Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
Rolando Gepost door Rolando op dinsdag 26-09-2006 om 20:19:00
Het is goed dat het beter gaat met de economie in Nederland. Maar het kan nog veel beter. Het is wel erg magertjes dat na alle jaren van bezuinigingen en hervormingen de burger er nu gemiddeld slechts 1% op vooruit gaat. En dat terwijl er nota bene een begrotingsoverschot is. Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid is voor veel forsere belastingverlagingen dan de kruimels van het kabinet. De Nederlandse burger heeft een aanzienlijke koopkrachtverbetering nodig en dat heeft hij ook verdiend.
Opvallendste nieuws is juist wat niet in de Troonrede stond. Geen woord over immigratie en niets zinnigs over integratie.


De deur naar Nederland blijft dus gewoon open staan voor nog meer immigranten uit landen als Marokko en Turkije. Ook geen woord over het loslaten van het cultuurrelativisme: het waanidee dat alle culturen gelijk zijn. Waarom zegt het kabinet niet eindelijk dat onze cultuur en normen en waarden veel beter zijn dan die van de islam? Dat wij onderlinge meningsverschillen met dialoog en respect oplossen en niet met geweld. Dat vrouwen en homosexuelen bij ons gelijk zijn en niet aan hijskranen worden opgehangen of gestenigd?
Geen woord over trots op onze identiteit in de hele Troonrede, een gemiste kans.
En ook over een echt stevige aanpak van criminaliteit door de introductie van minimumstraffen wil het kabinet niet nadenken. Blijkbaar is ook dat nog politiek taboe.
Over een stevige aanpak van Marokkaans straatterrorisme: geen woord.
En waar is het antwoord van het kabinet op de schandalige situatie in veel verpleeg- en verzorgingstehuizen waar een op de drie ouderen ondervoed is. In wat voor land leven we als ouderen slechter behandeld worden dan de gemiddelde crimineel in een gevangenis of tbs-kliniek.

De eerste conclusie kan dan ook geen andere zijn dan dat het kabinet mooi weer speelt met de economische verbeteringen die vooral aan de internationale conjunctuur en niet aan het kabinetsbeleid te danken zijn. Dat het kabinet de burgers wel heeft laten betalen maar hen nu slechts kruimels aan belastingverlaging en koopkrachtverbetering teruggeeft. En dat de echte problemen in onze samenleving zoals een aanpak van de criminaliteit, het stoppen van de immigratie, het noemen van onze dominante cultuur en de schandalige omstandigheden van ouderen in veel verpleeg- en verzorgingshuizen, schaamteloos worden genegeerd. Een dikke onvoldoende dus!


RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 26-09-2006 om 20:20:49
Marokkaans straatterrorisme? ahahaha ga fietsen mafkees. laten we vooral meer termen verzinnen om haat te kweken tussen de verschillende etnische groepen hiero
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 20:23:09 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 26-09-2006 om 20:22:30
wie dropt de samenvatting
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 26-09-2006 om 20:24:33
Waarom kopieer en plak je hier een tekst van die overbodige Islamofoob Wilders?
Gast denkt dat hij nieuwe dingen verteld, maar ik hoor hetzelfde als van alle anderen rechtse splintergroepen.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 26-09-2006 om 20:25:25
echt he geertje heeft zich niet echt verdiept in de islam

volgensmij is deze gast mr wilder himself, na zijn spotje met straattaal wil ie nog meer laten zien dat ie ''down is met de heads'' door tuinbroeken te reintroduceren
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 20:27:51 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 26-09-2006 om 20:28:41
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat de Partij voor de Vrijheid het regelmatig bedrijven van anale sex met bejaarde mannen als één van de speerpunten van het goed Nederlanderschap beschouwt en dit als wet wil doorvoeren als ze in het kabinet komt.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Rolando Gepost door Rolando op dinsdag 26-09-2006 om 20:35:15
de grenzen moeten dicht voor moslims.
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op dinsdag 26-09-2006 om 20:40:36
de schedels moeten open voor racisten.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 26-09-2006 om 20:40:48
onderbouw dat nou eens met juiste argumentatie! dan wil ik er nog wel eens op in gaan
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 26-09-2006 om 20:41:20
Gelukkig verspil jij je stem aan Wilders, die toch geen fok gaat bereiken, net als dat die droom van je nooit zal uitkomen.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Ouwe_Stoffel Gepost door Ouwe_Stoffel op dinsdag 26-09-2006 om 20:43:34
ik bespeur jaloezie..
Protester
Gepost door Protester op dinsdag 26-09-2006 om 20:45:12
Jammer dat er nog altijd mensen als Rolando rondlopen met dezelfde kneuzige kortzichtige gedachte.
Misschien word het tijd voor jou om je eens te verdiepen in hetgeen dat er echt speelt in plaats van termen uit te spreken die je eerst in het woordenboek moet opzoeken en ook om je zielige persoonlijkheid van een fatsoenlijke mening te voorzien waar jijzelf,je familie en de mensen die net zoveel recht hebben om hier te wonen, te komen en te leven en te bestaan ook wat aan hebben.
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 26-09-2006 om 20:46:21
komop mensen, dit is gewoon een grappenmaker die op zoveel mogelijk aandacht hoopt. Of een Geert Wilders aanhanger. Maar dat maakt niet uit, hij verdient in beide gevallen even veel aandacht.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Sadar
Gepost door Sadar op dinsdag 26-09-2006 om 20:48:04
Grenzen ook dicht voor negers
----------------------------------------
son get wrec
Philly Gepost door Philly op dinsdag 26-09-2006 om 20:48:29
rolando is gwoon zielig
----------------------------------------
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 26-09-2006 om 21:19:43
Quote:
Rolando schreef op 26-09-2006 @ 20:35
de grenzen moeten dicht voor moslims.


