Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 26-09-2006 om 18:01:51
De no-claim in de zorg zal per 1 januari niet worden afgeschaft. Volgens Minister Hoogervorst gaan veel jongeren er dan op achteruit. Ook komen zorgverzekeraars in problemen als de no-claim wordt afgeschaft omdat hun polissen al bij de drukker liggen. Er is volgens de minister dus te weinig tijd om de wens van de Tweede Kamer om de no-claim af te schaffen in 2007, uit te voeren.

Bij de no-claim krijgen mensen na een jaar 255 euro terug als ze geen zorg nodig hebben gehad. Uit een evaluatie van het kabinet zou blijken dat het systeem wel voldoet.

Minister Hoogervorst denkt dat de no-claim in 2008 wel af kan worden geschaft. Maar daar moet een nieuw kabinet volgens hem dan naar kijken.

bron: fok.nl


bij dit soort berichten moet ik altijd denken aan raymzter met het nummer wie zijn de gangsters.
beweerd de overheid eerst dat het verzekeringsstelsel zo gaat veranderen zodat iedereen erop vooruit gaat, vervolgens betalen we zo`n 3X meer dan de jaren daarvoor. het enige troost dat er dan nog is, is de no claim en verdomm die "'gAnStA`s als ze ook nog die noclaim proberen te nakken.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 26-09-2006 om 18:05:44
Maar dat gaan ze toch juist niet doen dus?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op dinsdag 26-09-2006 om 18:07:50
pff, dan gaan de jongeren erop achteruit, en daar komt ze nu pas achter...dan was dit toch allang bekend. Het zijn gewoon die fokking verzekeringen die de minister dwingen het nog niet in te voeren.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 26-09-2006 om 18:08:20
in 2008 wordt het zeer waarshijnlijk dus wel afgeschaft. want dan is iedereen zo`n beetje gewend om ruim 100 euro per maand te betalen.

Quote:
appie schreef op 26-09-2006 @ 18:07
pff, dan gaan de jongeren erop achteruit, en daar komt ze nu pas achter...dan was dit toch allang bekend. Het zijn gewoon die fokking verzekeringen die de minister dwingen het nog niet in te voeren.


woord net als de burgers gaan de verzekeringsmaatschappijen er ook hard op achteruit gezien de papieren rotzooi waarin zij weer in moeten zitten. en dat voor de 2de keer dit jaar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 18:12:17 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 26-09-2006 om 18:17:39
Pff 255 euro, paar keer naar de tandarts ben je het al kwijt.
----------------------------------------
Days to come
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 26-09-2006 om 18:48:57
Laat die no-claim maar lekker blijven, want anders betaal ik mij straks de ape-lazerus( hoe typte je dat ook al weer?) aan ziektekosten. Ik verdien wel met mijn bijbaantje 560 euro, maar met alle kosten eraf heb ik ietsje minder dan de helft over.

Ja, oke... betaal wel belasting zonder loonheffingskorting... maar toch, even het idee geven van de situatie. Die 33 euro kan je toch weer goed gebruiken voor iets.




----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.