Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 26-09-2006 om 11:24:51
Quote:

NEW YORK - De vroegere president Bill Clinton is verbaal flink tekeer gegaan tijdens een vraaggesprek zondag op de Amerikaanse conservatieve televisiezender Fox News. Hij verdedigde zich tegen de aantijging dat hij te weinig zou hebben gedaan om terroristenleider Osama Bin Laden te doden tijdens zijn ambtsperiode.

De Democraat Clinton sprak van een lastercampagne van de rechtervleugel van Republikeinse partij van Bush. "Ik heb meer geprobeerd om Bin Laden uit de weg te ruimen dan al de conservatieven die mij nu aanvallen. Zij dreven destijds de spot met mij omdat ik het probeerde. Zij hadden acht maanden om het te proberen. Zij probeerden niets. Ik heb het geprobeerd. Dus heb ik het geprobeerd en heb ik gefaald", aldus Clinton.

Ook presentator Chris Wallace van Fox News Sunday kreeg een veeg uit de pan toen die Clinton de 'publieksvraag' over Bin Laden stelde. "Je hebt je fijne kleine conservatieve aanval op mij uitgevoerd. Ik wil wel eens weten aan hoeveel leden van de regering-Bush jij deze vragen hebt voorgelegd", zei een zeer geïrriteerde Clinton tegen de presentator."

"En je zit daar met die kleine grijns op je gezicht en je denkt dat je zo intelligent bent. Maar ik had een verantwoordelijkheid om dit land te beschermen." Clinton zou eigenlijk ondervraagd worden over klimaatverandering.


Wel dope dat een bekend persoon als Clinton op die zender zelf eens aanhaalt hoe ''fair & balanced'' ze bij Fox News eigelijk zijn. Heeft iemand beelden van het interview? Ik zag op een ander forum dat ze op youtube waren gepost, maar Fox heeft ze laten weghalen.

Check trouwens ook deze uitzending van Tegenlicht over Fox News. Rechts in de pagina op de video klikken.


EDIT Ik heb hem in het verkeerde forum gepost, kan iemand deze sluiten?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 11:28:14 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 26-09-2006 om 11:33:45
volgende keer verhuizen we'm ok
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.