alleen moslims in een tuinbroek dan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
LayD Space
Gepost door LayD Space op dinsdag 26-09-2006 om 21:28:22
ramadannnnnn

whahahaha ik heb vandaag minimaal 20 marokkanen en turken betrapt op meisjes kijken
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 26-09-2006 om 22:07:09
Mensen weten niks over de islam( ik ga nu spreken over de mensen die zeggen " islam is gevaarlijk).... ieder land heeft zijn eigen interpertatie over de islam, zoals wij... wij hebben katholieken , protestanten , reformeerde, streng mensen en de extreme kerkmensen.

Bij de islam is het precies hetzelfde. Ze generaliseren teveel en spreken over alle soorten van de islam

Nu vragen mensen; Hoe komt het dat Terrorisme stijgt in Nederland?
Mensen zeggen vaak; door die islamieten die naar nederland komen...!
Bullshit dus, want christen hebben ook zo hun extreme takken en die worden nooit geteld.

Nederland is gewoon een land met hypes en domme mensen. Mensen die proberen te spreken op autoriteit, maar maken drogredens op autoriteit. Mensen moet eens goed kijken wat er werkelijk aan de hand is.

Hangjeugd? Wat is daar mis mee? Niks, precies. Oudere mensen moeten eens beter ingelicht worden. Ouderen zijn nog van de tijd dat er geluisterd werd naar de politiek en iets klakkeloos overnam. Dit is de nieuwe shit, de ouderen kunnen er zelf niks aan doen, maar de overheid en media moeten eens flink op hun vingers getikt worden en niet zeggen " marokaan dit, maar gewoon een nederlander...".


De troonrede? Ik vind het schande dat het koningshuis meer geld krijgt. wellicht een ton, maar ze kunnen het beter investeren in de zorg of iets betere instantie. Ik vind het wel weer goed dat ontwikkelingsgeld gekort wordt en dat er strenger wordt opgelet. Kijk, ik ben niet tegen ontwikkeling in het buitenland, maar zet eerst dan je eigen zaakjes goed.

Wij krijgen binnenkort wel een overbegroting, maar ik ben bang dat men straks weer teveel geld gaat uitgeven en dan er zoveel geld wordt uitgegeven dat wij weer lekker in het rood drijven.

er zullen best wat spelfouten tussen zitten, maar mij fuckt dat niet... het is geen zakelijke brief of wat dan ook.



[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 22:19:46 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 26-09-2006 om 22:17:10
Quote:
Sadar schreef op 26-09-2006 @ 20:48
Grenzen ook dicht voor negers

Haha.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Ouwe_Stoffel Gepost door Ouwe_Stoffel op dinsdag 26-09-2006 om 22:21:32
Vele mensen vergeten ook vaak dat wij in de jaren '60/'70 deze Islamitische vrienden zelf hebben gevraagd naar het koude Nederland af te reizen, om daar de vies klusjes op te knappen waar we zelf geen zin in hadden. Toen echter de oliecrisis een einde maakte aan deze voorspoed op economisch gebied en de werkgelegenheid daalde. Waren zij ook de eerste (immers vaak laaggeschoold) die werden ontslagen. De gevolgen zien we vaak hede ten dage nog, waar men in de meeste steden deze allochtonen in niet al te rooskleurige woningen zien wonen en criminele praktijken er op na houden. Dit laatste valt niet goed te praten, maar je bent wel erg kort door de bocht als je zegt van.. alle buitenlanders het land uit en geen enkele er meer in. Het afgelopen decennia wordt immers gekenmerkt door politieke vluchtelingen en dus niet door Turken of Marrokanen.

