af is [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2006 @ 16:48:43 ] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
yeahh, nice | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
je moet niet zo schreeuwen en iets origineels nemen [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2006 @ 16:16:23 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
zoveel schreeuwt hij toch niet? Ik vind dit beter dan een zacht stemmetje zoals bij de meeste mensen het geval is die hier shit droppen ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
hoe bedoel je? iets origineels en schreeuwen ik heb schore stem man | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Dikke shit..(positief dus.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
iedereen dropt altijd weer dezelfde teksten.. aan de snippet te horen is dit gewoon weer 13 in een dozijn iets. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ik heb die dope sound, schyzofreen daarom heb ik ook een ghostacount. Komt me bekend voor. | ||
![]() | ![]() |
kneus luister die track dan omdat ik 2 de zelfde woorden erin heb? de flow is anders alles alsof ik lines ga biten | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Patreez in Nlhiphop collabo: Schizofreen en daarom heb ik ook een ghostaccount Zwolle-Zuid zegt het iets anders en schizofreen hoor ik ook niet langskomen. Vind die snippet trouwens niet echt heel bijzonder, moet eerst meer horen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2006 @ 16:35:32 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
- Ik zeg niets.- [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2006 @ 17:09:35 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
dude, dat is een sig, dan is het nog geen biten. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
wat praat jij eej kleuter? @thomas een quote van typhoon met mn eigen naam erin en hij gaat zeiken [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2006 @ 17:05:59 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zet eens terug online? Ben wel benieuwd. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
jezus net alsof iedereen hier altijd de tijd heeft om alles te tjekken, kap is met dat gelul over biten | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 24-09-2006 @ 20:34 Zet eens terug online? Ben wel benieuwd. ja, het was echt niet slecht ofzo. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Precaution Zwollywood |
![]() | ![]() |
Tis dope geef propz verder niet zeiken.. Hiphop is zo uitgebreid zoiets voorkom je btw niet... ---------------------------------------- "Zo vol van mezelf, daarom neem ik op" | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
gana we haten gana we stoken | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Brendan, die shit komt wanneer het af is! Om het maar even vet cool te zeggen! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 25-09-2006 @ 09:16 (...) ja, het was echt niet slecht ofzo. nee maar daarvoor haalde ik hem ook niet weg ik wacht wel tot die helemaal af is, dan is die beter te beoordelen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind em wel oké. Onderwerp spreekt me niet zo aan, maar dat boeit geen aars. | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 25-09-2006 @ 11:30 Brendan, die shit komt wanneer het af is! Om het maar even vet cool te zeggen! waarom doe je stoer en val je mij aan als je me niet kent. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom gedraag jij je als een toy? Hij quote net zo goed een tekst. | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 25-09-2006 @ 13:48 Waarom gedraag jij je als een toy? Hij quote net zo goed een tekst. wie ben jij een vredesnaam | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je moeder. | ||
Bud_Sparkle Geen misteries...gewoon sterretjes ![]() |
![]() | ![]() |
kom op jongens rustig aan... | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 25-09-2006 @ 13:54 Je moeder. Je moeder | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Wat praat je over zijn moeder? gek. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 25-09-2006 @ 15:11 Wat praat je over zijn moeder? gek. ja jij snapt hem he | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
laat elkaars moeder met rust . .![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
oh, dat had je wel eerder mogen zeggen ozcan ---------------------------------------- ya diggg | ||
Index / Drop je eigen audio / |