Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 28-01-2008 om 23:02:21
ja inderdaad,

+ dat je je ineens allemaal negatieve dingen beseft die er anders ook wel waren, maar waarbij je geen eens stilstond. naja complexe shit, maar tuurlijk kan je er uitkomen, je moet gewoon graag willen.
en dat is dan weer lastig, want je hebt weinig motivatie.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Outshining Gepost door Outshining op maandag 28-01-2008 om 23:03:14
Quote:
Master Of Disaster schreef op 28-01-2008 @ 22:02
(...)

sorry hoor maar tenzij je zelf serieus depressief bent geweest kan je dat niet zeggen denk ik. zelfs als mensen volledig normaal doen en zeggen dat ze geen nachtmerries meer hebben etc. dan nog; wie zegt dat ze de waarheid spreken. deze opmerking geld net zo goed naar mezelf trouwens maar zover ik weet heb je zodra je er ooit in hebt gezeten er veel makkelijker in terug. en als het is na een trauma dan is het helemaal bijna onmogelijk, trauma is voor de rest van je leven. een trauma zorgt voor ongegronde angsten, nachtmerries dus, en kan zelfs leiden tot (permanente) hersenbeschadiging waar deze symptomen uit voortvloeien. dit type depressie geneest dus nooit.


Datzelfde geldt voor jou lijkt me? Maar goed, afgezien van dat..
Wie zegt dat ze de waarheid spreken? Die achterdocht lijkt me ook niet geheel gezond, zo zou je bij alles je vraagtekens kunnen zetten.
Depressies kunnen leiden tot hersenbeschadiging en in dat geval is het wel te behandelen maar niet te 'genezen'. Maar goed, je hebt depressies en depressies, verschillend in oorzaak, ernst, aanleg etc., de ene vorm is de andere niet. Afgezien van de depressies door hersenbeschadiging zijn er genoeg mensen die van een depressie afkomen door een goede behandeling. En of dat voor 100% is of niet.. sja als jij er je vraagtekens bij wil plaatsen, feel free.

----------------------------------------
Sabr
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 28-01-2008 om 23:05:09
Vraagtekens plaatsen brengt onzekerheid in je leven, terwijl je juist nu zekerheid nodig hebt.

Dus probeer ook regelmaat in je leven te krijgen, probeer ook te zorgen dat je mensen om je heen hebt waarvan je weet wat je van ze kan verwachten en wat je aan ze hebt!
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Outshining Gepost door Outshining op maandag 28-01-2008 om 23:06:16
Quote:
Angelix schreef op 28-01-2008 @ 23:05
Vraagtekens plaatsen brengt onzekerheid in je leven, terwijl je juist nu zekerheid nodig hebt.

Dus probeer ook regelmaat in je leven te krijgen, probeer ook te zorgen dat je mensen om je heen hebt waarvan je weet wat je van ze kan verwachten en wat je aan ze hebt!


Word, gij vat em!
----------------------------------------
Sabr
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 28-01-2008 om 23:14:09
daar is een inrichting echt de geknipte plek voor

hele relaxte routine
omgeven door mensen zoals jijzelf
bedienden die je drugs komen brengen

dat is die leventje
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 28-01-2008 om 23:17:10
Je zou er bijna 'gelukkig' van worden
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Safire
Gepost door Safire op donderdag 31-01-2008 om 17:18:16
Omdat ik manisch depressief ben

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
RRAM Gepost door RRAM op donderdag 31-01-2008 om 17:18:44
Omdat papa & mama gaan scheiden
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op donderdag 31-01-2008 om 17:22:27
Quote:
RRAM schreef op 31-01-2008 @ 17:18
Omdat papa & mama gaan scheiden



dat is echt kut man alvast succes ermee
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2008 @ 17:22:41 ]

----------------------------------------
niet
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 31-01-2008 om 17:23:34
sterkte iedereen en voral jij rram
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
RRAM Gepost door RRAM op donderdag 31-01-2008 om 17:37:40
Tis nogal kut nu inderdaad,maar ik kom er wel overheen, ik wordt er vast sterker van ofzo
Mijn zusje zit er meer mee
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0149 sec.