nog een kleine aanvulling
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 26-09-2006 om 23:21:31
Haha wat gaat iedereen er toch altijd weer serieus op in.
----------------------------------------
Days to come
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 27-09-2006 om 00:00:16
Quote:
RijmPiet schreef op 26-09-2006 @ 20:20
Marokkaans straatterrorisme? ahahaha ga fietsen mafkees. laten we vooral meer termen verzinnen om haat te kweken tussen de verschillende etnische groepen hiero


Waarom is dat haat kweken?
Het is gewoon een statistisch feit dat in nederland het criminaliteitspercentage onder marokkanen vrij hoog ligt.
Daar moet gewoon iets aan gedaan worden, ook voor andere nationaliteiten natuurlijk.
Gewoon het kaf van het koren scheiden, de rotte appels er tussen uit halen.
Als dat eenmaal gebeurt is, zal het negatieve imago van verschillende allochtone bevolkingsgroepen ook verbeteren.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op woensdag 27-09-2006 om 00:05:05
criminaliteit is iets heel anders als terrorisme
----------------------------------------
Jonkonize!
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 27-09-2006 om 00:11:47
dat roland niet alles op een rijtje heeft, heb ik al gemerkt in een andere topic
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op woensdag 27-09-2006 om 00:13:49
Quote:
Dopoloog schreef op 26-09-2006 @ 22:07
Mensen weten niks over de islam( ik ga nu spreken over de mensen die zeggen " islam is gevaarlijk).... ieder land heeft zijn eigen interpertatie over de islam, zoals wij... wij hebben katholieken , protestanten , reformeerde, streng mensen en de extreme kerkmensen.

Bij de islam is het precies hetzelfde. Ze generaliseren teveel en spreken over alle soorten van de islam

Nu vragen mensen; Hoe komt het dat Terrorisme stijgt in Nederland?
Mensen zeggen vaak; door die islamieten die naar nederland komen...!
Bullshit dus, want christen hebben ook zo hun extreme takken en die worden nooit geteld.

Nederland is gewoon een land met hypes en domme mensen. Mensen die proberen te spreken op autoriteit, maar maken drogredens op autoriteit. Mensen moet eens goed kijken wat er werkelijk aan de hand is.

Hangjeugd? Wat is daar mis mee? Niks, precies. Oudere mensen moeten eens beter ingelicht worden. Ouderen zijn nog van de tijd dat er geluisterd werd naar de politiek en iets klakkeloos overnam. Dit is de nieuwe shit, de ouderen kunnen er zelf niks aan doen, maar de overheid en media moeten eens flink op hun vingers getikt worden en niet zeggen " marokaan dit, maar gewoon een nederlander...".


De troonrede? Ik vind het schande dat het koningshuis meer geld krijgt. wellicht een ton, maar ze kunnen het beter investeren in de zorg of iets betere instantie. Ik vind het wel weer goed dat ontwikkelingsgeld gekort wordt en dat er strenger wordt opgelet. Kijk, ik ben niet tegen ontwikkeling in het buitenland, maar zet eerst dan je eigen zaakjes goed.

Wij krijgen binnenkort wel een overbegroting, maar ik ben bang dat men straks weer teveel geld gaat uitgeven en dan er zoveel geld wordt uitgegeven dat wij weer lekker in het rood drijven.

er zullen best wat spelfouten tussen zitten, maar mij fuckt dat niet... het is geen zakelijke brief of wat dan ook.





Je moet de feiten ook accepteren he.
11 september, mohammed cartoons, jihad.
Mensen gaan zowieso haten op de islam omdat ze nooit positief in het nieuws komt. Shit wordt allemaal een beetje opgehypet.

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Protester
Gepost door Protester op woensdag 27-09-2006 om 01:12:05
Ik denk dat hij het liefst gewoon heeft dat hij iedereen in 1 en dezelfde tuinbroek loopt
brendan
sir
Gepost door brendan op woensdag 27-09-2006 om 08:46:31
Quote:
Protester schreef op 27-09-2006 @ 01:12
Ik denk dat hij het liefst gewoon heeft dat hij iedereen in 1 en dezelfde tuinbroek loopt


hahaha ja dat klopt
het is makkelijk om etnische minderhden altijd de schuld van alles te geven maar niet terrecht
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op woensdag 27-09-2006 om 10:42:49
eigenlijk zouden we iedereen die zich misdraagt buiten de grensen moeten zetten...
inclusief nederlanders en inclusief geertje
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
Nekkie
Ceremonie Meester
Gepost door Nekkie op woensdag 27-09-2006 om 11:13:47
Marrokanen horen overal en van iedereen dat ze crimineel zijn, op moeten rotten en dat hun geloof achterlijk is. Logisch dat ze zich tegen onze maatschappij keren.
Hoe meer je dus blijft hameren hoe slecht ze zijn, hoe slechtere dingen ze gaan doen. Maar dit is precies wat meneer Wilders wilt zien, want dan kan hij zijn idiote radicale plannetjes doorvoeren.

STEM SP!
----------------------------------------
Laat je verlichten: www.myspace.com/deverlichting
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 27-09-2006 om 12:21:20
Quote:
Xflipit schreef op 27-09-2006 @ 00:13
(...)

Je moet de feiten ook accepteren he.
11 september, mohammed cartoons, jihad.
Mensen gaan zowieso haten op de islam omdat ze nooit positief in het nieuws komt. Shit wordt allemaal een beetje opgehypet.


Vind je het gek, als er constant gezeken wordt over de islam. Dan wel in negatieve sferen. Zou het op een dag ook zat zijn. Oke, ze deden wel overdreven.

11 september en jihad, dan verwijs ik weer naar mijn tekst over de verschillende soorten godsdiensten binnen een godsdienst.





----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 27-09-2006 om 12:24:42
Quote:
Rolando schreef op 26-09-2006 @ 20:35
de grenzen moeten dicht voor moslims.


nee de grenzen moeten dicht voor mensen als jij en iedereen die denkt dat "zijn eigen ras" voorrang moet krijgen en beter is..

beter ga je oordelen op de man en niet op cultuur of bevolkingsgroep ...
En als je het niet begrijpt wat ik net zei ..
zuig me ballen rechtse flikker
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2006 @ 13:07:35 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 27-09-2006 om 19:43:34
Tering.
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 27-09-2006 om 19:44:48
Dat gezeik over grenzen altijd, over een paar decennia mogen we blij zijn als er überhaupt nog iemand naar NL wil komen
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 27-09-2006 om 19:45:48
Over een paar jaar wil ik graag mijn plaats hier afstaan voor een welwillende emigrant.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 27-09-2006 om 19:47:14
ik word de eerste niet-Nederlandse premier in Holland.

Sla dat maar op in je computer..legendarische uitspraak en zo
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 27-09-2006 om 19:47:20
je bedoelt immigrant lajkhgaao;weuita
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2006 @ 19:55:13 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 27-09-2006 om 19:48:22
Vanuit hun bekeken.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 27-09-2006 om 19:51:02
Quote:
Nekkie schreef op 27-09-2006 @ 11:13
Marrokanen horen overal en van iedereen dat ze crimineel zijn, [...] hoe slecht ze zijn, hoe slechtere dingen ze gaan doen.


maar dat zijn ze ook
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op woensdag 27-09-2006 om 19:52:23
hater
----------------------------------------
Jonkonize!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 27-09-2006 om 19:57:56
Op een gegeven moment was er een punt dat Marokkanen voor overlast begon te zorgen bla bla. En toen werden alle Marokkanen in Nederland over 1 kam geschoren, waardoor ze alleen maar te horen kregen dat ze slecht waren etc etc. Op die manier zorg je er zelf voor dat de volgende generatie Marokkanen zo wordt.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 27-09-2006 om 19:59:54
Ja zo simpel is het inderdaad! (gaapsmiley)
----------------------------------------
Days to come
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 27-09-2006 om 20:00:02
Nee.
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 27-09-2006 om 20:01:38
Zo simpel is het in de praktijk niet, maar zo gaat het wel. Wat als jij alleen maar te horen kreeg dat je slecht was en dat je niks goed kon doen.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 27-09-2006 om 20:02:45
Als ik steeds te horen kreeg dat ik slecht was en niets goed kon doen zou ik proberen het tegendeel te bewijzen.
----------------------------------------
Days to come
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 27-09-2006 om 20:03:32
Het buitenland voor de buitenlanders!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 27-09-2006 om 20:04:27
Quote:
upnorth schreef op 27-09-2006 @ 20:02
Als ik steeds te horen kreeg dat ik slecht was en niets goed kon doen zou ik proberen het tegendeel te bewijzen.


Dat is bij heel veel Marokkanen ook het geval, maar ik denk dat daar niet echt over te oordelen is, omdat je het echt moet meemaken.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 27-09-2006 om 20:10:05
Quote:
Schaduw schreef op 27-09-2006 @ 20:03
Het buitenland voor de buitenlanders!

euh ??
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 27-09-2006 om 20:10:50
Nederland voor de Nederlanders, alleen dan positiever..
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 27-09-2006 om 20:12:49
wees is duidelijker ik begrijp niet wat je bedoeld ..
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 27-09-2006 om 20:13:38
Schaduw doet een misplaatste poging tot humor grote sam.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.